Gå til innhold

Hvordan klare å se en fremtid med den jævla Aspergers diagnosen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

er så irrtert for at jeg fungerer som jeg gjør. det er noe svakt innvendig. jeg har alltid vært en av de som ikkke får til .blir som regel noen steg etter andre. helvetes lavkvalitetshjerne som trenger ekstra tid på alt

Anonymkode: 00147...460

Problemet ditt er at du ikke orker gjøre det som skal til for å få det bra. Du er ikke svak. Du er ikke villig til å gjøre det du må. Du har ikke noen lavkvalitetshjerne, du har bare noen ekstre utfordringer, som så uendelig mange andre som likevel greier å gjøre det de må.

Det du har gjort til nå har ikke fungert. Prøv noe nytt. Om ikke annet, skriv ut bare denne tråden og vis terapeuten du går til, og også de som er der du skal i november. Og inntil du skal dit - logg deg av nettet, slutt å skrive på nett, det gjør deg bare dårligere. Utfordre deg selv - gjør stikk motsatt av hva du har gjort, ta ansvar, skriv ut denne tråden, logg av nettet i noen uker.

Anonymkode: f20f6...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du, nå holder det. Du må få profesjonell hjelp, dette ekstremt navlebeskuende og repeterende snakket du holder med på er svært usunt. Du fornærmer, og snakker ned deg selv og andre, i et desperat håp om at noen skal gi deg bekreftelser de ikke kan, skal eller vil gi deg, og det er vondt å sitte og lese. 
 

Gå deg en tur i morgen, få litt luft i nesa og bestem deg for å få hjelp til å komme deg ut av dette sporet. Ikke skyld på at du ikke har time før i november-be om en hastetime hos legen, ta med deg alt du har skrevet på div forum, og ta det derfra. Ett skritt om gangen. 

Anonymkode: e70dd...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du, nå holder det. Du må få profesjonell hjelp, dette ekstremt navlebeskuende og repeterende snakket du holder med på er svært usunt. Du fornærmer, og snakker ned deg selv og andre, i et desperat håp om at noen skal gi deg bekreftelser de ikke kan, skal eller vil gi deg, og det er vondt å sitte og lese. 
 

Gå deg en tur i morgen, få litt luft i nesa og bestem deg for å få hjelp til å komme deg ut av dette sporet. Ikke skyld på at du ikke har time før i november-be om en hastetime hos legen, ta med deg alt du har skrevet på div forum, og ta det derfra. Ett skritt om gangen. 

Anonymkode: e70dd...8d7

Men hva er det jeg skal??? Flytte tilbake til Oslo uten å ha jobb? Jeg løper til hver dag. Jeg har jo snart time.. 

jeg bare ser ikke frem til noe som heldt lenger :( jeg ser ikke folk fysisk. Mamma og søsken er de eneste jeg ser. I sommer bodde jeg litt i Oslo .. men kan ikke drive å reise rundt når man ... ikke tjene penger :( hva mener dere keg skal ellers? Og han tyrkeren er så mikset! Man vet jo liksom ikke når han virkelig er glad i en eller ikke...

Anonymkode: 00147...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
På 26.10.2019 den 21.31, Anonym bruker skrev:

Det er nettopp dette som er irriterende og jeg klarer ikke være glad. Det er noe som går igjen hele tideb, at jeg må klare meg med det kjedelige og jeg er for talentløs til å klare å bryte det. Andre jenter kan innlede noe med noen fra et helt annet land, og jeg må liksom alltid tenke på det realistiske. Så kjedelig som mulig. 

Tenk om det fkaitks bare er forutbestemt at jreg ikke kan finne noen noen gang eller i det hele tatt klare noe. Er så lei av at jeg hele tiden har søik kjedelig skjebne. Han har ikke det, han er et storbymenneske der han har alle vennene sine. Jeg kjenner liksom ikke så mange i mitt distrikt og er ikke interessert heller. Det er kjedelig og grått og dystert. Og hele norge er så lite.

