Gå til innhold

Hva mener du er kjerringstil når det gjelder klær?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har brodder og gåstaver. Jeg har tunika og tights. Flere varianter av alt. Så mulig jeg er kjerring. Men for meg er kjerring , når man begynner med marineblå klær . Marineblått=kjerring. Uansett. Kommer nok av at min bestemor og hennes venninner var helt marineblå. Kjoler, kåper, hatter, sko. Jeg får helt fnatt av marineblått. Ser selv jeg kler det, men nei, bare nei. Kjøpte meg ny jakke. Det var to farger å velge mellom, brun og marineblå. Jeg passet best den blå, så det jeg og. Så jeg kjøpte den. Fikk besøk av min mor, mens jeg stod foran speilet og forsøkte å ikke føle meg kjerring med jakka på. Men når mors kommentar var: men kjære deg, hva HAR du kjøpt , marineblå.,ja da bar det tilbake til butikken og bytte i den brune.

Anonymkode: 1ef94...bdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 10.9.2020 den 21.33, Anonym bruker skrev:

Viss buksedrakt er onepice kan ein vel seie eg brukar onepice i fjøsen? Og så får vi plutseleg mykje defineringsarbeid føre oss igjen ja... 

Anonymkode: 6b49c...88b

Samme som jumpsuit?🤔

Anonymkode: 9ee04...a12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis buksedrakt=onepiece=Felleskjøpetdress=jumpsuit så kjenner jeg at mye av min verden faller sammen igjen.

Jeg går og tar på meg tunika, tights og kule joggesko, jeg. For jeg bestemmer nemlig det helt sjæl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Syngensang skrev:

Jeg slo på tvn i går og på "vi elsker camping" så hadde en mann t skjorte versjon av ulvejakke 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.9.2020 den 11.25, Syngensang skrev:

 Denne genseren er nå reklamen som dukker opp på alle nettsider jeg er inne på, skjønner jeg må slutte å trykke på linker om ulvejakker....

Anonymkode: 58ffa...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 Denne genseren er nå reklamen som dukker opp på alle nettsider jeg er inne på, skjønner jeg må slutte å trykke på linker om ulvejakker....

Anonymkode: 58ffa...409

😂😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 Denne genseren er nå reklamen som dukker opp på alle nettsider jeg er inne på, skjønner jeg må slutte å trykke på linker om ulvejakker....

Anonymkode: 58ffa...409

Då blir det vel ulvejakker i julegåver til både liten og stor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, ☆☆☆ skrev:

Då blir det vel ulvejakker i julegåver til både liten og stor?

 Har ikke noe annet valg😂

Anonymkode: 58ffa...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

 Denne genseren er nå reklamen som dukker opp på alle nettsider jeg er inne på, skjønner jeg må slutte å trykke på linker om ulvejakker....

Anonymkode: 58ffa...409

Morsomt det der!! Eg har hatt sko som nokon påsto var kjerringstil som reklman ei stund. Greit med litt forandring!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...