Gå til innhold

Hva mener du er kjerringstil når det gjelder klær?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, beef sister skrev:

Jaggu - jeg er skyldig i dag også! Både i de hvite buksene og i joggeskoene med klare oransje flekker her og der (men de er heldigvis mest hvite) ... Er det formildende at jeg droppet t-skjorte med rosemotiv, beltet og skjortekjolen? 
 

Tror ikke det hjelper så veldig! Ha ha. Høres kjerring og harry nok ut. Legg ut bilde 📸 

Anonymkode: 78c90...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg blir bare mer og mer sikker på at Sug Lut er moren min 🤔

Anonymkode: fec19...5cb

 

17 timer siden, frk Nilsen skrev:

Hadde dævva på første foreldremøte 😂


Syns bare det passa så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, sug lut skrev:

Og DER har du essensen av kjerring for meg: kledt i PENT og ERKLÆRT SPORTY tøy på tur. Pent turkledde av alle kategorier og kjønn er kjerringer.

Best jeg unngår turer. Det har gått bra så langt 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg tatt kjærringa helt ut her! Håret i topp og ett tørkle rundt huet som hårbånd. Ikledd ei lang t skjorte. Har vaska badet og ikke kommet ut av vaskekjærring-modus enda😄. Får bøte på elendigheten å finne frem den lille sorte før middags daten med mannen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Flere ting jeg syns er kjerring eller kanskje litt harry. Ja er på jobb og har beviset rett foran meg 😂

Skjortekjole

Hvite eller beige bukser

Skikkelig sporty sko gjerne i farger... knæsje typisk også, som ikke passer til det som er på ellers men det er godt for kjerringbena! ha ha

topper med motiv av rose med diamanter på

belter. spesielt med stor beltespenne

 



 

Anonymkode: 78c90...9e6

Må le - sist familien var samlet fikk jeg spørsmål fra både ei på 18 og ei på 25 år som lurte på hvor jeg hadde kjøpt toppen/blusen min, for den var visst driiiiitfin (iflg. 18-åringen) og lekker (25-åringen). Diskrét rosemønster med noen stener på...

Og takk for at du minnet meg på mitt tidlige favorittbelte, det må hentes frem igjen ;) Stiling til jeans og en enkel hvit skjorte og høye skoletter.

Anonymkode: b4448...6c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Anonym bruker said:

Tror ikke det hjelper så veldig! Ha ha. Høres kjerring og harry nok ut. Legg ut bilde 📸 

Anonymkode: 78c90...9e6

Legg ut bilde av hva? Av plaggene jeg ikke eier? Må nesten på shopping først. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, beef sister skrev:

Legg ut bilde av hva? Av plaggene jeg ikke eier? Må nesten på shopping først. 

 

Nei av det du beskreiv at du har på deg vel. Hvite bukser og skoa ☺️

Anonymkode: 78c90...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutes ago, Anonym bruker said:

Nei av det du beskreiv at du har på deg vel. Hvite bukser og skoa ☺️

Anonymkode: 78c90...9e6

Det er ikke så mye å se altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, beef sister skrev:

Det er ikke så mye å se altså. 

Kunne tenkt meg se likevel 😁

Anonymkode: 78c90...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kunne tenkt meg se likevel 😁

Anonymkode: 78c90...9e6

Har du ikke sett en hvit bukse og hvite joggesko med kontrastfarger før?

Anonymkode: e4a3e...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Må le - sist familien var samlet fikk jeg spørsmål fra både ei på 18 og ei på 25 år som lurte på hvor jeg hadde kjøpt toppen/blusen min, for den var visst driiiiitfin (iflg. 18-åringen) og lekker (25-åringen). Diskrét rosemønster med noen stener på...

Og takk for at du minnet meg på mitt tidlige favorittbelte, det må hentes frem igjen ;) Stiling til jeans og en enkel hvit skjorte og høye skoletter.

Anonymkode: b4448...6c6

Jammen du skjønner det. Vi over den verste "trendyalderen" blir moderne med jevne mellomrom, Mine såkalte "mammabluser" har både vært kjeedeeliiig og dritkule, litt avhengig av hvilket år det er moderne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du ikke sett en hvit bukse og hvite joggesko med kontrastfarger før?

Anonymkode: e4a3e...e26

Har det men hva er farlig med å dele? Bare for morro 

Anonymkode: 78c90...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, prekæs skrev:

Jammen du skjønner det. Vi over den verste "trendyalderen" blir moderne med jevne mellomrom, Mine såkalte "mammabluser" har både vært kjeedeeliiig og dritkule, litt avhengig av hvilket år det er moderne. 