Anonymkode: 00147...460

Ti stille på deg. Det er ikke vennene dine eller stedet du bor på som er kjedelig. Du selv er den kjedeligste jeg har vært borti, du snakker kun om én ting og det er drepende kjedelig å lese. Endre deg selv, så endrer mulighetene seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pashla skrev:

Ti stille på deg. Det er ikke vennene dine eller stedet du bor på som er kjedelig. Du selv er den kjedeligste jeg har vært borti, du snakker kun om én ting og det er drepende kjedelig å lese. Endre deg selv, så endrer mulighetene seg.

Men jeg var ikke slik. Jeg bare blir avvist der jeg prøver meg..... ikke menn men i livet. Jeg passer ikke inn..

Anonymkode: 00147...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hva er det jeg skal??? Flytte tilbake til Oslo uten å ha jobb? Jeg løper til hver dag. Jeg har jo snart time.. 

jeg bare ser ikke frem til noe som heldt lenger :( jeg ser ikke folk fysisk. Mamma og søsken er de eneste jeg ser. I sommer bodde jeg litt i Oslo .. men kan ikke drive å reise rundt når man ... ikke tjene penger :( hva mener dere keg skal ellers? Og han tyrkeren er så mikset! Man vet jo liksom ikke når han virkelig er glad i en eller ikke...

Anonymkode: 00147...460

Det du gjør her har du gjort gjentatte ganger gjennom tråden og viser hvor manisk og tvangsmessig nettbruken og disse trådene er for deg. Du poster et svar og hvis du ikke får svar umiddelbart, så poster du samme svar få minutter etterpå. Du trenger hjelp, HI, og du trenger hjelp NÅ.

Du spør "Men hva er det jeg skal?"

Nå skal du gjøre EN ENESTE TING: Skriv ut hele denne tråden og så ringer du fastlegen din i morgen og sier at du MÅ ha en hastetime, for du trenger hjelp NÅ! Dette greier du å gjøre. Skriv ut, ring legen din i morgen tidlig!

Anonymkode: f20f6...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Antarctica
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Men jeg var ikke slik. Jeg bare blir avvist der jeg prøver meg..... ikke menn men i livet. Jeg passer ikke inn..

Anonymkode: 00147...460

Du har endret deg til det verre, med andre ord. Så få fingeren ut og endre deg tilbake. Vær litt interessant for andre. Sutring er usexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det du gjør her har du gjort gjentatte ganger gjennom tråden og viser hvor manisk og tvangsmessig nettbruken og disse trådene er for deg. Du poster et svar og hvis du ikke får svar umiddelbart, så poster du samme svar få minutter etterpå. Du trenger hjelp, HI, og du trenger hjelp NÅ.

Du spør "Men hva er det jeg skal?"

Nå skal du gjøre EN ENESTE TING: Skriv ut hele denne tråden og så ringer du fastlegen din i morgen og sier at du MÅ ha en hastetime, for du trenger hjelp NÅ! Dette greier du å gjøre. Skriv ut, ring legen din i morgen tidlig!

Anonymkode: f20f6...a0e

HVA kan legen gjøre? Har allerede henvisning. Deretter fikk jeg dps. Så ble keg sent på hab. Så vurderer de testen. Mens jeg har samtalepartner. Så skal jeg snart på hab. Kapasiteten er sprengt..

Anonymkode: 00147...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå har du opprettet enda en tråd på kg, hvor du messer på akkurat det samme atter en gang, som du har gjort vanvittig mange ganger tidligere, Hi. Dette er tvangsmessig og det er manisk.

Nå MÅ du be om hastehjelp! Ring legen din i morgen og be om hastetime!!!

Anonymkode: f20f6...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

HVA kan legen gjøre? Har allerede henvisning. Deretter fikk jeg dps. Så ble keg sent på hab. Så vurderer de testen. Mens jeg har samtalepartner. Så skal jeg snart på hab. Kapasiteten er sprengt..

Anonymkode: 00147...460

De har gjort en vurdering ut fra måten du har ønsket å fremstille deg selv når du har snakket med dem. Du har selv innrømmet at du ikke er ærlig med dem.

Nå er du så manisk og tvangspreget at du MÅ bestille en time til legen og vise hvor tvangsmessig og manisk du skriver hundrevis av tråder. Om du kun skriver ut denne tråden og gir til legen så viser den hvordan tankene dine og du fungerer. For du er blitt verre de siste ukene, mye verre.

