Gå til innhold

Hva mener du er kjerringstil når det gjelder klær?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, sug lut skrev:

Nå måtte jeg google - de har bling og syyyyyyyyyk pris!! Til den prisen på et par joggesko vil jeg kunne løpe maraton i dem! Alle de kronene skal ha gått inn i sålen, ikke i bling, altså.  https://www.miinto.no/p-6261014-sneakers-interactive/Beige?gclid=CjwKCAjwqML6BRAHEiwAdquMnXyeBODpd6Boj-iMyq_rtokUNR0W7cRZ07UCIKAyqZgob-S_pMSszBoCkMYQAvD_BwE

Kan godt bruke over 2000,- på sko, men disse ville jeg ikke gått med for 2000,- en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Bjæk skrev:

Haha, "takk," Luten, som fikk meg til å klikke på denne linken... Nå blir jeg teppebombet med reklame for "festlige" sneakers fra Miinto, hvor enn jeg går på nettet...🤪

Fnis, sorry, hvis det er noen trøst så skjer det samme her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutes ago, beef sister said:

Ja. Jeg kommer aldri til å glemme Tyrkia 2017. Da var jeg i Cappadocia, og innså raskt at jeg hadde valgt helt feil sted. Det var kun luftballonger og grotter. Ingen salgsboder med piratkopier! Hvorfor dro jeg ikke til Alanya istedenfor? Virkelig en nedtur, jeg dro jo for å handle piratkopier. Hvem bryr seg om vakkert landskap, liksom? Derfor brukte jeg flere timer hver dag på å reise til omkringliggende byer. Omsider kom jeg i kontakt med en synsk priatkopiselger. Han solgte meg disse skoene, lenge før Chanel designet dem og hele to år før de lanserte dem! Fantastisk hva de kan få til. ❤️

(Tror kanskje jeg heller vil være harry enn kjerring. Da kan jeg tross alt kjøpe meg ulvejakke med god samvittighet). 
 

morsomt...not. sier du skoa er ekte? hva kosta dem hvis ekte da?
harry... verre blir det ikke😂

Anonymkode: 355a6...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutes ago, frk Nilsen said:

Kan godt bruke over 2000,- på sko, men disse ville jeg ikke gått med for 2000,- en gang

enig dem var grusomme

Anonymkode: 355a6...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutes ago, Mamsemums said:

Og nå fikk jeg svært god samvittighet for de dyre joggeskoene jeg kjøpte her om dagen (som faktisk brukes til jogging, ikke har noe bling og var et røverkjøp sammenliknet med prisen på skoene du linker til). 
Sånne sko skal jeg ikke ha! Heller harry enn vestkantkjerring.

hva slags?

Anonymkode: 355a6...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men Geigerjakke er kjerring, er det ikke? Det har jeg og bærer den med stolthet til mine Nike air max. Eller kommer jeg i balanse da kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, prekæs skrev:

Men Geigerjakke er kjerring, er det ikke? Det har jeg og bærer den med stolthet til mine Nike air max. Eller kommer jeg i balanse da kanskje?

Hva er en geigerjakke?

Anonymkode: e4a3e...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er en geigerjakke?

Anonymkode: e4a3e...e26

Et plagg jeg faktisk har hengende i skapet! 😱 Sist brukt i konfirmasjon for 40 år siden. 

Kanskje på tide å lufte geigerjakken? Av mangel på ulvejakke, da. 

Anonymkode: 411cd...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, frk Nilsen skrev:

Kan godt bruke over 2000,- på sko, men disse ville jeg ikke gått med for 2000,- en gang

Her driver samtlige mødre i klassen til eldste sønnen min og svinser rundt i de skoene der. Kombiner det med den før nevnte burberryvesten, en litt lang bob og akkurat litt for mye botox så er kjerringstilen så godt som i boks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, prekæs skrev:

Men Geigerjakke er kjerring, er det ikke? Det har jeg og bærer den med stolthet til mine Nike air max. Eller kommer jeg i balanse da kanskje?

Geiger er så kjerring at det vipper over til hipster. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Et plagg jeg faktisk har hengende i skapet! 😱 Sist brukt i konfirmasjon for 40 år siden. 

Kanskje på tide å lufte geigerjakken? Av mangel på ulvejakke, da. 

Anonymkode: 411cd...bb6

Ja, hvorfor ikke. Liker den jakken jeg og er så langt unna foldeskjørt jeg kan komme. Kjøpt på en bruktbutikk, god og varm strikket utapåjakke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, prekæs skrev:

Ja, hvorfor ikke. Liker den jakken jeg og er så langt unna foldeskjørt jeg kan komme. Kjøpt på en bruktbutikk, god og varm strikket utapåjakke :)

Den beskytter sikkert veldig mot trekk. En kjent kjerringfobi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Blondzilla skrev:

Den beskytter sikkert veldig mot trekk. En kjent kjerringfobi. 

Hehe. Ikke vindtett, dessverre :) Jeg er vindtett da. Fremdeles. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, prekæs skrev:

Ja, hvorfor ikke. Liker den jakken jeg og er så langt unna foldeskjørt jeg kan komme. Kjøpt på en bruktbutikk, god og varm strikket utapåjakke :)

Skal bli kul i geigerjakken min :) Jeg har jo spart på den i 40 år.  

Foldeskjørt og fornuftige sko, samt tjukk strømpebukse. Og jeg er klar for byn!

Anonymkode: 411cd...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Blondzilla skrev:

Her driver samtlige mødre i klassen til eldste sønnen min og svinser rundt i de skoene der. Kombiner det med den før nevnte burberryvesten, en litt lang bob og akkurat litt for mye botox så er kjerringstilen så godt som i boks. 

Hadde dævva på første foreldremøte 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blondzilla skrev:

Her driver samtlige mødre i klassen til eldste sønnen min og svinser rundt i de skoene der. Kombiner det med den før nevnte burberryvesten, en litt lang bob og akkurat litt for mye botox så er kjerringstilen så godt som i boks. 

Der hadde jeg lyst som et fyrtårn i min sjokkrosa Gudrun-kjole, og jaggu skulle jeg slengt på meg de knall grønne strømpebuksene mine også, bare for å være så anti-beige som mulig. De hadde sikkert trodd jeg var fra en annen planet. Beige er forresten kjerringfarge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er DET kjerring???! De var jo kjempestilige!!! 

Anonymkode: 31f20...8a0

Ha-ha... enig! Ville kanskje ikke hatt to glidelåser, men en eller ingen. Bortsett fra det likte jeg dem ;)

Anonymkode: b4448...6c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ta på meg en striesekk og dra ut å handle klær imorgen.

For etter å ha lest 12 😮 sider her tør jeg ikke bruke noe av det jeg har.

Men hva i all verden skal jeg kjøpe?

Tips taes imot med stooooor takk ❤️

Anonymkode: 099d8...11c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...