Gå til innhold

Termin Juni 2017🍼

Anbefalte innlegg

I dag er jeg 4+5, å har de siste dagene hatt så vondt i bekkenet 😕 Har ett barn fra før (18 mnd) å slet med bekkenet under den graviditeten. Men kan jeg virkelig være så plaget av bekkenet allerede nå? I går når jeg sto opp haltet jeg meg til badet og hadde ikke sjanse til å løfte mini ut av senga 🙁

Andre som har kjent der så tidlig?

Fortsetter under...

Her går det ikke så bra, jeg har spottet siden torsdag og i natt våknet jeg med sterke magekramper så tror nok ikke det går veien for oss denne gangen gitt.

Håper jeg får ting bekreftet hos legen på mandag, så man slipper å gå å lure.

Lykke til videre alle dere andre! :) :)

Åneei. Men håpe er ikke ute. Jeg spottet jo også + at jeg hadde sterke smerter som gikk over på et døgn. Men noen dager ettepå var jeg på UL å da var alt fint. Krysser alt for deg :)

Åneei. Men håpe er ikke ute. Jeg spottet jo også + at jeg hadde sterke smerter som gikk over på et døgn. Men noen dager ettepå var jeg på UL å da var alt fint. Krysser alt for deg :)

Tusen takk søte deg, jeg krysser fingrene selv :)

Annonse

Krysser fingrene for deg, MRS druestein! Håper du hvertfall får vite snart.

Hei hurrahei og Mari1992! Kan ikke forestille meg hvordan det må være å miste under fødsel.

Tusen takk for det <3

Jeg må flire litt hver gang dere skriver nicket mitt, for nicket er så utrolig teit..

Hahaha

Jeg spotanaborterer nå. Ligger på sofaen og vrir meg i smerte, har ikke andre smertestillende enn paracet og skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare dette. Er alene fordi mannen er på jobb reise. Er veldig veldig vondt :(

Min teori er at min spire sluttet å leve da alle mine symptomer forsvant. De forsvant jo nesten over natta. Så begynte jeg å spotte på torsdag og det har gradevis blir mer og mer.. Har hatt vanlige mensensmerter frem til nå, som det gjør sykt vondt.

Jeg ønsker dere andre masse lykke til!

Håper spirene deres holder seg på plass

Klemmer druestein <3

Jeg spotanaborterer nå. Ligger på sofaen og vrir meg i smerte, har ikke andre smertestillende enn paracet og skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare dette. Er alene fordi mannen er på jobb reise. Er veldig veldig vondt :(

Min teori er at min spire sluttet å leve da alle mine symptomer forsvant. De forsvant jo nesten over natta. Så begynte jeg å spotte på torsdag og det har gradevis blir mer og mer.. Har hatt vanlige mensensmerter frem til nå, som det gjør sykt vondt.

Jeg ønsker dere andre masse lykke til!

Håper spirene deres holder seg på plass

Klemmer druestein <3

Så trist :( Huff...... Har ikke ord.. Jeg håpet jo virkelig på deg. .

Håper ihvertfall at det går bra med deg nå, å at du har noen hos deg.... Sender deg varme klemmer.. Håper at du kommer deg rask å får til ei ny spire 💗💗💟

Annonse

Hei! Kjem inn her eg! Og håpar å bli her i maaange veker framover! Usikker på termin då eg får opp litt forskjellig..men satsar på at 25. juni er sånn ca rett. Då er eg 4+1 i dag :-D Skikkeleg nervøs for dei neste vekene..er 37 år og veit jo at SA sjansen aukar når ein bikker 35..Håpar sånn dette går bra..vi brukte 11 mnd på å bli gravid.. Uansett, håpar å bli bedre kjent med damene her inne utover:-)

Er for øvrig skikkeleg trøtt, og uggen alt :S Og reagerer meir på lukt enn elles..litt tidleg synes eg? (Graviditetstestane er ikkje så å sterke liksom, så tenkte at sidan eg tydlegvis ikkje er så full av hormona endå så burde eg jo nesten ikkje merke noko..). Og lett hovudverk også.. Blir spennande å sjå korleis dette utvikler seg! :-)

Helsing glad og lykkelig som ikkje heilt har forstått at vi omsider vart gravid! ;-)

Hyggelig at flere har meldt seg inn her! 

I dag tidlig sto jeg og pussa tennene mine og håpte på at kvalmen ville gi seg slik at jeg kunne spise frokost, og tror dere ikke jammen med at de to glassa med vann jeg drakk like før kom i retur? Måtte bare hive fra meg tannbørsten, for det kom så plutselig. Akkurat som med forrige, bare 2,5 mnd tidligere. Jaja, kvalmen ga seg da...  :fnise:

Utrolig kjipt å høre mrs.druestein 😭 krysser fingrene for at dere lykkes fort etter denne sa'en og at spiren da klorer seg fast! Velkommen alle andre som nettopp har tester positivt, gratulerer. Vi har en spennende vinter og vår i vente 😊 Jeg er nå 8+0. Er skikkelig dårlig og gleder meg til 2.trimester når man lilsom skal bli bedre. Har bestilt til ul i uke 12 så akkurat nå er det det vi gleder oss mest til 😃

Eg er uggen/småkvalm kanskje..får heilt avsmak av viss type mat (løk,kvitløk ++), ikkje matlyst..Eg er berre 4+2, og det begynte i går :S Tenker det må ha mest med at eg har sove dårleg, og dermed føler meg småkvalm..?

Endret av Solbaer79

Hei! Når ble dere kvalme? Jeg er bare 5+6, og er ikke blitt kvalm enda. Det er rart, men jeg hååper kvalmen kommer snart! Da føler jeg meg iallefall gravid!

Det er jo ikke alle som blir kvalm :P så du burde håpe at su slipper. I de to første svamgerskapebe hadde jeg hypermesis :s ..men denne gangen har jeg bare lett kvalme. Håper ikke de blir verre for å si det sånn :P

Har du noen andre symptomer? :D jeg er litt kvalm å veldig trøtt :P

Nei det er jo ikke alle som blir det, men jeg føler det er et sikkert graviditetstegn😬 Jeg vet at jeg angrer på at jeg ønsker det om kvalmen virkelig slår til😅 I skrivende stund er jeg lagt meg for kvelden, jeg er så kvalm nå at jeg vurderer å henta bøtta.. det var slik det begynte ved forrige svangerskap også, men det endte desverre med en dødfødsel 32 uker på vei. Jeg er så redd det skal bli noe galt det er nok derfor heg ønsker kvalmen velkommen, selv om jeg ikke har det bahegelig akkurat nå..😬 Har lite andre symptomer bortsett fra svimmelhet og mer sulten enn vanlig 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...