Gå til innhold

Hva mener du er kjerringstil når det gjelder klær?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, prekæs skrev:

Sånn ja. Merkelig at noen frivillig går i slikt :D

Kom på nå hvor jeg har sett sånne! De selger dem på sånne boder ved grensen. Svinesund feks. Samme steder hvor de selger annet ræl ala tank tops for mannfolk med amerikanske flagg og camo mønster. Siden de er i handel så blir de vel kjøpt skulle man tro. Type norske rednecks kanskje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, amandine skrev:

Jeg tror dessuten at den ulvejakken ikke er kjerring. Den er blodharry.

Hehe. I grunn enig der altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hmmm, ser mange skriver capribukse/knebukse, hva er det med capri som gjør de til kjerring? Kremt, kanskje jeg må rydde litt i skapet mitt haha, men har ikke ulvejakke i det minste 😁

Hi

Anonymkode: e4a3e...e26

Jeg synes det kommer an på både buksen og personen som har den på. Enkle capribukser var nydelig på Audrey Hepburn og Malin i vi på Saltkråkan. Capribukser i pustende sportstekstil med "dekorerende" glidelåser passer absolutt ingen.

Anonymkode: 58542...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det kommer an på både buksen og personen som har den på. Enkle capribukser var nydelig på Audrey Hepburn og Malin i vi på Saltkråkan. Capribukser i pustende sportstekstil med "dekorerende" glidelåser passer absolutt ingen.

Anonymkode: 58542...4fe

Tror det meste ville vært søtt og nydelig på Malin eller Audrey, altså. Selv plysj-kjole med hette. Kanskje til og ned ulvejakka! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Innlandet det. Langt derfra til Slemdal😉

Anonymkode: f806f...02d

Kvar ligg austlandet då skal tru? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pashla skrev:

Tror det meste ville vært søtt og nydelig på Malin eller Audrey, altså. Selv plysj-kjole med hette. Kanskje til og ned ulvejakka! 

Audrey i ulvejakke. 😱 Blasfemi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at det som listes opp her uansett aldri ville kunne gjort meg til kjerring, så jeg tar akkurat det med knusende ro. Mye av det dere nevner synes jeg er gørrstygt (dyreprint), og mye av det ville jeg aldri bli funnet død i ei grøft med (de tynne boblejakkene), men andre ting har jeg og liker og akter å fortsette med. Komplimenter for det får jeg også, om det skulle telle.

Og altså, de der boblejakkene kan umulig være kjerring for de har jo alle fra tiåringen til bestemora mi, også tenåringene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Pashla skrev:

Tror det meste ville vært søtt og nydelig på Malin eller Audrey, altså. Selv plysj-kjole med hette. Kanskje til og ned ulvejakka! 

Hva mener du med "selv"? Spør for en venn. En litt fornærmet en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blondzilla skrev:

03ABEE37-0BAB-495C-8280-C2FC56087655.png

Hvordan i ramsalte kveitehelvete kan noen se denne henge i butikken, og tenke at dette er verdt å bruke penger på?

Aldri sett før. Menneskeheten skuffer meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Hehe. I grunn enig der altså. 

Men i et mangfoldig samfunn er det vel flott at noen er blodharry og? Finnes ikke noe kjedeligere enn mennesker som er klin like.

Anonymkode: 0af89...48c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pashla skrev:

Men de ulvejakkene har jeg ikke engang sett! Er jeg for sjelden på martna? Bør skjerpe meg og dra dit for å kjøpe elgspekepølser litt oftere?

Og capribukser med blonder eller plysj-kjoler med hette: dette har jeg aldri sett noe menneske bruke. Hvor møter dere disse folka? 
 

Tights har jeg, da. Og tunika også. Men jeg trodde bare de var umoderne, ikke «kjerring». 