Ring legen i morgen! Og ta med utskrift av denne tråden!

Anonymkode: f20f6...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

altså, jeg har truffet han irl, så han finnes. han er ikke en mann i hodet mitt, som jeg liksom kommunsierer med. 
Han er noe jeg kanskej mistet. Jeg fikk ikke levd ut noe. Jeg har ikke hatt sex en gang. 
Det jeg føler at er urettferdig er at en annen kvinne klaffer det sikkert med. Når jeg forelsket meg skulle plutselig alle bare snakke meg til fornuft og få meg til å glemme ham. 
Hvorfor skal man alltid bremses når livet begynner å bli gøy? 
Hvorfor får jeg ikke lov å være tiltrukket?
Hvorfor skrev han plutseig til meg for noen dager siden? sånn akkurat ett år etter sist jeg hørte fra han?
Jeg liker jo ikke meg selv, for jeg føler meg teit som liker han. 
Men jeg får ikke brukt energien min på en måte. Hvorfor kan man ikke like et annet menneske ekstra godt? føles som jeg skal pliktlike en annen i stedet.
 

Anonymkode: 00147...460

Du! Du har kjørt deg fullstendig fast. 
Ingen kommer noensinne til å like deg når du liker deg selv så dårlig. Det lyser antakelig av hele deg. 

Du må gjøre noe med selvbildet ditt. Skaff deg hjelp nå. 

Anonymkode: 3bd4e...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du! Du har kjørt deg fullstendig fast. 
Ingen kommer noensinne til å like deg når du liker deg selv så dårlig. Det lyser antakelig av hele deg. 

Du må gjøre noe med selvbildet ditt. Skaff deg hjelp nå. 

Anonymkode: 3bd4e...b68

Men jeg aner ikke når dette startet! 

Anonymkode: 00147...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men jeg aner ikke når dette startet! 

Anonymkode: 00147...460

Det har ingen betydning når det startet, det som betydning er hva slags hjelp du får nå. 
Du må alvorlig talt ta ansvar for deg selv, og for din mentale helse. 

Det har heller INGEN betydning at du allerede har en henvisning, du blir tydeligvis verre dag for dag. Dette må du formidle til legen din i morgen. Du kan ikke vente. 

Anonymkode: 3bd4e...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det har ingen betydning når det startet, det som betydning er hva slags hjelp du får nå. 
Du må alvorlig talt ta ansvar for deg selv, og for din mentale helse. 

Det har heller INGEN betydning at du allerede har en henvisning, du blir tydeligvis verre dag for dag. Dette må du formidle til legen din i morgen. Du kan ikke vente. 

Anonymkode: 3bd4e...b68

Det som *har* betydning..

Anonymkode: 3bd4e...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det har ingen betydning når det startet, det som betydning er hva slags hjelp du får nå. 
Du må alvorlig talt ta ansvar for deg selv, og for din mentale helse. 

Det har heller INGEN betydning at du allerede har en henvisning, du blir tydeligvis verre dag for dag. Dette må du formidle til legen din i morgen. Du kan ikke vente. 

Anonymkode: 3bd4e...b68

Hva er det liksom legen kan gjøre som ikke allerede er gjort? Jeg går til samtaler. Den dama kjenner meg nå. Det blir bare mer venting igjen om jeg runger legen. Hva er det jeg liksom skal? Det er ikke selvmord det er snakk om. Jeg skjønner bare ikke hva legen kan gjøre som ikke allerede er gjort

Anonymkode: 00147...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hva er det liksom legen kan gjøre som ikke allerede er gjort? Jeg går til samtaler. Den dama kjenner meg nå. Det blir bare mer venting igjen om jeg runger legen. Hva er det jeg liksom skal? Det er ikke selvmord det er snakk om. Jeg skjønner bare ikke hva legen kan gjøre som ikke allerede er gjort

Anonymkode: 00147...460

De samtalene du har fungerer tydeligvis rimelig dårlig... enten er du ikke ærlig med behandleren din om hvordan du faktisk har det, eller så må du bytte behandler. 
Du blir bare verre hvis du skal gå runde på runde med det samme kjøret uten at behandleren din ikke klarer å få deg ut av det. 
 

