Gå til innhold

Hva mener du er kjerringstil når det gjelder klær?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

54 minutes ago, sug lut said:

Jeg har tatt vare på. Så min garderobe fra ungdommen og framover får stadig nytt liv, enten hos meg selv, ungene eller ungenes venner. Akkurat som jeg plyndra loft og kjeller og boder og kott hos bestemødre og tanter og mora mi.

hoarder? 

Anonymkode: 355a6...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 1.9.2020 den 22.02, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Sånn ulvejakke har jeg i grunn alltid lurt på hvor folk kjøper... 

På et marked i syden der de ofte har panfløytemusikk 😂

Anonymkode: 633b6...b84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.9.2020 den 10.42, Pashla skrev:

Tror det meste ville vært søtt og nydelig på Malin eller Audrey, altså. Selv plysj-kjole med hette. Kanskje til og ned ulvejakka! 

Å ja, jeg satt og så på Tjorven og mMalin var så vakker, så når jeg ble stor skulle jeg ha cardigan sett og lett tuppert hår. Men tenk så var det ikke på mot når jeg ble stor.😢

Anonymkode: 1ef94...bdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Haha, datteren min på 17 kjøpte ballgenser denne uken. Og jeg lurte henne til å kjøpe den litt for stor, så den passer til meg også 😂

Og ja, jeg har tenkt til å låne den!

Anonymkode: 1994b...b7b

Smart 👍 Fikk aldri ballgenser da jeg var ung, men kanskje prøve dette.....😁

Anonymkode: e4a3e...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, CherryC skrev:

Synes allværsjakke og skulderveske er ganske kjerring. 

Men om ein går "all in" og byter ut skulderveska med ryggsekk då?

#spørforeinvenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, CherryC skrev:

Synes allværsjakke og skulderveske er ganske kjerring. 

Skulderveske? Kva slags veske skal ein ha for å ikkje vere kjerring då? Og allværsjakke er jo veldig praktisk då😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Syngensang skrev:

Skulderveske? Kva slags veske skal ein ha for å ikkje vere kjerring då? Og allværsjakke er jo veldig praktisk då😊

Da må man bytte jakke eller slenge på seg ryggsekk 😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, CherryC skrev:

Da må man bytte jakke eller slenge på seg ryggsekk 😉 

Så det er ryggsekk ein skal ha no, prøvde meg på det ei stund og følte meg som ei skulejente. Blir nok med tursekk her i huset😆. Og det passer jo bra til allværsjakka for so vidt😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

begge deler er umoralsk. du skal ikke tro det brukes mindre penger på ting med et sånt forbruk. Sier mye om en person... tviler på mindre penger brukes på andre ting da. Kjenner typen... 

Anonymkode: 355a6...ec2

Synes vel egentlig du ødelegger en skrekkelig morsom tråd.

Jeg har lært at det jeg trodde var knebukse (og i min naivitet har trodd var innafor) er det samme som den forhatte capri-buksen. Som beboer på det våte vestland har jeg gjerne gått i knebukser (praktisk for da blir man ikke våt på bukseben, bare legger tørker fortere en våte bukselegger), allværsjakke og med min godt brukte designerveske som jeg kjøpte for 10 år siden. Så man kan vel si at min indre kjerring kommer tydelig frem. 

Anonymkode: d2230...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Synes vel egentlig du ødelegger en skrekkelig morsom tråd.

Jeg har lært at det jeg trodde var knebukse (og i min naivitet har trodd var innafor) er det samme som den forhatte capri-buksen. Som beboer på det våte vestland har jeg gjerne gått i knebukser (praktisk for da blir man ikke våt på bukseben, bare legger tørker fortere en våte bukselegger), allværsjakke og med min godt brukte designerveske som jeg kjøpte for 10 år siden. Så man kan vel si at min indre kjerring kommer tydelig frem. 

Anonymkode: d2230...83e

Vi må starte klubb! Med slagordet "knebukse er ikkje capri!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, sug lut skrev:

Jeg trodde capri var midt på leggen?

