Gå til innhold

Søskenforsøk gjengen


Stompen80

Anbefalte innlegg

Godt det er flere som er i "DPO-land" her. Jeg blir GAL av å kjenne etter (ikke minst når jeg ikke kjenner noe..). Da vi fikk nr 1 hadde jeg masse murring. Nå: nada. Så slitsomt.. (Og nei, ikke noe sengekos mellom innsett og test her.. Jeg er ikke i modus🙈).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg har mistet 😥 Har blødd masse og har ganske mye menssmerter. Hun på Riksen mente det hørtes ut som en SA men for tidlig å ta blodprøve ennå, må vente til torsdag.

Så trist J'espere! Krysser fingrene at d e falsk alarm..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente på livmorhalsen (eller hva den heter), den kjennes åpen 😥 Det er vel et dårlig tegn?? Tror jeg må innse at det er Game over ..

 

Lykke til som ruger Vi4+1?:-) ! Blir spennende 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har mistet Har blødd masse og har ganske mye menssmerter. Hun på Riksen mente det hørtes ut som en SA men for tidlig å ta blodprøve ennå, må vente til torsdag.

Å nei! Hvordan utviklet det seg? Sluttet du å blø eller? Jeg krysser fingrene for deg i morgen, det er lov å håpe! *stor bamseklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Vi er også i gang med søskenforsøk. Har 3 barn fra før av (4 år, 2 år, og 1 år).
Fikk satt inn 2 blastocyster av dårlig kvalitet. Hadde 16 befruktede egg, men på dag 5 var det kun 4 stk blastocyster med dårlig kvalitet igjen  :forvirret:

Tatt blodprøve i dag, så får svar på om det er hcg på fredag. Likevel vil jeg ikke føle meg trygg, da jeg har mistet 8 ganger før i SA/MA.

.....og ingen sengeaktivitet pga Lutinus`n  :klaske: 

Lykke til alle sammen  :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å nei! Hvordan utviklet det seg? Sluttet du å blø eller? Jeg krysser fingrene for deg i morgen, det er lov å håpe! *stor bamseklem*

Blødde ganske mye i går også, har kommet ut masse "klumper" .. Fortsatt vondt men ikke så vondt som tirsdag, da var det slitsomt å stå. Orker ikke håpe på et mirakel nå, skal ta blodprøve før halv ti i dag og får forhåpentligvis endelig svar i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hcg var 200 og noe, altså halvert siden mandag. Visste det jo, men trist å få det bekreftet likevel.

Så leit :(

 

Anonymous poster hash: 0d60a...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjedelig, J'espere 😕👎🏼 Hvordan går det med deg? Jeg har nå blitt ruger av ett egg, det andre fra samme strå gikk dessverre (eller heldigvis, alt ettersom...?) til grunne. Ingen flere i frysern da, nytt uttak etterhvert dersom dette ikke går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjedelig, J'espere 😕👎🏼 Hvordan går det med deg? Jeg har nå blitt ruger av ett egg, det andre fra samme strå gikk dessverre (eller heldigvis, alt ettersom...?) til grunne. Ingen flere i frysern da, nytt uttak etterhvert dersom dette ikke går.

Det går greit, i dag har jeg vært sykt sliten og trøtt. Knærne sviktet nesten da jeg bar lille jenta mi ned trappa 😁 Skummelt! Men er vel en påkjenning for kroppen.

 

Gratulerer som ruger! 👏🏻 Håper ditt egg klorer seg fast! 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit, J'espere... God klem til deg!

Begynner på synarela på onsdag og menopur 13/10. Kjenner jeg er utrolig spent for dette forsøket ettersom det ble avbrutt sist.. Hvis det samme skjer igjen er det ikke sikkert riksen vil gi oss flere forsøk.. Da blir det fs neste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh. Blir gal! Har jo lyst å teste hele tiden. Men er bare 7 dpo... Såha 7 dager igjen til testdato! 🙈🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så leit, J'espere... God klem til deg!

Begynner på synarela på onsdag og menopur 13/10. Kjenner jeg er utrolig spent for dette forsøket ettersom det ble avbrutt sist.. Hvis det samme skjer igjen er det ikke sikkert riksen vil gi oss flere forsøk.. Da blir det fs neste!

Takk Mammadrøm! Uff ja det skjønner jeg er stressende! Vi håper i det lengste at det går din vei denne gangen! Hva er fs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh. Blir gal! Har jo lyst å teste hele tiden. Men er bare 7 dpo... Såha 7 dager igjen til testdato! 🙈🙈🙈

Ja skummelt å teste for tidlig! Når tenker du å ta første test?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh. Blir gal! Har jo lyst å teste hele tiden. Men er bare 7 dpo... Såha 7 dager igjen til testdato! 🙈🙈🙈

I know!! Fyrte av en test på ettermiddagen 10 DPO og den var negativ.. Ikkje bra å teste for tidlig. Men her er håpet litt ute.. Var greit å lande. Testdag til mandag🙈

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know!! Fyrte av en test på ettermiddagen 10 DPO og den var negativ.. Ikkje bra å teste for tidlig. Men her er håpet litt ute.. Var greit å lande. Testdag til mandag🙈

 

Lykke til!!

Hvorfor er håpet ute? Ikke mist motet før ikm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skummelt å teste for tidlig! Når tenker du å ta første test?

Jeg håper jeg klarer å vente lengre.. hihi.. men syns det er vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er håpet ute? Ikke mist motet før ikm!

Alle "symptomene" forsvant i alle fall med den negative testen.. Jeg har hatt innsett to ganger tidligere i år med "perfekte" egg med null nix resultat så landet nok bare på jorda igjen. Fortsatt ingen "symptomer", så tror dessverre ikke dette går veien denne gangen heller.. Med storebror hadde jeg mye "stikking" fra livmor rett før ikm.

 

Krysser fingrene for småsøsknen hos dere andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som forventet negativ test. Nå har jeg hatt tre innsett "på rappen" med tilsynelatende perfekte blastocyster, men ikke antydning til graviditet. Frustrerende.. 😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Da er jeg ferdig med egguttak.

Det ble 24 egg ut denne gangen og mulig ingen insett pga fare for overstimulering.

Avgjørelsen blir tatt av lege på Torsdag..

Da jeg ble gravid med datteren vår fikk jeg 27 egg ut og det gikk fint,så krysser fingrene for at det blir innsett denne gangen også.

Nå begynner den nervepirrende tiden..

 

Lykke til til alle dere andre som er i gang med medisiner,eller som er rugere:-)

All medfølelse til dere som har testet negativt:-(

Endret av Løvetann81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå på rugedag 8.. klarte ikke å ikke teste. Negativ! 🙈🙈 4 dager igjen til IkM. Ingen symptomer. Usjj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...