Jeg har heller ikke trodd at du har vært suicidal, men man trenger da ikke å være det for at det skal være rimelig uutholdelig. Både for deg og for dine nærmeste. 

Anonymkode: 3bd4e...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er det liksom legen kan gjøre som ikke allerede er gjort? Jeg går til samtaler. Den dama kjenner meg nå. Det blir bare mer venting igjen om jeg runger legen. Hva er det jeg liksom skal? Det er ikke selvmord det er snakk om. Jeg skjønner bare ikke hva legen kan gjøre som ikke allerede er gjort

Anonymkode: 00147...460

Nei, hun kjenner deg ikke fordi du ikke har vært 100 % åpen og ærlig med henne. På kg har du til og med hatt en tråd om at du egentlig ikke ønsker å bli bra, at du ikke ønsker å gjøre noe for å få det bedre. Ikke noe av dette har du formidler til denne "dama". Du har også innrømmet at du ikke har vist noe særlig av det du har skrevet på nettet, fordi du synes det er for flaut å innrømme hvordan du holder på og hvor dårlig du har det.

Du er alvorlig syk og du blir dårligere hele tiden nå, det kan vi som har fulgt trådene dine se veldig tydelig. Du MÅ bli ærlig til lege og terapeut.

Som sagt - gjør EN ENESTE TING for deg selv! Er du villig til å gjøre EN ENESTE TING FOR DEG SELV?  I så fall skriv ut hele denne tråden, og lever den til legen din og be denne lese hele, for den viser veldig tydelig hvordan tankene dine går i en sirkel og hvordan du gjør deg selv sykere og sykere. Først når de som skal og kan hjelpe deg ser hvor dårlig du er kan du få riktig hjelp.

Slutt å stille flere spørsmål, bare gjør denne ene tingen! Skriv ut - ring lege for hastetime i morgen!

Anonymkode: f20f6...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, hun kjenner deg ikke fordi du ikke har vært 100 % åpen og ærlig med henne. På kg har du til og med hatt en tråd om at du egentlig ikke ønsker å bli bra, at du ikke ønsker å gjøre noe for å få det bedre. Ikke noe av dette har du formidler til denne "dama". Du har også innrømmet at du ikke har vist noe særlig av det du har skrevet på nettet, fordi du synes det er for flaut å innrømme hvordan du holder på og hvor dårlig du har det.

Du er alvorlig syk og du blir dårligere hele tiden nå, det kan vi som har fulgt trådene dine se veldig tydelig. Du MÅ bli ærlig til lege og terapeut.

Som sagt - gjør EN ENESTE TING for deg selv! Er du villig til å gjøre EN ENESTE TING FOR DEG SELV?  I så fall skriv ut hele denne tråden, og lever den til legen din og be denne lese hele, for den viser veldig tydelig hvordan tankene dine går i en sirkel og hvordan du gjør deg selv sykere og sykere. Først når de som skal og kan hjelpe deg ser hvor dårlig du er kan du få riktig hjelp.

Slutt å stille flere spørsmål, bare gjør denne ene tingen! Skriv ut - ring lege for hastetime i morgen!

Anonymkode: f20f6...a0e

mulig jeg må vise til henne igjen denne tråden i morgen. Jeg kan vel ikke forvente at noen skal lese alt jeg har skrevet her inne? 
Men, jeg har vært utenfor kg noen uker. Jeg ser at det er enkelte som lager tråder og bruker mine uttrykk. Det har blitt laget masse Aspergerstråder uten at jeg har vært der, og jeg ser at det er meg de etterligner. er jo ikke sikkert jeg har sett alle, men hvis noen har skrevet noe som tilsier at de er farlige, så er tråden ikke lager av meg. jeg har ikke tanker om å drepe folk, eller skade. 

Anonymkode: 00147...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

mulig jeg må vise til henne igjen denne tråden i morgen. Jeg kan vel ikke forvente at noen skal lese alt jeg har skrevet her inne? 
Men, jeg har vært utenfor kg noen uker. Jeg ser at det er enkelte som lager tråder og bruker mine uttrykk. Det har blitt laget masse Aspergerstråder uten at jeg har vært der, og jeg ser at det er meg de etterligner. er jo ikke sikkert jeg har sett alle, men hvis noen har skrevet noe som tilsier at de er farlige, så er tråden ikke lager av meg. jeg har ikke tanker om å drepe folk, eller skade. 

