Gå til innhold

Hva mener du er kjerringstil når det gjelder klær?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hadde en slik uheldig episode når eksen kjøpte seg cowboyhatt. 

Han brukte den gjerne når han hadde på seg treningsdressen og joggeskoene. 

Ekte skinn å greier.

Den havnet i søppeldunken sent en kveld før tømming.

Å vi leta, å vi leta, å vi leta.

Anonymkode: 099d8...11c

Hehe! Herregud jeg ser det for meg! Både han i hatten og letingen 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde en slik uheldig episode når eksen kjøpte seg cowboyhatt. 

Han brukte den gjerne når han hadde på seg treningsdressen og joggeskoene. 

Ekte skinn å greier.

Den havnet i søppeldunken sent en kveld før tømming.

Å vi leta, å vi leta, å vi leta.

Anonymkode: 099d8...11c

Og minner meg om den gangen veninnen min brant speedoen til mannen sin. De skulle på ferie og kvelden før de skulle dra gikk den på st hans bålet gitt. Hun tok på seg ansvaret for å ha "mistet" den og kjøpte en flott badeshorts til han i stedet😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Den henger ikke i butikker med vindu og dør. Den henger på stativet vedsiden av camo buksa i rosa og beige og tank top til menn med amerikanske flagg... De selges kun i bod 

Haha😂 👏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her er det jo veldig mange som blander kjerring med harry. Ulvejakka er det jeg vil kalle blodharry. For meg er «kjerring» når unge folk kler seg som de er langt eldre, altså har stilen til dame 45+ men er langt yngre selv, gjerne tidlig 20-åra. Og gjerne håret i en praktisk bob som ikke kler den unge personen. 

Anonymkode: a7dd3...1d5

Stilen til 45+????? Kødder du med meg?? *SJOKKERT* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Innlandet det. Langt derfra til Slemdal😉

Anonymkode: f806f...02d

Det er både innlandet og Østlandet. Jeg bor på Frogner, født og oppvokst og jeg har hørt om det, 5 km fra Slemdal 😂

Anonymkode: 88ca3...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Pashla skrev:

Hele denne tråden er harselas. Hvis du føler at det smerter deg i selvfølelsen, fordi du eier ett av de nevnte plagg, så prøv nå heller å ta modell av de menneskene i tråden som bekjenner at de eier en tunika, capribukse eller ulvejakke: ta det med humor.

Dette. Sitter her på hjemmekontor i tights og diger strikkegenser. Håret er i en diger ball på toppen av hodet. Gikk dessuten på butikken i samme antrekk. Toppet antrekket med guttungens slippers. Kjerringstil jupp! Min unnskyldning : vaskedag og at jeg kjente at siden jeg allerede hadde gitt f på toppen ( håret) var det ikke så nøye lenger ned!!! Haha 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes såkalte mom jeans er veldig kjerring(og uflatterende), men de er jo overalt på unge nå. Polyesterbluser stappet ned i bukser med høyt liv har også alltid vært kjerring for meg, uansett om det er in. 

Jeg har capribukser, da de er mer kledelig til min kropp enn de fleste shortser dersom jeg finner noen med riktig passform, så da er vel jeg også kjerring:) Birkenstocks hadde lenge kjerringstempel, så rart å se det på mange unge jenter som ikke ville blitt sett døde i slike for noen år siden. Jeg brukte mye slike sko da jeg vokste opp i en fordi de var behagelige og min mor likte dem, men da var de ikke så vanlige.

Tunika kan fort bli kjerring, men jeg synes faktisk noen damer er fine i en :) Kommer an på plagget, kvaliteten og personligheten til den som bærer tunikaen. 

Anonymkode: 72d33...06e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller harry enn kjerring! Heller gå all in med rosa camobukser, ulvejakke,  cowboyboots og Jack Daniels singlet, enn konehår (kort og praktisk), uformelige jeans, allværsjakke, og skulderveske. 😉

Jeg bor på bygda. Her er mange det man vil kalle harry. Og ja, folk har også ulvejakker! Men makan til trivelig folk da! Han pappaen som trener fotballaget, møter jeg på butikken i singlet, surfeshorts og tresko. Javisst er han harry i stil, men nydelig i væremåte! 
Sånne uptighte kjerringer derimot. De som aldri er med på noe gøy, og sutrer om alt, -de takler jeg ikke. 🙈

Make ulvejakka great again! ❤️

Endret av TøffiTrynet☠
Skrivefeil.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må konkludere med at jeg har blitt kjerring selv, da, ettersom jeg eier noen av de mange plaggene som er listet opp. 😍

Ulvejakke ønsker jeg meg!!! 🐺🐺🐺

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, TøffiTrynet☠ skrev:

Heller harry enn kjerring! Heller gå all in med rosa camobukser, ulvejakke,  cowboyboots og Jack Daniels singlet, enn konehår (kort og praktisk), uformelige jeans, allværsjakke, og skulderveske. 😉

Jeg bor på bygda. Her er mange det man vil kalle harry. Og ja, folk har også ulvejakker! Men makan til trivelig folk da! Han pappaen som trener fotballaget, møter jeg på butikken i singlet, surfeshorts og tresko. Javisst er han harry i stil, men nydelig i væremåte! 
Sånne uptighte kjerringer derimot. De som aldri er med på noe gøy, og sutrer om alt, -de takler jeg ikke. 🙈

Make ulvejakka great again! ❤️

Hehe! Det er nok store forskjeller på by og land men jeg skal være enig med deg i at det viktigste er at folka inni ulvejakken er supre♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor har sånn ulvejakke, og kjøpte likegodt til hele familien. Jeg ville ikke ha sånn, og fikk det ikke. Vet eksen min går med den enda😂 

