Gå til innhold

Søskenforsøk gjengen


Stompen80

Anbefalte innlegg

Sjokkskada fikk jeg faktisk positiv test! Etter tre uttak og fire innsett klaffet det endelig. Eller dvs: et steg videre for mye kan skje. Men det er godt å vite at kroppen faktisk kan bli gravid igjen, så tillater meg å nyte litt til.

 

Lykke til dere som skal igang snart! Håper på mange 2017-bebiser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjokkskada fikk jeg faktisk positiv test! Etter tre uttak og fire innsett klaffet det endelig. Eller dvs: et steg videre for mye kan skje. Men det er godt å vite at kroppen faktisk kan bli gravid igjen, så tillater meg å nyte litt til.

Lykke til dere som skal igang snart! Håper på mange 2017-bebiser :)

Gratulerer så masse! Håper denne spiren holder løpet ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokkskada fikk jeg faktisk positiv test! Etter tre uttak og fire innsett klaffet det endelig. Eller dvs: et steg videre for mye kan skje. Men det er godt å vite at kroppen faktisk kan bli gravid igjen, så tillater meg å nyte litt til.

 

Lykke til dere som skal igang snart! Håper på mange 2017-bebiser :)

 

 

 

Gratulerer masse Lillespire2! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good morning alle dere :blomst: har stått litt på sidelinjen til nå og fulgt med litt. På tide å melde seg inn i gruppa :-)

 

Etter 3 ferskforsøk satt spiren i 2014, og jeg fødte en velskapt gutt i Juni 2016. Så nå er vi på an igjen. Lang protokoll er overstått og 13 egg henta ut..6 befrukta, 2 inn og 2 på frys. Innsett av 3 dagers embryo sist fredag... lovet meg selv at jeg ikke skulle teste denne gangen. hoho...har allerede klart å svi av 4 tester..vet det er bortkasta, men klarte ikke å la være. :sur:  

 

når kan man egentlig teste tidligst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snowflake, velkommen! Krysser fingrene for deg! Hmm, vet egentlig ikke når man kan teste tidligst .. men jeg ville ventet med å teste til hvertfall tre dager før den offisielle testdagen...? På disse sensitive graviditetstestene står det at man kan teste tidligst fire dager før forventet mens, men tester man fire dager før er svaret kun ca 50-60 % sikkert. Men hvis du takler en mulig falsk negativ test så er det jo bare å kjøre på og teste hver dag, ingenting som hindrer deg i det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer jeg inn her igjen. Det endte dessverre i SA i uke 9.. :-(

 

Fått svar fra Porsgrunn om at vi kan prøve allerede i januar/februar! 

Blandede følelser.... Nummen. Redd for å sette igang igjen. Kanskje det samme skjer igjen. Kommer nok ikke til å ha tro på at dette går veien før etter eventuell ul i uke 12.  Kanskje jeg bare skal la være... Vi får bruke desember til å tenke litt. Jeg må nok få graviditetshormonene ut av kroppen før jeg kan tenke klart.

 

 

Føler ekstra stor glede over de to jeg har!  :babygutt:  :babygutt:

Endret av Vi4+1!?:-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snowflake, velkommen! Krysser fingrene for deg! Hmm, vet egentlig ikke når man kan teste tidligst .. men jeg ville ventet med å teste til hvertfall tre dager før den offisielle testdagen...? På disse sensitive graviditetstestene står det at man kan teste tidligst fire dager før forventet mens, men tester man fire dager før er svaret kun ca 50-60 % sikkert. Men hvis du takler en mulig falsk negativ test så er det jo bare å kjøre på og teste hver dag, ingenting som hindrer deg i det ;-)

Jeg startet tidlig å teste denne gangen, mest for å bekrefte at Ovitrelle var ute av systemet. Så klarte jeg ikke la være å teste etter det. Har prøvd mye forskjellig, ventet med å teste til testdato..men da var fallhøyden så stor. Prøvde så å teste tidli neste gang, fikk da kjemisk..men ett lite håp i hvert fall. Så negativt siste runde..også da med tidlig testing. Men da syns jeg faktisk at jeg takla det bedre pga flere neg.teststrimler over flere dager. Skal ikke være enkelt + at denne jenta ikke har tålmodighet😂😝 har testet nå de siste 2 dagene med suupersvak teststrek🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer jeg inn her igjen. Det endte dessverre i SA i uke 9.. :-(

 

Fått svar fra Porsgrunn om at vi kan prøve allerede i januar/februar! 

