Gå til innhold

Søskenforsøk gjengen


Stompen80

Anbefalte innlegg

Har også ul på fredag ☺ Regner med uttak på mandag og innsett på onsdag..

Oooh da krysser vi fingrene for at alt ser bra ut for oss begge! Fredag er i overmorgen allerede, tiden går fort når man har en liten en å passe på!

Glemte å ta Progynova pillene mine i dag morges, husket ikke på det før kl var blitt 19. Håper det ikke ødela alt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk. Jeg håper det. Jeg føler jeg ikke kan be om hcg-prøver heller så tidlig. Det var mye lettere forrige gang fordi jeg hadde en annen lege og egen gynekolog som fulgte opp så de tok hcg-prøver fra første positive test. Får prøve å smøre meg med tålmodighet.

 

 

Anonymous poster hash: 0d60a...223

Hvordan går det Anonym?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet og fikk negativ. Da får vi bare se hva som skjer videre.

Det var synd Stompen80! Håper uansett syklusen din stabiliserer seg frem mot vinteren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det Anonym?

Det går ikke bra. Jeg blir ringt opp i morgen og får forhåpentligvis noen svar, men det er enten en tidlig SA eller ex.u

 

Anonymous poster hash: 0d60a...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke bra. Jeg blir ringt opp i morgen og får forhåpentligvis noen svar, men det er enten en tidlig SA eller ex.u

 

Anonymous poster hash: 0d60a...223

Uff stakkars deg! Så trist ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh da krysser vi fingrene for at alt ser bra ut for oss begge! Fredag er i overmorgen allerede, tiden går fort når man har en liten en å passe på!

Glemte å ta Progynova pillene mine i dag morges, husket ikke på det før kl var blitt 19. Håper det ikke ødela alt..

Ja dagene går til å springe her og.. Måtte ha påminnelse på medisin ellers glemmer æ.. Nu har æ forhåpentligvis tatt min siste menopur sprøyte. Imorgen ul. ☺ E så spent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var synd Stompen80! Håper uansett syklusen din stabiliserer seg frem mot vinteren!

TR kom ca 5 dager etter forventet levering. Har fått tatt de nødvendige prøvene nå, så håper å få en telefon/brev fra sykehuset i neste uke når vi kan begynne på første (og forhåpentligvis eneste) forsøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dagene går til å springe her og.. Måtte ha påminnelse på medisin ellers glemmer æ.. Nu har æ forhåpentligvis tatt min siste menopur sprøyte. Imorgen ul. ☺ E så spent..

Oooh ja jeg også!! Har hatt skikkelig vondt i hodet i dag, er nok Progynovaen...og mannen har jobbet overtid nesten hver dag så føles som jeg har vært alenemamma i nesten to uker! Gleder meg til helg, håper jeg kan slappe av litt og kanskje ta en yoga time..hadde kanskje vært lurt å ikke være helt utslitt når disse eggene settes inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR kom ca 5 dager etter forventet levering. Har fått tatt de nødvendige prøvene nå, så håper å få en telefon/brev fra sykehuset i neste uke når vi kan begynne på første (og forhåpentligvis eneste) forsøk :)

Det blir spennende! Tror du fortsatt det blir til vinteren eller kan det bli før? 👌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på ultralyd og alt så bra ut, slimhinnen var over 9 cm så da har ikke den sene dosen med Progynova ødelagt noe 👍🏻👍🏻 Og ingen store eggposer hos meg heller! Så da blir det innsett på mandag hvis eggene overlever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på ultralyd og alt så bra ut, slimhinnen var over 9 cm så da har ikke den sene dosen med Progynova ødelagt noe Og ingen store eggposer hos meg heller! Så da blir det innsett på mandag hvis eggene overlever!

Kanskje du mente å skrive 9mm?

Endret av Holmenkoll2014
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempebra tykkelse.

Ja det var ikke så mye forrige gang, da tror jeg den var rett over 7 mm som var minimum..og da ble jeg jo gravid! Så krysser alle fingre og tær for at det går like bra denne gangen! 👍🏻💞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på ultralyd og alt så bra ut, slimhinnen var over 9 cm så da har ikke den sene dosen med Progynova ødelagt noe Og ingen store eggposer hos meg heller! Så da blir det innsett på mandag hvis eggene overlever!

