Gå til innhold

Søskenforsøk gjengen


Stompen80

Anbefalte innlegg

Uff, her var det mange med dårlig nytt. Har noen fått pessimismen motbevist med en positiv test?

 

Jeg har ennå ikke fått noe oppstartstidspunkt. Vi tok alle nødvendige prøver for over en måned siden og jeg har ringt et par ganger for å høre status, men hver gang har jeg fått beskjed om at de venter på svar på prøver. Jeg har spurt om alt er ok, men de har ikke kunnet opplyse om dette. Håper alt er i orden og at de ikke har funnet noen avvik på prøvene. Men med dette tempoet er det nok ikke oppstart før etter nyttår en gang. Hadde håpet på november/desember. Jaja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Testdato i morgen. Testen i dagtidlig var negativ. Mister håpet kjenner jeg... 😥 Virkelig ikke klar for en runde til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testdato i morgen. Testen i dagtidlig var negativ. Mister håpet kjenner jeg... 😥 Virkelig ikke klar for en runde til.

Uff og uff .. Krysser fingrene for at det kommer en strek i morgen 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff og uff .. Krysser fingrene for at det kommer en strek i morgen 💗

 

Takk. 😘 Vet at man ikke skal miste håpet før ikm. Men med negative tester så tett oppi så gjør man det. 😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Krysser fingrene for løvetann81, TrudeSagen og Fightern*

Ja heia heia!! Og gratulerer så mye til deg! For en kvalitet på "gjengen" din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra noen har fått positiv test! Håper spiren klorer seg fast.

Til oss andre, vi skal nok få til et søsken vi og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd.. :( Jeg kjenner så godt den skuffelsen.. Hva er planen videre?

Vi venter noen mnd. Skal starte i ny jobb nå. Så greit å komme seg skikkelig inn i den først. Og å ikke tenke på dette litt.. men starter nok på ny året igjen, kan jeg tenke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gikk det rett vest her også. Siste fryse-egg oppbrukt, så da må vi etterhvert i gang med nytt forsök fra scratch. Krysser fingra for at vi kommer i gang för jul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gikk det rett vest her også. Siste fryse-egg oppbrukt, så da må vi etterhvert i gang med nytt forsök fra scratch. Krysser fingra for at vi kommer i gang för jul:

Så utrolig kjipt... Håper vi begge kommer i gang i november!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med gjengen her inne?

Jeg har nå fått vite oppstartstidspunkt, som dessverre ikke er før månedsskiftet februar/mars... Jeg antok at det nok ville bli å håpe for masse på desember, men trodde vi kunne få plass i januar. Må innrømme at jeg ble litt skuffet da ja...

 

Men i kveld har jeg tenkt, og kommer til å ringe og spørre om jeg kanskje kan få prøve f.eks. Pergotime eller liknende? Jeg visste ikke om denne typen "produkt" før etter at vi var igang med ivf prosessen. Ingen leger har nevnt at det kunne være et alternativ for meg til tross for at de først ikke fant en årsak og etterhvert anså at jeg ikke hadde eggløsning/ikke regelmessig i hvertfall.

 

Har noen av dere prøvd pergotime eller liknende og har litt info om prosessen? Hvorfor ble det et alternativ for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde flere runder med Pergotime før oppstart ivf, pga lange sykluser uten eggløsninger. Hadde første Pergotime behandling i november/desember 2012, blei gravid men mistet i uke 10. Så to runder til som ikke ga store nok eggposer til å gi eggløsning, men fikk et siste forsøk med dobbel dose Pergotime. Blei gravid da også, men mistet i uke 9. Pergotime/Ovitrelle behandling er jo et mye lettere opplegg enn i ivf! Vet ikke hvorfor du ikke har fått muligheten til å prøve det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tok alt en uventet vending. Alt tydet på at alt gikk galt, og ble forespeilet alt mulig rart. Var sikker på at alt var over og ut, men plutselig viste det seg at det egget som ble satt inn var gått i en slags dvale. Jeg er nå ti uker på vei og alt er bra med knøttet så langt.

 

Anonymous poster hash: 0d60a...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde flere runder med Pergotime før oppstart ivf, pga lange sykluser uten eggløsninger. Hadde første Pergotime behandling i november/desember 2012, blei gravid men mistet i uke 10. Så to runder til som ikke ga store nok eggposer til å gi eggløsning, men fikk et siste forsøk med dobbel dose Pergotime. Blei gravid da også, men mistet i uke 9. Pergotime/Ovitrelle behandling er jo et mye lettere opplegg enn i ivf! Vet ikke hvorfor du ikke har fått muligheten til å prøve det?

Muligens jeg var for gammel... Fikk nå beskjed om at de ikke anbefalte f.eks. Pergotime fordi det kunne gi syster på eggstokkene og de krevde at man ventet 2-3 måneder etter å ha gått på en slik kur før ivf, så dropper d i denne omgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tok alt en uventet vending. Alt tydet på at alt gikk galt, og ble forespeilet alt mulig rart. Var sikker på at alt var over og ut, men plutselig viste det seg at det egget som ble satt inn var gått i en slags dvale. Jeg er nå ti uker på vei og alt er bra med knøttet så langt. Anonymous poster hash: 0d60a...223

Wow!! Så bra! Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow!! Så bra! Gratulerer!

Takk. Er fortsatt litt overbevist om at dette ikke kan gå bra med tanke på starten

 

Anonymous poster hash: 0d60a...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Anonym! Det er jo statistisk liten sjanse for å miste så sent, så mye tyder på at det skal gå bra 💗

 

Vi har fått time 3. januar i Porsgrunn, så da håper jeg det hvertfall blir oppstart med en gang etter det, med innsett kanskje slutten av januar ... Akkurat nå føles det litt lenge å vente når jeg nå bare vil gå videre etter denne SAen, men skal prøve å konsentrere meg om lille gull og den første jula hennes og ettårs dag og alt det der.. Forhåpentligvis går tiden fort frem til nyåret!

Endret av J'espere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...