Anonymkode: 00147...460

Detaljene i trådene du oppretter på kg er det samme som her, så det er nok du som skriver dem. Ingen av alle de trådene du har skrevet der har hatt noe med å skade eller drepe folk, men du har hatt en mengde tråder der, hvor du skriver det samme som du skriver her i en eller annen variant. At du ikke har skrevet noe der siste ukene er bare tull, det vet du også. Du har skrevet mange tråder bare siste uken!

Men jo, det er kjempeviktig at du skriver ut hele tråden her, ikke bare viser den kort på nettet. Lege/terapeut må lese hele tråden for å se hvor manisk og tvangsaktig tankene dine er, hvor deprimert du er, hvor mye angsten hindrer deg. Dette har du jo også hatt mange tråder om i det siste på kg.

Hvis du gir terapeut eller lege hele tråden i morgen så gir du deg selv en sjanse, en sjanse for å bli forstått riktig. Og kun når de forstår hvor mye du sliter, hva du sliter med og hvor manisk du er på denne skrivingen og hvordan den ødelegger deg og du bare blir verre av, bare da kan de fullt ut forstå hva du trenger hjelp med. Tro meg, det er ikke noe flaut i dette! Som lege/terapeut har man sett og hørt det meste, og garantert mye, mye verre ting enn det du viser! Om du gir dem denne tråden så viser du dem at du tar din egen situasjon, deg selv og din egen helse på alvor - og det står det respekt av! Og de vil få respekt for deg, at du gjør det. Det viktigste nå, det er at du får nok hjelp og riktig hjelp fremover.

Så gjør denne ene tingen for deg selv! Be terapeut/lege lese hele tråden, for det er bare ved å lese hele tråden de vil kunne få godt nok inntrykk av hvordan tankene dine og du fungerer nå. Videre så er det jo også mange av oss som skriver i tråden som har fulgt det du har skrevet i måneder og har sett utviklingen din, at du har fått det vanskeligere og vanskeligere. Så vær tydelig på at det er viktig at de leser hele tråden.

Gjør dette for deg selv, og vær stolt av deg selv når du gjør det, for det viser at du virkelig vil bli frisk og få det bra. Det er et stort skritt i riktig retning :)

Anonymkode: f20f6...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.10.2019 den 7.46, Anonym bruker skrev:

Tyrkeren spurte om hvorfor du skulle til Tyrkia, han fisker for å høre om du vil møte ham. Han følger med på det du legger ut og sender melding, selv om det er lenge siden han har hørt noe fra deg. Hvordan kan du tro at han har glemt deg? Svar nå hyggelig tilbake ihvertfall. Og husk at det er stor forskjell på de med Aspberger. Selv om du leser noe om diagnosen, trenger det ikke å stemme med deg.

Anonymkode: ca766...b72

Jeg blir forvirret av han og det har jeg blitt hele tiden. Derfor er det trygt å tenke på noen i stedet. Men av erfaring så har tenking bare ført til at ting blir som det har vært. Når jeg har handlet så har jeg gått videre. Jeg hadde det slik med en fyr når jeg var 17. I 2 år "hold vi på". Han var 10 år eldre og hadde problemer, jeg var ung. Han prøvde aldri å presse meg til sex, han var grei, men han kontaktet meg bare på fest. Altså, når alkoholen var i bildet. Slik var jeg også, turte ikke handle uten alkohol. Dagen etterpå så svarte han gjerne ikke. 
Så møttes vi på fest igjen, og jeg sendte han en melding hvor jeg spurte om vi skulle være sammen. Aldri noe svar å få. Jeg så jo ofte på tlf, men den var stille. Til slutt så innså jeg vel bare at han ikke kom til å svare. Da gikk jeg videre. 
 