Så spennende! Håper alt går like bra nå som med forrige fryseprosess ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal vi og i gang med søskerforsøk i september. Blir fersk forsøk da vi ikke har noe på frys. Starter med medisiner så snart mens kommer. Forventet på søndag. Traff på første forsøk forrige gang. Han kom i august i fjor. Vi vil ha to tette. 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på ultralyd og alt så bra ut, slimhinnen var over 9 cm så da har ikke den sene dosen med Progynova ødelagt noe 👍🏻👍🏻 Og ingen store eggposer hos meg heller! Så da blir det innsett på mandag hvis eggene overlever!

Så bra ☺ Måtte ta enda en sprøyte idag men ovitrelle imorgen og uttak på mandag. Innsett på onsdag.. D var en del mellomstore egg på høyre side men bare små på venstre. Så de vil bare tømme på høyre på mandag og lar venstre være i fred. Så får håpe gullegget e blant dem.. Så starter de verdens lengste 2 uker..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra ☺ Måtte ta enda en sprøyte idag men ovitrelle imorgen og uttak på mandag. Innsett på onsdag.. D var en del mellomstore egg på høyre side men bare små på venstre. Så de vil bare tømme på høyre på mandag og lar venstre være i fred. Så får håpe gullegget e blant dem.. Så starter de verdens lengste 2 uker..

Ja leeenge å vente! Men i motsetning til forrige gang så er det en liten turbo som krever maks oppmerksomhet og som gjør at tiden går litt fortere hvertfall! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal vi og i gang med søskerforsøk i september. Blir fersk forsøk da vi ikke har noe på frys. Starter med medisiner så snart mens kommer. Forventet på søndag. Traff på første forsøk forrige gang. Han kom i august i fjor. Vi vil ha to tette. 😍

Blir spennende!! Håper det går på første forsøk for dere denne gangen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen er kommet, og dermed blir det oppstart med Progynova i morra. Kontroll hos gyn 14. september. Hvilken dose Progynova står du på J´espere siden du har fått så godt resultat på endometriet? Lykke til på mandag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen er kommet, og dermed blir det oppstart med Progynova i morra. Kontroll hos gyn 14. september. Hvilken dose Progynova står du på J´espere siden du har fått så godt resultat på endometriet? Lykke til på mandag :-)

Jeg har tatt to tabletter om morgen og en lm kvelden , det er 2 mg i hver tror jeg. Hvor mye skal du ta? Lykke til du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt to tabletter om morgen og en lm kvelden , det er 2 mg i hver tror jeg. Hvor mye skal du ta? Lykke til du også!

Her blir det 4 mg x 2, altså 2 tbl morgen og 2 tbl kveld. Ved forrige fryseforsøk blei dosen økt til 4 mg + 2 mg + 4 mg etter UL kontroll dag 11. Regner vel med det samme skjer nå, men begynner altså på den opprinnelige doseringa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner Progynovaen begynner å virke, sist var jeg et rasende troll og begynner å få et snev av det samme nå! Kjennes ut som PMSx10! 😡😡😡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at dere som tar søskenforsøk mens dere ennå er i permisjon er veldig smarte! Etter 9 mnd i full jobb føler jeg meg til tider som en vridd vaskeklut og lurer på hvordan i all verden det kan bli unge av det?? Ikke mulig å slappe av her i alle fall ;)

 

Sprøytedag 7 med ny medisin: Menopur og Puregon i kombinasjon. Har blitt godt stimulert på Puregon på mine tre tidligere ferskforsøk, men etter totalt negativt første søskenforsøk spurte jeg legen om det var noe alternativt vi kunne prøve. Dette kan gå begge veier.. Noen med erfaring på denne kombinasjonen? Menopur er visst ofte brukt på "gamle" (uten veldig mye dokumentasjon da). Skal visst bidra med LH-hormon (uten at jeg helt vet hva det betyr).

 

Tvi tvi dere som skal i ilden i morgen!! Fortell hvordan det går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...