Nettopp!

Midt på leggen = capri = kjerring. Og i mitt tilfelle feit kjerring. Det er lite som får meg til å sjå feitere ut enn å visuelt sett klippe dei tjukke leggane mine i to.

Knebukser er derimot fantastiske plagg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, sug lut skrev:

Jeg trodde capri var midt på leggen?

Knebukser, capribukser, piratbukser.. blir forvirra. Tror jeg bare holder meg til snasne hotpants fremover. Ganske stilig på en 40 år gammel godt brukt kropp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ☆☆☆ skrev:

Nettopp!

Midt på leggen = capri = kjerring. Og i mitt tilfelle feit kjerring. Det er lite som får meg til å sjå feitere ut enn å visuelt sett klippe dei tjukke leggane mine i to.

Knebukser er derimot fantastiske plagg.

Haha, nå lo jeg høyt 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ☆☆☆ skrev:

Nettopp!

Midt på leggen = capri = kjerring. Og i mitt tilfelle feit kjerring. Det er lite som får meg til å sjå feitere ut enn å visuelt sett klippe dei tjukke leggane mine i to.

Knebukser er derimot fantastiske plagg.

Knebukser er fælt på meg, men shorts eller legglang er fint. Men ikke sånn trang legglang som jeg tenker på som capri.

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ☆☆☆ skrev:

Men om ein går "all in" og byter ut skulderveska med ryggsekk då?

#spørforeinvenn

En sånn der "kjekk" skinnimitasjonsveske som også fungerer som sekk, da har du kronen på verket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, CherryC skrev:

Knebukser, capribukser, piratbukser.. blir forvirra.

Noen må vennligst oppklare med bilder! Og la oss kaste gode, gamle "nikkers" også inn i blandingen, så blir forvirringen total... Et kjapt googlesøk tilsier at man i alle fall ikke er konsekvent i bruken av begrepene i det ganske land. 

Endret av Bjæk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ☆☆☆ skrev:

Vi må starte klubb! Med slagordet "knebukse er ikkje capri!"

Jeg er med! Hvis knebukser ikke er det samme som capri mener jeg bestemt at kjerringfaktoren reduseres noe, men vil heldigvis ikke bli helt borte. Leve kjerringa! 

Anonymkode: d2230...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er med! Hvis knebukser ikke er det samme som capri mener jeg bestemt at kjerringfaktoren reduseres noe, men vil heldigvis ikke bli helt borte. Leve kjerringa! 

Anonymkode: d2230...83

Så lenge kjerringa får gå med det ho vil er eg og med!

1 time siden, CherryC skrev:

Knebukser, capribukser, piratbukser.. blir forvirra. Tror jeg bare holder meg til snasne hotpants fremover. Ganske stilig på en 40 år gammel godt brukt kropp. 

Men høyvannsbukser (kjende det vart eit litt trøblete ord på nynorsk, men la gå), kvar kjem dei inn? Før eller etter capribuksene? mellom capri og pirat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Syngensang skrev:

Så lenge kjerringa får gå med det ho vil er eg og med!

Men høyvannsbukser (kjende det vart eit litt trøblete ord på nynorsk, men la gå), kvar kjem dei inn? Før eller etter capribuksene? mellom capri og pirat?

Dei gode gamle høgvattenbrøkene du meina? Trur dei er heilt nederst på lista 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, CherryC skrev:

Dei gode gamle høgvattenbrøkene du meina? Trur dei er heilt nederst på lista 😉

🤣🤣 akkurat, tror eg ha ei slik brok einkvarstad, men fann ikkje ut kvar på kjerringskalaen den låg, når den ligg nedst på lista blir eg mykje eller lite kjerring når eg brukar den??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Syngensang skrev:

🤣🤣 akkurat, tror eg ha ei slik brok einkvarstad, men fann ikkje ut kvar på kjerringskalaen den låg, når den ligg nedst på lista blir eg mykje eller lite kjerring når eg brukar den??

Du blir superkjerring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...