Anonymkode: b3972...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Min mor har sånn ulvejakke, og kjøpte likegodt til hele familien. Jeg ville ikke ha sånn, og fikk det ikke. Vet eksen min går med den enda😂 

Anonymkode: b3972...d78

Hahahaha!! Sorry assa... Ser det for meg 😄😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men alt vil jo avhenge av hvem klærne sitter på. Jeg tipper en Audrey, Malin, Alexa eller Cara kunne gått i ulvejakka og skapt mote. Men Siw-Shanett har ikke samme effekt av den, eller på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutes ago, sug lut said:

Men alt vil jo avhenge av hvem klærne sitter på. Jeg tipper en Audrey, Malin, Alexa eller Cara kunne gått i ulvejakka og skapt mote. Men Siw-Shanett har ikke samme effekt av den, eller på den.

Plasserer meg selv i kategori nummer 1, da! 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, sug lut skrev:

Men alt vil jo avhenge av hvem klærne sitter på. Jeg tipper en Audrey, Malin, Alexa eller Cara kunne gått i ulvejakka og skapt mote. Men Siw-Shanett har ikke samme effekt av den, eller på den.

Og der så jeg for meg siw-shanett og Cliff-billy i matchende jakker 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Og der så jeg for meg siw-shanett og Cliff-billy i matchende jakker 

Cliff-Billy er snill, og Siw-Shanett har aldri vært så lykkelig, der de sitter utenfor campingvogna under vindspillene og drikker en stille kveldspjolter. Så ære være CB og SS, men mote skaper de neppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, sug lut skrev:

Cliff-Billy er snill, og Siw-Shanett har aldri vært så lykkelig, der de sitter utenfor campingvogna under vindspillene og drikker en stille kveldspjolter. Så ære være CB og SS, men mote skaper de neppe.

Størst av alt er kjærligheten som man sier♥️♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, beef sister skrev:

Tror jeg må konkludere med at jeg har blitt kjerring selv, da, ettersom jeg eier noen av de mange plaggene som er listet opp. 😍

 

Mens jeg har vært her så lenge og har så kjerringelefanthukommelse at jeg tenderer til å være enig med deg - du har blitt voksen nok til å omfavne di indre kjerring! :D  For før om åra har du vært den som aller heftigst har tatt avstand fra alt som kunne dukke opp av plagg i en sånn tråd. Hvis du nå innrømmer at du har tunika kan jeg dø lykkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, sug lut skrev:

Mens jeg har vært her så lenge og har så kjerringelefanthukommelse at jeg tenderer til å være enig med deg - du har blitt voksen nok til å omfavne di indre kjerring! :D  For før om åra har du vært den som aller heftigst har tatt avstand fra alt som kunne dukke opp av plagg i en sånn tråd. Hvis du nå innrømmer at du har tunika kan jeg dø lykkelig.

Jeg oppdaget at jeg hadde en ullkjole innerst i skapet her. Sånn som ser ut som ullgenser men egentlig er kjole. Det er kjerring det. Minstemann spurte pent om å få den og nå valser han rundt her i en lilla ullkjole. Han vet ikke at det er kjole da, han er bare veldig happy med ny varm lang genser😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Jeg oppdaget at jeg hadde en ullkjole innerst i skapet her. Sånn som ser ut som ullgenser men egentlig er kjole. Det er kjerring det. Minstemann spurte pent om å få den og nå valser han rundt her i en lilla ullkjole. Han vet ikke at det er kjole da, han er bare veldig happy med ny varm lang genser😊

*Sitter helt stille - eier maaaaange*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, sug lut skrev:

*Sitter helt stille - eier maaaaange*

Gud bedre så herlig denne tråden ble!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, sug lut said:

Mens jeg har vært her så lenge og har så kjerringelefanthukommelse at jeg tenderer til å være enig med deg - du har blitt voksen nok til å omfavne di indre kjerring! :D  For før om åra har du vært den som aller heftigst har tatt avstand fra alt som kunne dukke opp av plagg i en sånn tråd. Hvis du nå innrømmer at du har tunika kan jeg dø lykkelig.

Er du morsom? Eier selvfølgelig ingen tunika!!!!! Har ikke akkurat gått bananas på Gudrun Sjödén, liksom. Jeg har derimot noen plagg med dyreprint på OG noen bukser der det er sydd på noen perler her og der. Det er jo listet opp som kjerring! Tunikaen må du bare fortsette å vente på ... 😝 Den kommer ALDRI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Gud bedre så herlig denne tråden ble!!! 

:D

Altså la meg se - hva jeg har: tunikaer, tightser, tightser med blondekant, lange strikkegenserkjoler (erre gærent det åsså nå da???!), velurkjoler, velurkjoler med hette. Og det står jeg for! :D 

Hva har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, sug lut skrev:

:D

Altså la meg se - hva jeg har: tunikaer, tightser, tightser med blondekant, lange strikkegenserkjoler (erre gærent det åsså nå da???!), velurkjoler, velurkjoler med hette. Og det står jeg for! :D 

Hva har du?

Jeg oppdaget også med gru at det stod noen *fotformsko* i skapet. Jeg aner seriøst ikke hvordan de har havnet der og jeg tror og håper det er mamma som har glemt dem. Jeg har også en beige litt for lang og litt for stor boblekåpe. Våkner man bare opp en dag og utelukkende velger komfort foran stil? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...