Harkje sett ulvejakker eg heller, plysjkjolar med hetter høyrer vel heime i sofaen, seint ein fredagskveld? Trur forresten mange her i tråden forvekslar harry og kjerring. Ikkje for det, kan gjerne vere harry eg altså, og kjerring, så lenge eg slepp å bruke krefter på å finne ut om eit plagg eg likar eigentleg treff under ein av dei kategoriane. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jordbærblomst skrev:

Hvordan i ramsalte kveitehelvete kan noen se denne henge i butikken, og tenke at dette er verdt å bruke penger på?

Aldri sett før. Menneskeheten skuffer meg. 

Så raus du er.

Anonymkode: 0af89...48c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jordbærblomst skrev:

Hvordan i ramsalte kveitehelvete kan noen se denne henge i butikken, og tenke at dette er verdt å bruke penger på?

Aldri sett før. Menneskeheten skuffer meg. 

Den henger ikke i butikker med vindu og dør. Den henger på stativet vedsiden av camo buksa i rosa og beige og tank top til menn med amerikanske flagg... De selges kun i bod 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men i et mangfoldig samfunn er det vel flott at noen er blodharry og? Finnes ikke noe kjedeligere enn mennesker som er klin like.

Anonymkode: 0af89...48c

Folk må gjerne kle seg akkurat som de vil og være forskjellig fra meg men at noen liker ulvejakke forstår jeg bare ikke.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Folk må gjerne kle seg akkurat som de vil og være forskjellig fra meg men at noen liker ulvejakke forstår jeg bare ikke.

 

 

Men håndterer du at folk kler seg som de vil uten at du må harselere med dem?

Anonymkode: 0af89...48c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Pashla skrev:

Tror det meste ville vært søtt og nydelig på Malin eller Audrey, altså. Selv plysj-kjole med hette. Kanskje til og ned ulvejakka! 

Et sted går grensen. 

Anonymkode: 58542...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men håndterer du at folk kler seg som de vil uten at du må harselere med dem?

Anonymkode: 0af89...48c

Igjen. Folk må gjerne kle seg som de vil. Ingen jeg kjenner kler seg sånn ( Ingen av mine nære i alle fall) så slipper i grunn å forholde meg til det. Jeg synes klærene er helt jævlig. Kort og godt. Hadde mannen ( sinnsyk tanke) kommet hjem med noe sånt så hadde vi nok hatt en uheldig episode med at den tilfeldigvis datt inn i peisen og desverre brant opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Mulig, jeg legger meg ikke borti hva du er. Jeg hjelper deg bare med å unngå en av de teiteste skrivefeilene i det norske språket.

Anonymkode: 303df...1f8

👍

Anonymkode: 9936d...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Mulig, jeg legger meg ikke borti hva du er. Jeg hjelper deg bare med å unngå en av de teiteste skrivefeilene i det norske språket.

Anonymkode: 303df...1f8

👍

Anonymkode: 9936d...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Igjen. Folk må gjerne kle seg som de vil. Ingen jeg kjenner kler seg sånn ( Ingen av mine nære i alle fall) så slipper i grunn å forholde meg til det. Jeg synes klærene er helt jævlig. Kort og godt. Hadde mannen ( sinnsyk tanke) kommet hjem med noe sånt så hadde vi nok hatt en uheldig episode med at den tilfeldigvis datt inn i peisen og desverre brant opp. 

Hadde en slik uheldig episode når eksen kjøpte seg cowboyhatt. 

Han brukte den gjerne når han hadde på seg treningsdressen og joggeskoene. 

Ekte skinn å greier.

Den havnet i søppeldunken sent en kveld før tømming.

Å vi leta, å vi leta, å vi leta.

Anonymkode: 099d8...11c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det jo veldig mange som blander kjerring med harry. Ulvejakka er det jeg vil kalle blodharry. For meg er «kjerring» når unge folk kler seg som de er langt eldre, altså har stilen til dame 45+ men er langt yngre selv, gjerne tidlig 20-åra. Og gjerne håret i en praktisk bob som ikke kler den unge personen. 

Anonymkode: a7dd3...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...