Gå til innhold

Hva mener du er kjerringstil når det gjelder klær?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg får ta på meg en striesekk og dra ut å handle klær imorgen.

For etter å ha lest 12 😮 sider her tør jeg ikke bruke noe av det jeg har.

Men hva i all verden skal jeg kjøpe?

Tips taes imot med stooooor takk ❤️

Anonymkode: 099d8...11c

Akkurat det du selv liker og føler deg vel i♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Akkurat det du selv liker og føler deg vel i♥️

Nettopp - det er jo det som er essensen her, vi går alle i masse som ingen andre liker og vi tar rennafart og driter i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innser akkurat nå, mens jeg sitter på bussen, at jeg i dag har en skikkelig kjerring-dag. Jeg har greid å kjøre gul allværsjakke, gule støvler (riktignok ikke Ihlse Jakobsen!), gul kjole, gul sekk og har håret i en ball 😬. Ka faen skjedde med meg?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

harry heter det. du er ei som har vært i tyrkia og kjøpt fake designtøy alarm. sorry... 🙈

Anonymkode: 355a6...ec2

Du har hvertfall ikke sett for mye ekte vare om du tror disse er kjøpt i Tyrkia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Polly-Esther skrev:

Innser akkurat nå, mens jeg sitter på bussen, at jeg i dag har en skikkelig kjerring-dag. Jeg har greid å kjøre gul allværsjakke, gule støvler (riktignok ikke Ihlse Jakobsen!), gul kjole, gul sekk og har håret i en ball 😬. Ka faen skjedde med meg?!

❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Polly-Esther skrev:

Innser akkurat nå, mens jeg sitter på bussen, at jeg i dag har en skikkelig kjerring-dag. Jeg har greid å kjøre gul allværsjakke, gule støvler (riktignok ikke Ihlse Jakobsen!), gul kjole, gul sekk og har håret i en ball 😬. Ka faen skjedde med meg?!

Du er vel glad i gul da💛💛 men litt nysgjerrig blir jeg... Det er ikke gul kjole med hjerte på i fleece? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Du er vel glad i gul da💛💛 men litt nysgjerrig blir jeg... Det er ikke gul kjole med hjerte på i fleece? 

Haha, nei takk Gud. Da måtte jeg nesten dratt hjem igjen for å skifte 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Polly-Esther skrev:

Haha, nei takk Gud. Da måtte jeg nesten dratt hjem igjen for å skifte 😅

Jeg så plutselig for meg min gamle heimkunnskap lærer skjønner du. Hun fløy ofte rundt i gule gevanter og hun gikk kun under påskekyllingen😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Polly-Esther skrev:

Innser akkurat nå, mens jeg sitter på bussen, at jeg i dag har en skikkelig kjerring-dag. Jeg har greid å kjøre gul allværsjakke, gule støvler (riktignok ikke Ihlse Jakobsen!), gul kjole, gul sekk og har håret i en ball 😬. Ka faen skjedde med meg?!

Du sitter der og lyser som ei sol, tenker jeg 🌞. Jeg hadde blitt glad av å se deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Himmel og hav skrev:

Du sitter der og lyser som ei sol, tenker jeg 🌞. Jeg hadde blitt glad av å se deg.

Aaah, takk 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ha-ha... enig! Ville kanskje ikke hatt to glidelåser, men en eller ingen. Bortsett fra det likte jeg dem ;)

Anonymkode: b4448...6c6

Og det er akkurat glidelåsene som vipper dem fra fin og over i kjerring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Polly-Esther skrev:

Innser akkurat nå, mens jeg sitter på bussen, at jeg i dag har en skikkelig kjerring-dag. Jeg har greid å kjøre gul allværsjakke, gule støvler (riktignok ikke Ihlse Jakobsen!), gul kjole, gul sekk og har håret i en ball 😬. Ka faen skjedde med meg?!

Det er jo garantert kjempefint! Jeg tipper du gjør mange glade, inkl deg selv. Og ikke la noen hetse fargerike gummistøvler, Ilse eller ei, jeg har både røde og gule og og stiller gjerne naken i bare fine støvler, så fine er de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også som mange andre her at ordet kjerringstil og harry er blandet sammen. Jeg har alltid tenkt på kjerringstil som noe helt annet enn det som blir vist her

Anonymkode: f4fb0...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker også som mange andre her at ordet kjerringstil og harry er blandet sammen. Jeg har alltid tenkt på kjerringstil som noe helt annet enn det som blir vist her

Anonymkode: f4fb0...e4e

image.jpeg.598ecaf29fa7c63e48fb147ebd8d9379.jpeg

Anonymkode: f4fb0...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Eller slik

Anonymkode: f4fb0...e4e

Dette er jo ikkje ei generell kjerring, det er ein 90-åring. Det er vel først og fremst kjerringer i 30-55 årsalder som blir outa i tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg får ta på meg en striesekk og dra ut å handle klær imorgen.

