Gå til innhold

Hva mener du er kjerringstil når det gjelder klær?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, ☆☆☆ skrev:

Det fins ein stil som søstra mi omtaler som "ungdommelig 50", eg er meir redd for den stilen enn kjerringstil når eg tenker meg om.

Kjenneteikn:

Dyre sneakers som ser ut som ei kysning mellom joggesko og litt finere sko, og har det verste frå begge kategorier. Ikkje er dei gode på beina og ikkje er dei fine.

Glidelåsar utan funksjon, gjerne i metall.

Pyntelommer.

Plagg samansydd av fleire stofftypar, typ isydde meshparti i blusen.

Alt av tøy med anker og rep-mønster, samt mykje av det paisleymønstra tøyet. 

Alt Sylvi Listhaug har på seg.

 

Hva slags sko tenker du på da?

Anonymkode: e4a3e...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva slags sko tenker du på da?

Anonymkode: e4a3e...e26

Auda. Sannsynligvis dem jeg har på meg nå... men de er gode på beina da! 

95DDBB91-2663-487C-87C5-1360FED1DAF4.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Pashla skrev:

Auda. Sannsynligvis dem jeg har på meg nå... men de er gode på beina da! 

95DDBB91-2663-487C-87C5-1360FED1DAF4.jpeg

Dette vil eg seie er ein hederlig variant av typen. Eg vil frikjenne desse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, ☆☆☆ said:

Litt sånn, med andre ord? Spesielt hvis perlene er på plass? Kanskje enda mer hvis fargene kan byttes ut med litt dyreprint til neste gang, som jeg også er god på? Begynner å innse at jeg like så godt kan kjøpe den ulvejakken og tunikaen med det samme. 😆

1348.thumb.jpg.40d98c63fd35631b217537616c752078.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Pashla said:

Auda. Sannsynligvis dem jeg har på meg nå... men de er gode på beina da! 

95DDBB91-2663-487C-87C5-1360FED1DAF4.jpeg

Det der er jo sporty nordmann! I så fall er det sporty kjerring det er snakk om. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, beef sister skrev:

Litt sånn, med andre ord? Spesielt hvis perlene er på plass? Kanskje enda mer hvis fargene kan byttes ut med litt dyreprint til neste gang, som jeg også er god på? Begynner å innse at jeg like så godt kan kjøpe den ulvejakken og tunikaen med det samme. 😆

1348.thumb.jpg.40d98c63fd35631b217537616c752078.jpg

Ser jo at dei er i samme kategori, men dei gir ikkje heilt dei samme vibbane.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, beef sister skrev:

Det der er jo sporty nordmann! I så fall er det sporty kjerring det er snakk om. :D

Og DER har du essensen av kjerring for meg: kledt i PENT og ERKLÆRT SPORTY tøy på tur. Pent turkledde av alle kategorier og kjønn er kjerringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykkelbukse! Sånn ikke til å sykle med men sånn til hverdags. Helt jævlig!!! Og samme med tightser i caprivariant 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutes ago, beef sister said:

Litt sånn, med andre ord? Spesielt hvis perlene er på plass? Kanskje enda mer hvis fargene kan byttes ut med litt dyreprint til neste gang, som jeg også er god på? Begynner å innse at jeg like så godt kan kjøpe den ulvejakken og tunikaen med det samme. 😆

1348.thumb.jpg.40d98c63fd35631b217537616c752078.jpg

harry heter det. du er ei som har vært i tyrkia og kjøpt fake designtøy alarm. sorry... 🙈

Anonymkode: 355a6...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Blondzilla skrev:

Sneakers av merket Hogan er skikkelig hardt vestkantkjerring. 

Nå måtte jeg google - de har bling og syyyyyyyyyk pris!! Til den prisen på et par joggesko vil jeg kunne løpe maraton i dem! Alle de kronene skal ha gått inn i sålen, ikke i bling, altså.  https://www.miinto.no/p-6261014-sneakers-interactive/Beige?gclid=CjwKCAjwqML6BRAHEiwAdquMnXyeBODpd6Boj-iMyq_rtokUNR0W7cRZ07UCIKAyqZgob-S_pMSszBoCkMYQAvD_BwE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, beef sister skrev:

Litt sånn, med andre ord? Spesielt hvis perlene er på plass? Kanskje enda mer hvis fargene kan byttes ut med litt dyreprint til neste gang, som jeg også er god på? Begynner å innse at jeg like så godt kan kjøpe den ulvejakken og tunikaen med det samme. 😆