Og jeg har noen 70 talls blondekjoler og bluser arvet av mamma. De inngår i *sydengarderoben* min som det gjorde i hennes. De har vært både helt ute og helt inne. De har sett verden og jeg kommer aldri til å kvitte meg med dem. Jeg husker jeg brukte den ene blusen som kjole da jeg var liten. Klær og mote kan ha ett langt liv. Heldigvis 💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Og jeg har noen 70 talls blondekjoler og bluser arvet av mamma. De inngår i *sydengarderoben* min som det gjorde i hennes. De har vært både helt ute og helt inne. De har sett verden og jeg kommer aldri til å kvitte meg med dem. Jeg husker jeg brukte den ene blusen som kjole da jeg var liten. Klær og mote kan ha ett langt liv. Heldigvis 💛

Mye av det som er moderne nå, har tidligere vært moderne flere ganger. Nå er høyt liv på buksene veldig trendy, gjerne i rett fasong med vidde i bena. (hehe, jeg tror det er trendy siden unge damer bruker det) Der var jeg i tenåra og har kjøpt en slik bukse igjen nå. Bruker den til Geigerjakka mi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, prekæs skrev:

Mye av det som er moderne nå, har tidligere vært moderne flere ganger. Nå er høyt liv på buksene veldig trendy, gjerne i rett fasong med vidde i bena. (hehe, jeg tror det er trendy siden unge damer bruker det) Der var jeg i tenåra og har kjøpt en slik bukse igjen nå. Bruker den til Geigerjakka mi :D

Høyt liv kan jeg ikke bruke hehe. Mamma hadde også noen buksedresser fra samme tid men der går grensa altså. Både fordi jeg har selvinnsikt nok til å se at meg og buksedresser er en dårlig kombo og fordi det blir tooo much med Abba dress i 2020. Ett sted går grensen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, prekæs skrev:

Jammen du skjønner det. Vi over den verste "trendyalderen" blir moderne med jevne mellomrom, Mine såkalte "mammabluser" har både vært kjeedeeliiig og dritkule, litt avhengig av hvilket år det er moderne. 

Ja, det er tydelig :) Jeg tok frem en gammel kjole i sommer, fikk flere kommentarer på den også, både jevnaldrende og en god del yngre, og spørsmål om hvor den var kjøpt. Den er 15-17 år gammel ;)

Samme med et skjørt som jeg lurte på om jeg nå kanskje var for gammel til å bruke, blomstrete med perler på (ha-ha!). Det er vel 12-15 år det også. Men opplevde samme der, så mye komplimenter og flere som lurte på hvor jeg hadde kjøpt det.

Og med diamanter på rosebluse og perler på blomstrete skjørt burde jeg visst være endelig parkert i kjerringkategorien iflg. flere ;)

Men tror det har mest med det jeg skrev i mitt første svar i tråden, at om man oppfattes som "kjerring" eller ikke handler mer om man bruker klær i snitt som passer til egen kropp, kroppsholdning og personlighet. Det én kan virke "kjerring" i kan være stilig på en annen.

Anonymkode: b4448...6c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, sug lut skrev:

Stalkervibber...

Hæ? Hva er stalker med det mener du? Er ikke akkurat ansikt noen ber om her og det er anonymt. Ingen tvang akkurat..... Slapp av. 

Anonymkode: 78c90...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, prekæs skrev:

Mye av det som er moderne nå, har tidligere vært moderne flere ganger. Nå er høyt liv på buksene veldig trendy, gjerne i rett fasong med vidde i bena. (hehe, jeg tror det er trendy siden unge damer bruker det) Der var jeg i tenåra og har kjøpt en slik bukse igjen nå. Bruker den til Geigerjakka mi :D

Vintage levis 501 med høyt liv og rette, vide ben. Er så stilig som bare det med geigerjakken til.  Ikke bli rystet om du havner på en street fasion artikkel i KK. 

Anonymkode: 411cd...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutes ago, Anonym bruker said:

Har det men hva er farlig med å dele? Bare for morro 

Anonymkode: 78c90...9e6

Klarer ikke helt å se hva som er hverken interessant eller moro, men for all del ... Jeg kan glede deg. 

3329.thumb.jpg.4937db682dd0937805d30f99af6e4e1c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, beef sister skrev:

Klarer ikke helt å se hva som er hverken interessant eller moro, men for all del ... Jeg kan glede deg. 

3329.thumb.jpg.4937db682dd0937805d30f99af6e4e1c.jpg

De skoene så veldig gode ut 😊 Hvilket merke er det?

Anonymkode: e4a3e...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, beef sister skrev:

Klarer ikke helt å se hva som er hverken interessant eller moro, men for all del ... Jeg kan glede deg. 

3329.thumb.jpg.4937db682dd0937805d30f99af6e4e1c.jpg

Fin veske!!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

ikke mulig med mindre man kan litt om sånt. du skjønte hva jeg mente.... sier bare at fake er kjerring og skikkelig harry. 

Anonymkode: 355a6...ec2

Eg skjønte ikkje kva du meinte faktisk, las den setninga nokre gonger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, beef sister skrev:

Klarer ikke helt å se hva som er hverken interessant eller moro, men for all del ... Jeg kan glede deg. 

3329.thumb.jpg.4937db682dd0937805d30f99af6e4e1c.jpg

Takk he he. Ikke så kjerring 😂 heller fint... 🙊hvor er skoa og veska fra? 

Anonymkode: 78c90...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Syngensang said:

Eg skjønte ikkje kva du meinte faktisk, las den setninga nokre gonger. 

Ville vel misforstå 

Anonymkode: 355a6...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...