For etter å ha lest 12 😮 sider her tør jeg ikke bruke noe av det jeg har.

Men hva i all verden skal jeg kjøpe?

Tips taes imot med stooooor takk ❤️

Anonymkode: 099d8...11c

Kjøp akkurat det du vil, for du ser jo at smaken er som baken og det nokon syns er kjempekjerring og uubeerharry på same tid er det stiligste den andre veit. Så sidan du ikkje kan heilgardere deg slik at alle andre likar stilen din, står vi igjen med at det viktigaste at du likar det du har på deg, og det er garantert mange andre som òg likar den, sjølv om du alltids kan treffe nokon som syns det ser kjerring (fritt val av stilkrenkeord her) ut. Dei bryr du deg ikkje om❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blandes kjerring og harry her, altså. 

Ulvejakke og Crocs er harry. Jeans og bluse med bling og perler, gjerne sammen med en ‘festlig, asymmetrisk’ frisyre, er kjerring. 

=fasit 🙃

Anonymkode: 7da06...ac0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere ting jeg syns er kjerring eller kanskje litt harry. Ja er på jobb og har beviset rett foran meg 😂

Skjortekjole

Hvite eller beige bukser

Skikkelig sporty sko gjerne i farger... knæsje typisk også, som ikke passer til det som er på ellers men det er godt for kjerringbena! ha ha

topper med motiv av rose med diamanter på

belter. spesielt med stor beltespenne

 



 

Anonymkode: 78c90...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutes ago, Anonym bruker said:

Flere ting jeg syns er kjerring eller kanskje litt harry. Ja er på jobb og har beviset rett foran meg 😂

Skjortekjole

Hvite eller beige bukser

Skikkelig sporty sko gjerne i farger... knæsje typisk også, som ikke passer til det som er på ellers men det er godt for kjerringbena! ha ha

topper med motiv av rose med diamanter på

belter. spesielt med stor beltespenne

 



 

Anonymkode: 78c90...9e6

Jaggu - jeg er skyldig i dag også! Både i de hvite buksene og i joggeskoene med klare oransje flekker her og der (men de er heldigvis mest hvite) ... Er det formildende at jeg droppet t-skjorte med rosemotiv, beltet og skjortekjolen? 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, beef sister skrev:

Jaggu - jeg er skyldig i dag også! Både i de hvite buksene og i joggeskoene med klare oransje flekker her og der (men de er heldigvis mest hvite) ... Er det formildende at jeg droppet t-skjorte med rosemotiv, beltet og skjortekjolen? 
 

Jeg synes du er sprek som kun gikk for hvite bukser og joggesko jeg😄 sånn siden du droppet alternativ oventil ☀️☀️☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Flere ting jeg syns er kjerring eller kanskje litt harry. Ja er på jobb og har beviset rett foran meg 😂

Skjortekjole

Hvite eller beige bukser

Skikkelig sporty sko gjerne i farger... knæsje typisk også, som ikke passer til det som er på ellers men det er godt for kjerringbena! ha ha

topper med motiv av rose med diamanter på

belter. spesielt med stor beltespenne

 



 

Anonymkode: 78c90...9e6

Skjortekjole ✔️

Sporty sko i knesj farge✔️

Joggesko✔️

Belter med stor spenne hadde eg nok brukt om det ikkje var for at det fremhever mitt breiaste punkt på ein litt uheldig måte. 

Toppar med roser og diamant er litt for avansert for meg. Men kanskje eg skal våge meg utpå der òg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Syngensang skrev:

Skjortekjole ✔️

Sporty sko i knesj farge✔️

Joggesko✔️

Belter med stor spenne hadde eg nok brukt om det ikkje var for at det fremhever mitt breiaste punkt på ein litt uheldig måte. 

Toppar med roser og diamant er litt for avansert for meg. Men kanskje eg skal våge meg utpå der òg? 

Ha ha. Syns du skal det... Legg ut bilde til oss 🤣🤣

Anonymkode: 78c90...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...