1348.thumb.jpg.40d98c63fd35631b217537616c752078.jpg

Ååååå, de var dødsfine! Seriøst, jeg hadde elsket å eie de der og danse tilbake til åttitallets pasteller i dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutes ago, sug lut said:

Nå måtte jeg google - de har bling og syyyyyyyyyk pris!! Til den prisen på et par joggesko vil jeg kunne løpe maraton i dem! Alle de kronene skal ha gått inn i sålen, ikke i bling, altså.  https://www.miinto.no/p-6261014-sneakers-interactive/Beige?gclid=CjwKCAjwqML6BRAHEiwAdquMnXyeBODpd6Boj-iMyq_rtokUNR0W7cRZ07UCIKAyqZgob-S_pMSszBoCkMYQAvD_BwE

Sikkert mye fake der og.... Syk pris er heller balenciaga og chanel osv. Derfor masse fake rundt om.

Anonymkode: 355a6...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nå er jo etterhvert alle klesplagg nevnt i denne tråden. Hva er igjen av klær som IKKE er kjerring da? Jeg kan ikke huske at kosebukser i velur er nevnt? Eller snekkerbukser? De i kombinasjon med flanellsskjorte, kanskje? Da er man ikke kjerring. 😉

Anonymkode: 43086...6c5

Snekkerbukse og flanell er ikkje kjerring. Det er gubbe😆. Rutete litt store skjorter er det beste eg veit! Gjerne ilag med turbukse og gode forte sko. 

(skulle stå gortexsko, men om nokon klarar å finne opp ski som gjev meg litt meir fart tek eg gjerne i mot.) 

*Omfavnar min indre gubbe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Anonym bruker said:

harry heter det. du er ei som har vært i tyrkia og kjøpt fake designtøy alarm. sorry... 🙈

Anonymkode: 355a6...ec2

Ja. Jeg kommer aldri til å glemme Tyrkia 2017. Da var jeg i Cappadocia, og innså raskt at jeg hadde valgt helt feil sted. Det var kun luftballonger og grotter. Ingen salgsboder med piratkopier! Hvorfor dro jeg ikke til Alanya istedenfor? Virkelig en nedtur, jeg dro jo for å handle piratkopier. Hvem bryr seg om vakkert landskap, liksom? Derfor brukte jeg flere timer hver dag på å reise til omkringliggende byer. Omsider kom jeg i kontakt med en synsk priatkopiselger. Han solgte meg disse skoene, lenge før Chanel designet dem og hele to år før de lanserte dem! Fantastisk hva de kan få til. ❤️

(Tror kanskje jeg heller vil være harry enn kjerring. Da kan jeg tross alt kjøpe meg ulvejakke med god samvittighet). 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, sug lut said:

Ååååå, de var dødsfine! Seriøst, jeg hadde elsket å eie de der og danse tilbake til åttitallets pasteller i dem.

Skal aldri slutte med farger, nei, selv ikke om det gjør meg til sjefskjerring (eller harry)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sug lut skrev:

Nå måtte jeg google - de har bling og syyyyyyyyyk pris!! Til den prisen på et par joggesko vil jeg kunne løpe maraton i dem! Alle de kronene skal ha gått inn i sålen, ikke i bling, altså.  https://www.miinto.no/p-6261014-sneakers-interactive/Beige?gclid=CjwKCAjwqML6BRAHEiwAdquMnXyeBODpd6Boj-iMyq_rtokUNR0W7cRZ07UCIKAyqZgob-S_pMSszBoCkMYQAvD_BwE

Og nå fikk jeg svært god samvittighet for de dyre joggeskoene jeg kjøpte her om dagen (som faktisk brukes til jogging, ikke har noe bling og var et røverkjøp sammenliknet med prisen på skoene du linker til). 
Sånne sko skal jeg ikke ha! Heller harry enn vestkantkjerring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sug lut skrev:

Nå måtte jeg google - de har bling og syyyyyyyyyk pris!! Til den prisen på et par joggesko vil jeg kunne løpe maraton i dem! Alle de kronene skal ha gått inn i sålen, ikke i bling, altså.  https://www.miinto.no/p-6261014-sneakers-interactive/Beige?gclid=CjwKCAjwqML6BRAHEiwAdquMnXyeBODpd6Boj-iMyq_rtokUNR0W7cRZ07UCIKAyqZgob-S_pMSszBoCkMYQAvD_BwE

Haha, "takk," Luten, som fikk meg til å klikke på denne linken... Nå blir jeg teppebombet med reklame for "festlige" sneakers fra Miinto, hvor enn jeg går på nettet...🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...