Anonymkode: 00147...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg blir forvirret av han og det har jeg blitt hele tiden. Derfor er det trygt å tenke på noen i stedet. Men av erfaring så har tenking bare ført til at ting blir som det har vært. Når jeg har handlet så har jeg gått videre. Jeg hadde det slik med en fyr når jeg var 17. I 2 år "hold vi på". Han var 10 år eldre og hadde problemer, jeg var ung. Han prøvde aldri å presse meg til sex, han var grei, men han kontaktet meg bare på fest. Altså, når alkoholen var i bildet. Slik var jeg også, turte ikke handle uten alkohol. Dagen etterpå så svarte han gjerne ikke. 
Så møttes vi på fest igjen, og jeg sendte han en melding hvor jeg spurte om vi skulle være sammen. Aldri noe svar å få. Jeg så jo ofte på tlf, men den var stille. Til slutt så innså jeg vel bare at han ikke kom til å svare. Da gikk jeg videre. 
 

Anonymkode: 00147...460

Glemte jo helt han. Altså, for alt jeg vet tok han kontakt bare fordi han skulle være høffelig. Men jeg følte ikke han var særlig interessert i å tekste. For han spurte bare hva jeg skal og om jeg kommer, så svarte jeg og han svarer bare "Okay". Deretter fører jeg samtalen videre. Jeg skriver jo bare at jeg liker meg der og vurderer en tur. 
Han skriver liksom bare "i understand" "enjoy your time  :) " det er ikke mye interesse for meg altså. Så da gadd ikke jeg skrive noe videre heller. For meg er dette å avslutte samtalen passivt. 

Singalene hans er veldig miksede. Jeg vet at han hadde en annen for 1,5 år siden, da jeg så ei annen som begynte å kommentere på bildene hans. Så skriver han forbokstaven hennes med hjerte til et bilde (på bildet står en tekst), men han sletter bilder etter kort tid. Jeg begynte selvsagt å se på profilen til denne jenta, og ikke lenge etter er hun både i forhold og forlovet med en annen (hva er det med folk????) .
3 mnd etter dette så tar han kontakt med meg, og det var på samme dato i fjor. 
Da spurte han jo masse, men jeg måtte jo lyve en del. jeg kan ikke innrømme at jeg har et helvete. Måtte jo late som at livet mitt var ok. 

Synes det er lit vondt at han preget livet mitt så mye uten å være i det.... 
Jeg følte jeg kom hjem da jeg dro dit første gangen, men så passer jeg liksom ikke helt inn. 

Og med så mange vonde følelser jeg har hatt i forbindelse med han, så føler jeg det allerede er ødelagt. 
 

Anonymkode: 00147...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du i gang med å skrive deg bort fra det du bør gjøre i morgen, Hi.

Skriv ut denne tråden, så er du i gang mot å få det bedre.

God natt.

Anonymkode: f20f6...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Nå er du i gang med å skrive deg bort fra det du bør gjøre i morgen, Hi.

Skriv ut denne tråden, så er du i gang mot å få det bedre.

God natt.

Anonymkode: f20f6...a0e

Jeg ble borte for lenge siden jeg. 
Altså, jeg har ingen tilhørighet. og jeg vet ikke engang om jeg kan få det i Tyrkia. missunner så de med halvt utenlandsk bakgrunn :( 

Anonymkode: 00147...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ble borte for lenge siden jeg. 
Altså, jeg har ingen tilhørighet. og jeg vet ikke engang om jeg kan få det i Tyrkia. missunner så de med halvt utenlandsk bakgrunn :( 

Anonymkode: 00147...460

Nå roter du deg bort fra det som er viktig for deg for at du skal få det bedre - nemlig å ta ansvar for din egen helse og fremtid. Når du får riktig hjelp vil du finne ut mye av det andre du sliter med.

Start i morgen med å levere hele denne tråden til lege eller behandler! Eller har du ombestemt deg?

Anonymkode: f20f6...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå roter du deg bort fra det som er viktig for deg for at du skal få det bedre - nemlig å ta ansvar for din egen helse og fremtid. Når du får riktig hjelp vil du finne ut mye av det andre du sliter med.

Start i morgen med å levere hele denne tråden til lege eller behandler! Eller har du ombestemt deg?

Anonymkode: f20f6...a0e

Men hvorfor er jeg så opptatt av det i utlandet? Alt er så lite i Norge bare.. jeg liker det pulserende

Anonymkode: 00147...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...