Gå til innhold

Hva mener du er kjerringstil når det gjelder klær?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg trodde one-piece var et barn/ungdomsfenomen? Her i huset har vi bare enhjørning- og kanin-versjon i størrelse 110-134. 

Buksedrakt er vel noe annet enn one-piece? Eller er vi tilbake i capri/knebukse-gjørma igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Mamsemums skrev:

Jeg trodde one-piece var et barn/ungdomsfenomen? Her i huset har vi bare enhjørning- og kanin-versjon i størrelse 110-134. 

Buksedrakt er vel noe annet enn one-piece? Eller er vi tilbake i capri/knebukse-gjørma igjen?

(Jeg eier min helt egne onepiece...)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker jeg stoppet på en bensinstasjon en gang, for å følge et av mine barn inn på do. Der i køen sto det en dame iført knallgul onepiece og matchende crocs. 

Jeg trodde ikke at noen kunne få så store øyne som det barnet mitt fikk da. Men mulig jeg selv også hadde like store øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Person i ulvejakke observert på butikken i dag. På ryggen var det bilde av en drømmefanger med en ulvehode inni. Hva får folk til å skaffe seg slike klær? Og hva i all verden tenkte personen som lagde den første ulvejakka på? 

Anonymkode: 2bafb...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Person i ulvejakke observert på butikken i dag. På ryggen var det bilde av en drømmefanger med en ulvehode inni. Hva får folk til å skaffe seg slike klær? Og hva i all verden tenkte personen som lagde den første ulvejakka på? 

Anonymkode: 2bafb...d5d

Jeg gjetter bare nå, men han eller hun tenkte kanskje på ulver? Og følte seg unik og spesiell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Person i ulvejakke observert på butikken i dag. På ryggen var det bilde av en drømmefanger med en ulvehode inni. Hva får folk til å skaffe seg slike klær? Og hva i all verden tenkte personen som lagde den første ulvejakka på? 

Anonymkode: 2bafb...d5d

Men jeg må jo få si at det er hyggelig at folk liker ulver, og om de vil ha dem på jakka så velsigne dem, det er mer estetisk fornærmelig med de tynne boblejakkene alle andre har, synes nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, sug lut skrev:

Men jeg må jo få si at det er hyggelig at folk liker ulver, og om de vil ha dem på jakka så velsigne dem, det er mer estetisk fornærmelig med de tynne boblejakkene alle andre har, synes nå jeg.

Må innrømme at jeg kjøpte meg tynn boblejakke på tirsdag. Etter å ha lest om det i denne tråden. Jeg trengte en høstjakke og syntes dette ville være en god match for min indre kjerring. Jeg følte jeg fikk uttrykt min indre kjerring visuelt gjennom klær.

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Superdolly skrev:

Må innrømme at jeg kjøpte meg tynn boblejakke på tirsdag. Etter å ha lest om det i denne tråden. Jeg trengte en høstjakke og syntes dette ville være en god match for min indre kjerring. Jeg følte jeg fikk uttrykt min indre kjerring visuelt gjennom klær.

😂

Du kjøpte ikke gåstaver i samme slengen? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Du kjøpte ikke gåstaver i samme slengen? 😊

Niks. Det har jeg fra før.

Jeg måtte lære meg å gå på nytt etter en ulykke for et par år siden, og da var rekkefølgen rullestol - krykker - gåstaver - stokk. Så jeg har stokk også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Superdolly skrev:

Niks. Det har jeg fra før.

Jeg måtte lære meg å gå på nytt etter en ulykke for et par år siden, og da var rekkefølgen rullestol - krykker - gåstaver - stokk. Så jeg har stokk også.

Auch.. Akkurat den var ikke morsom å tøyse med... Håper du har det bra nå♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Auch.. Akkurat den var ikke morsom å tøyse med... Håper du har det bra nå♥️

Takk. Jeg tåler en fleip jeg. Det er vondt, men jeg kan gå. For det meste uten stokk, gåstaver eller krykker. Men i ulendt terreng må stavene være med. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Superdolly skrev:

Niks. Det har jeg fra før.

Jeg måtte lære meg å gå på nytt etter en ulykke for et par år siden, og da var rekkefølgen rullestol - krykker - gåstaver - stokk. Så jeg har stokk også.

Ajda, huff!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Superdolly skrev:

Takk. Jeg tåler en fleip jeg. Det er vondt, men jeg kan gå. For det meste uten stokk, gåstaver eller krykker. Men i ulendt terreng må stavene være med. 😊

Herlig med damer som tåler litt og ikke blir lettkrenka😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, sug lut skrev:

De høyre var dødsfine!

Guuuuud! Jeg hater det når noen legger ut lenker til noe her inne! Blir så nysgjerrig og plutselig har jeg ulvejakke og crocs i hele feeden. Tørr nesten ikke åpne lenger jeg 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ☆☆☆ skrev:

OMG: eg er stolt eigar av gåstavar 🙈

Viktigste er å gå med dem med stolthet 😊. Min onkel skulle gi slike i julegave til mamma ett år og da det var tilbud på slalomstaver så ble det visst det. Stav er stav mente onkel 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Viktigste er å gå med dem med stolthet 😊. Min onkel skulle gi slike i julegave til mamma ett år og da det var tilbud på slalomstaver så ble det visst det. Stav er stav mente onkel 

Dei er ikkje så mykje i bruk som eg trudde dei skulle bli. Dei høyrer til samlinga mi av nesten ubrukt treningsutstyr. Men dei har komt til nytte når eg går tur på isete skogsvegar - saman med broddane mine 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ☆☆☆ skrev:

Dei er ikkje så mykje i bruk som eg trudde dei skulle bli. Dei høyrer til samlinga mi av nesten ubrukt treningsutstyr. Men dei har komt til nytte når eg går tur på isete skogsvegar - saman med broddane mine 🙈

Brodder ja... I fjor fikk jeg det av mannen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Brodder ja... I fjor fikk jeg det av mannen... 

Seier som mormor, heller broddar enn beinbrot. 

Eg vil mykje heller vere kjerring enn å måtte halde meg innendørs store deler av vinteren. Av og til er det så glatt at tur ikkje let seg gjennomføre utan broddane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ☆☆☆ skrev:

Seier som mormor, heller broddar enn beinbrot. 

Eg vil mykje heller vere kjerring enn å måtte halde meg innendørs store deler av vinteren. Av og til er det så glatt at tur ikkje let seg gjennomføre utan broddane.

Det er en litt sånn voksen greie å tenke. At man er redd for å dette for man vil ikke (har ikke tid til) å brekke noe 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...