Blandede følelser.... Nummen. Redd for å sette igang igjen. Kanskje det samme skjer igjen. Kommer nok ikke til å ha tro på at dette går veien før etter eventuell ul i uke 12.  Kanskje jeg bare skal la være... Vi får bruke desember til å tenke litt. Jeg må nok få graviditetshormonene ut av kroppen før jeg kan tenke klart.

 

 

Føler ekstra stor glede over de to jeg har!  :babygutt:  :babygutt:

 

 

Uff Vi4+1?:-), føler med deg, virkelig! Når skjedde det? Jeg mistet jo min så tidlig som uke 5 men var likevel skikkelig tøft, og med disse hormonene blir det jo ikke akkurat bedre. Du gikk vel på Progynova fortsatt i tillegg eller hadde du sluttet med det? Uansett hormoner eller ikke, det er jo et stort tap og en stor sorg og særlig når barnet er så ønsket <3

Bli med i januar-scnuppene-gruppa da, jeg skal jo også i gang igjen i januar (starter på nesespray ca i slutten av desember). Greit å ha noen å vente sammen med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good morning alle dere :blomst: har stått litt på sidelinjen til nå og fulgt med litt. På tide å melde seg inn i gruppa :-)

 

Etter 3 ferskforsøk satt spiren i 2014, og jeg fødte en velskapt gutt i Juni 2016. Så nå er vi på an igjen. Lang protokoll er overstått og 13 egg henta ut..6 befrukta, 2 inn og 2 på frys. Innsett av 3 dagers embryo sist fredag... lovet meg selv at jeg ikke skulle teste denne gangen. hoho...har allerede klart å svi av 4 tester..vet det er bortkasta, men klarte ikke å la være. :sur:

 

når kan man egentlig teste tidligst?

 

Fødte selvfølgelig i 2015🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppendeglad: jeg vet ikke om jeg tør å rope det ut enda, men testen i dag var klar og tydelig. Det klaffa denne gangen på første forsøk. Håper den holder seg positiv til testdag på onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff Vi4+1?:-), føler med deg, virkelig! Når skjedde det? Jeg mistet jo min så tidlig som uke 5 men var likevel skikkelig tøft, og med disse hormonene blir det jo ikke akkurat bedre. Du gikk vel på Progynova fortsatt i tillegg eller hadde du sluttet med det? Uansett hormoner eller ikke, det er jo et stort tap og en stor sorg og særlig når barnet er så ønsket <3

Bli med i januar-scnuppene-gruppa da, jeg skal jo også i gang igjen i januar (starter på nesespray ca i slutten av desember). Greit å ha noen å vente sammen med :)

Vi var på Ul i uke 7+5 og da var alt bra. I uke 12 sluttet jeg på Progynova og Lutinus og 2 dager etterpå begynte jeg å blø.

Ultralyden på sykehuset viste at den hadde dødd i uke sent  i uke 8, tidlig i uke 9. Vanskelig å si nøyaktig siden de krymper litt .. :-(

Da blir jeg med i Januargruppa!  Absolutt best å ha noen å vente med ja:-) Jeg skal vel begynne på progynova igjen så fort mensen kommer i Desember.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppendeglad: jeg vet ikke om jeg tør å rope det ut enda, men testen i dag var klar og tydelig. Det klaffa denne gangen på første forsøk. Håper den holder seg positiv til testdag på onsdag.

Gratulerer Snowflake! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer Snowflake! :-D

 Takk Vi4+1? :-) Det var veldig leit å høre at du mistet, da er det godt å se at du ser positivt fremover! Jeg mistet selv i uke 6 i 2014, og vet godt hvor vondt det føles.

