Gå til innhold

Hva mener du er kjerringstil når det gjelder klær?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Hey!!! Det er jo de eneste gummistøvlene som er sånn halvveis fine jo! Har hatt mine i 14 år og de står seg fremdeles. 😊

Jeg datet en fyr. Og rundt om black friday hadde han kjøpt en gave til meg.  Jeg så jo på esken i posen hva det var. Han var helt sprekkeferdig av stolthet og lyste opp som en unge på julaften rett før gavene. Det kriblet i hele fyren av forventning til så glad jeg skulle bli.  

Jeg tror jeg holdt masken der jeg tok i mot posen.  Jeg var så skuffet! Så usigelig skuffet! Hva som helst hadde vært bedre.. En vase fra fretexbutikken, virkelig hva som helst. 

Det var bare å innse, han var ikke tingen for meg. Jeg returnerte gaven og takket for meg. 

Håber han fant seg en grei jente med størrelse 36 som var konform og husmoremne. :)

Anonymkode: 411cd...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vil se ulvejakke! 😁😁

Anonymkode: f192b...d2f

Google wolf fleece jacket. Mye snasent kommer opp da🐺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, ostepop123 skrev:

Skjørt, vel! Skjørt eller kjole. Til nød shorts, men bare om jeg må.

Skjørt og kjoler er greit, men det passer jo ikke til alt. Jeg har masse skjørt og kjoler og elsker å gå i det, men når jeg skal kaste frisbee i en skau eller det bare er sånn nesten varmt og mygg og jeg skal sitte på terrassen til noen, da er det jo gull med bukse til litt under kneet. Shorts blir for kaldt (og litt stygt), skjørt og kjole blir for trekkfullt og gir dessuten stikkedyra tilgang til steder man ikke vil ha myggestikk og langbukse roper jo at man ikke har tro på sommeren. Ergo er capri et fantastisk kompromiss. Elsker mine capribukser. Lurer på om jeg må få meg t-skjorte med "stolt eier av capribukser" med litt bling rundt. Det burde kanskje stått på fransk eller italiensk? Sånn at ingen skjønner det men tenker at det er et klokt visdomsord? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Haha! Og jeg som føler meg sååå flott😊😊. Gud bedre så godt vi er forskjellige. Skal sies at jeg jobber i slike antrekk også 

Det er jeg ganske sikker på at du er! Kjerring, men fin 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, *Miss Marple* skrev:

Det er jeg ganske sikker på at du er! Kjerring, men fin 😁

Hehe! Den tar jeg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, sug lut skrev:

For meg er det i klasse med "slacks" og "jumper".

Åh, slacks! Min avdøde tante snakket om "et par pene sommerslacks" som et passende antrekk i uformelt selskap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pashla skrev:

Åh, slacks! Min avdøde tante snakket om "et par pene sommerslacks" som et passende antrekk i uformelt selskap. 

Ikke glem kjekke spasersko til de fine og praktiske slacks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pashla skrev:

Var det ikke Svetlana Stankovitz?

Det er meget mulig men i vår familie ble det til en bulgarske kjøleskapskasteren svetlana dampskipskaia.. Ikke spør hvorfor 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Eller pullover som mormor sa. Og pjekkert. 

Anonymkode: 95870...329

Losjakke, takk! Eller dyffelcoat. Det var i den tiden da en one-piece het overall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Går ikke mye av av det som er kjerringklær innenfor konseptet "praktisk/komfortabelt fremfor estetisk"? En tankegang vi kan kjenne igjen fra mødre og bestemødre ❤️

Uformelige, fotvennlige sko, uansett merke og modell, er omtrent den første assosiasjonen jeg får av "kjerring".  Synes også mange av de sekkete, formløse overdelene i motebildet fort kan gi et satt inntrykk.

Anonymkode: 72d33...06e

Hvis det er definisjonen har jeg mye kjerringtøy. Jeg bor nesten i jaktbukser, fleasjakker og ullsokker.