 

Det blir så tungt når alt er planlagt til minste detalj, og man venter og venter og forbereder og forbereder. Og selv om man klarer å nå så langt som å få ut egg, om disse befruktes og overlever til innsettdag...om embryoet så utvikler seg og fester seg til livmorveggen...og om det sitter på rett plass, og ikke utenfor livmora. Når vi har kommet dit er det fremdeles så mye som skal skje..så det er en utrolig tøff prosess vi gjennomgår. Premien er stor - det er eneste trøst vi har :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på Ul i uke 7+5 og da var alt bra. I uke 12 sluttet jeg på Progynova og Lutinus og 2 dager etterpå begynte jeg å blø.

Ultralyden på sykehuset viste at den hadde dødd i uke sent i uke 8, tidlig i uke 9. Vanskelig å si nøyaktig siden de krymper litt .. :-(

Da blir jeg med i Januargruppa! Absolutt best å ha noen å vente med ja:-) Jeg skal vel begynne på progynova igjen så fort mensen kommer i Desember.

 

 

Uff hjerterått 😕 Bra du er klar for å gå igang igjen med en gang, hjelper å ha noe å se frem mot! 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppendeglad: jeg vet ikke om jeg tør å rope det ut enda, men testen i dag var klar og tydelig. Det klaffa denne gangen på første forsøk. Håper den holder seg positiv til testdag på onsdag.

Gratulerer så masse Snowflake83! 💗 jeg håper også den holder seg, 8 måneder til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Snowflake83! jeg håper også den holder seg, 8 måneder til!

Hehehe, ja..det håper jeg og :-) Kjøpte en Clearblue Digital i går og den viste Gravid 1-2. Det føles tryggere med bokstaver enn med de billigstrimlene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, ja..det håper jeg og :-) Kjøpte en Clearblue Digital i går og den viste Gravid 1-2. Det føles tryggere med bokstaver enn med de billigstrimlene.

Gratulerer :)

 

 

Anonymous poster hash: 0d60a...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå er det bare noen få dager igjen til vi skal på første ultralyd (privat). Jeg gleder meg og håper det er liv og alt ser ok ut. Jeg føler meg gravid, men siden denne graviditeten føles som et lite mirakel så tar jeg meg selv i å tenke at jeg innbiller meg ting... At dette ikke er helt sant...

Hvis alt ser bra ut etter ul skal jeg ta og ringe sykehuset og avbestille mars opplegget. Jeg håper dette fører til at noen der ute får komme inn litt tidligere. Har ikke turt å gjøre det ennå i tilfelle...

Hvordan går det med dere andre her inne? Er det mange som skal ha forsøk allerede i januar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stompen80, så spennende, håper alt ser bra ut på ul! Skjønner jo at du ikke har avbestilt med en gang.. hvor langt er du på vei nå?

Jeg starter på nesespray 28. desember, deilig at det har skjedd så mye for tiden har gått så fort! 💞 Satser på uttak uke 4!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært på ul, er ca 12 uker på vei. Jeg blir like overrasket hver gang på ul; det er faktisk en baby/foster inni der!

Alt så fint og flott ut og nå gleder vi oss til å fortelle familie og venner i julen. :D

 

Masse lykke til i januar J'espere. Jeg kommer til å være her inne og følge med så hold oss oppdatert ;)

 

Ønsker dere alle en riktig god julehøytid og all lykke i 2017!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastiske nyheter Stompen80 :danse: det må være en helt vannvittig overraskelse å bli gravid på egenhånd, når alt annet er så planlagt for våre deler! Nå kan du senke skuldrene og gå julehøytiden i møte, og bare kose deg.

 

Minsin1 - er veldig spennt på dine vegne. Tvitvi :dagens-rose:

 

Jeg for min del skulle på tidlig ultralyd i går, men måtte avlyse da ett møte på jobben ble utsatt med en time. Arrg, sykt irriterende. Jeg har vært mye dårlig og hatt vondt i magen, så jeg må få bekreftet hva som foregår inne der. Har hatt kvalmebølger fra en annen verden, så det er kjipe dager innimellom. Det verste er at jeg må holde graviditeten hemmelig, for jeg sikter meg inn mot en fastansettelse...hoho..den kan jeg se langt etter hvis dem vet at jeg er gravid.

 

Ha en strålende dag :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...