Anonymkode: 9936d...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min pappa hadde pullover (med trykk på skarre-r), kjørebukse, undertrøye og uværsklær. Og røkejakke, selv om han var innbitt røykemotstander. 

Men han var jo gubbe, da, og ikke kjerring 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandaler med kilehæl i kork, med bling, blomster og stæsj - finnes utrolig mange festlige varianter av dem. 😁

Ellers husker jeg mormor en gang bestilte en beige lang cardigan til meg i 100% acryl fra postordrefirmaet Klingel. DA prater vi kjerring! (Jeg var vel rundt 22 den gang, tror jeg. 🤪)

Anonymkode: 74057...14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Hey!!! Det er jo de eneste gummistøvlene som er sånn halvveis fine jo! Har hatt mine i 14 år og de står seg fremdeles. 😊

Blir ikke mer kjerring enn det

Anonymkode: 70c6d...981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med leopardmønster går igjen, er nok litt enig i det. Nå er ikke jeg noen moteløve selv, jeg går ofte i en jeans og en bluse eller t-skjorte, og dongerijakke, er egentlig litt harry... Men det jeg ofte synes er kjerring er ofte ikke klesstilen, men frisyren, da mener jeg de som klipper seg helt kort, ikke på en moderne måte, men bare kort... Litt avsporing men. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Jeg ryddet i mannens skap og der fant jeg noe så jævlig som ei jakke fra dressmann som heter biljakke... Helt jævlig stoff og jeg har takk og lov aldri sett han i den. Jeg klippet den opp

I samme stilen som den såkalte bilbuksa? Bukse som var spesielt fin å kjøre bil i, for den krøllet ikke. Aner ikke om Dressmann har den fremdeles🤣

Anonymkode: f4fb0...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Jeg ryddet i mannens skap og der fant jeg noe så jævlig som ei jakke fra dressmann som heter biljakke... Helt jævlig stoff og jeg har takk og lov aldri sett han i den. Jeg klippet den opp

He, he! Er det i samme serie som den såkalte «bilbuksa»? Det skulle vistnok være ei bukse som ikke krøllet, samme hvordan man satt eller vred på seg i bilen🤣Aner ikke om Dressmann fremdeles har den i kolleksjonen😁

Anonymkode: f4fb0...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

He, he! Er det i samme serie som den såkalte «bilbuksa»? Det skulle vistnok være ei bukse som ikke krøllet, samme hvordan man satt eller vred på seg i bilen🤣Aner ikke om Dressmann fremdeles har den i kolleksjonen😁

Anonymkode: f4fb0...e4e

Upps! Her kom det to nesten like innlegg. Strømmen på telefonen gikk da jeg prøvde å sende første gang, og trodde ikke innlegget rakk å bli registrert😁

Anonymkode: f4fb0...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

He, he! Er det i samme serie som den såkalte «bilbuksa»? Det skulle vistnok være ei bukse som ikke krøllet, samme hvordan man satt eller vred på seg i bilen🤣Aner ikke om Dressmann fremdeles har den i kolleksjonen😁

Anonymkode: f4fb0...e4e

Den matcher den buksa ja😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Min mor har sånn ulvejakke, og kjøpte likegodt til hele familien. Jeg ville ikke ha sånn, og fikk det ikke. Vet eksen min går med den enda😂 

Anonymkode: b3972...d78

Hahaha 

Anonymkode: 78c90...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Jeg oppdaget at jeg hadde en ullkjole innerst i skapet her. Sånn som ser ut som ullgenser men egentlig er kjole. Det er kjerring det. Minstemann spurte pent om å få den og nå valser han rundt her i en lilla ullkjole. Han vet ikke at det er kjole da, han er bare veldig happy med ny varm lang genser😊

Når ble det kjerring?? 😲😲 Syns ikke dette ser kjerring ut?? https://m.aliexpress.com/item/32737244395.html?trace=wwwdetail2mobilesitedetail

Anonymkode: 78c90...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...