Gå til innhold

Søskenforsøk gjengen


Stompen80

Anbefalte innlegg

Så fantastiske nyheter Stompen80 :danse: det må være en helt vannvittig overraskelse å bli gravid på egenhånd, når alt annet er så planlagt for våre deler! Nå kan du senke skuldrene og gå julehøytiden i møte, og bare kose deg.

 

Minsin1 - er veldig spennt på dine vegne. Tvitvi :dagens-rose:

 

Jeg for min del skulle på tidlig ultralyd i går, men måtte avlyse da ett møte på jobben ble utsatt med en time. Arrg, sykt irriterende. Jeg har vært mye dårlig og hatt vondt i magen, så jeg må få bekreftet hva som foregår inne der. Har hatt kvalmebølger fra en annen verden, så det er kjipe dager innimellom. Det verste er at jeg må holde graviditeten hemmelig, for jeg sikter meg inn mot en fastansettelse...hoho..den kan jeg se langt etter hvis dem vet at jeg er gravid.

 

Ha en strålende dag :briller:

Tester på fredag.. Har had en god del ont i magen i d siste og vært kvalm på kveldstid, så d kan bety alt mulig. Kan være gravid, bynnende magesår eller omgangssyke.. Vel på fredag vet æ en ting..

 

Så koselig å høre fra dåkker som e gravid 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tester på fredag.. Har had en god del ont i magen i d siste og vært kvalm på kveldstid, så d kan bety alt mulig. Kan være gravid, bynnende magesår eller omgangssyke.. Vel på fredag vet æ en ting..

 

Så koselig å høre fra dåkker som e gravid

Det er godt du har humoren på plass, den trenger vi :-) krysser fingrene for fredagen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her i litt sjokkert tilstand - var nettopp hos gyn. for tidlig UL.

 

Jammen er det ikke 2 inni der :babysmokk:  :babysmokk:  ohh lord, hvordan skal dette gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow Snowflake83 - så gøy! Gratulerer x 2!! Litt misunnelig, skulle gjerne hatt tvillinger selv .. men skal være fornøyd om jeg får en til! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her i litt sjokkert tilstand - var nettopp hos gyn. for tidlig UL.

 

Jammen er det ikke 2 inni der :babysmokk:  :babysmokk:  ohh lord, hvordan skal dette gå.

Wow!!! Så kjekt! Gratulerer! Jeg tro også jeg hadde vært litt sjokkskadet om det hadde vært to der inne. ;) Det kommer nok til å bli tøft, men utrolig gøy når dere blir vant med situasjonen. Jeg er tvilling selv og synes det er veldig stas å ha en som jeg har delt nesten alt med, på godt og vondt, gjennom årene. Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tester på fredag.. Har had en god del ont i magen i d siste og vært kvalm på kveldstid, så d kan bety alt mulig. Kan være gravid, bynnende magesår eller omgangssyke.. Vel på fredag vet æ en ting..

 

Så koselig å høre fra dåkker som e gravid 😊

Lykke til med testing i morgen Minsin1! ❤️ tvi tvi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer snowflake med tvillinger!

Fikk selv en positiv test idag 😊 Har faktisk had en følelse at æ e gravid. Rart med d der for d har stemt fra dag en alle gangan. Får følelsen rett etter innsett om d gikk eller ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer snowflake med tvillinger!

Fikk selv en positiv test idag Har faktisk had en følelse at æ e gravid. Rart med d der for d har stemt fra dag en alle gangan. Får følelsen rett etter innsett om d gikk eller ikke..

GRATULERER :hjerte:  for en julegave :gave:  Det er rart det med magefølelsen vår...denne gangen hadde jeg ett så avslappa forhold til både uttak og innsett, nettopp fordi jeg regnet med å hvertfall gå 3 runder før eventuellt klaff. Men denne gangen var det jackpot :duskedame:  har enda ikke fortalt mannen noe, om at det er to inni der. Det må times godt, siste han sa: håper ikke det er to. Hahaha :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER :hjerte: for en julegave :gave: Det er rart det med magefølelsen vår...denne gangen hadde jeg ett så avslappa forhold til både uttak og innsett, nettopp fordi jeg regnet med å hvertfall gå 3 runder før eventuellt klaff. Men denne gangen var det jackpot :duskedame: har enda ikke fortalt mannen noe, om at det er to inni der. Det må times godt, siste han sa: håper ikke det er to. Hahaha :laugh:

Du får lage en julegave med etter eller annet 2 stk og filme reaksjonen.. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva?? Hva har skjedd? ☹️

Gikk tom for resept og medisin igår. Fikk ikke tak i d i tide da alle var på ferie. Måtte ta en tab lutinus istedenfor. Våkna idag med blødning. D ser ut til at den har bynt å gi sæ nu da. Fikk cyclogest idag og har økt dosen. Så kanskje litt håp enda..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kun Cyklogest du ikke fikk tatt? Jeg tror alle Progesteron-tilskuddene egentlig skal være det samme. Og tror heller ikke det i praksis har noe å si om man ikke får tatt progesteronstøtten en dag fra eller til.. ved "naturlige" graviditeter holder jo som regel egget seg på plass til kroppen starter å produsere Progesteron på egen hånd.

 

Veldig trist om du har mistet Minsin1, vi må i det lengste håpe at det var en ufarlig blødning..har du vondt?

 

Uansett hva resultatet blir så tror jeg som sagt ikke det har sammenheng med eventuell manglende medisin i går. Så ikke bebreid deg selv for dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kun Cyklogest du ikke fikk tatt? Jeg tror alle Progesteron-tilskuddene egentlig skal være det samme. Og tror heller ikke det i praksis har noe å si om man ikke får tatt progesteronstøtten en dag fra eller til.. ved "naturlige" graviditeter holder jo som regel egget seg på plass til kroppen starter å produsere Progesteron på egen hånd.

 

Veldig trist om du har mistet Minsin1, vi må i det lengste håpe at det var en ufarlig blødning..har du vondt?

 

Uansett hva resultatet blir så tror jeg som sagt ikke det har sammenheng med eventuell manglende medisin i går. Så ikke bebreid deg selv for dette...

Litt stikking innimellom men egentlig ikke vondt og har nesten slutta å blø.. Men har had veldig rar mens i d siste med at blør en dag så slutter d og så kommer selve mensen.. Så venter i spent.. Noe må jo cyclogest ha å si siden dem økte dosen etter æ hadde ringt å sa om blødning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt stikking innimellom men egentlig ikke vondt og har nesten slutta å blø.. Men har had veldig rar mens i d siste med at blør en dag så slutter d og så kommer selve mensen.. Så venter i spent.. Noe må jo cyclogest ha å si siden dem økte dosen etter æ hadde ringt å sa om blødning..

Ja mener ikke at den ikke har noen funksjon, det er jo en grunn til at vi tar den. Men tror ikke det er krise om det er en dag man ikke får tatt det. Så hvis det har gått galt så er det ikke din skyld mener jeg, hvis du stresset over det..

Da jeg mistet hadde jeg skikkelig menssmerter, med sånn "nedtrekk"-følelse. Da jeg ringte sa sykepleier at det var vanlig å blø, men da jeg sa jeg hadde vondt så sa hun med en gang at det hørtes som det hadde gått galt. Så det er fortsatt håp ❤🙏🏻🍼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja mener ikke at den ikke har noen funksjon, det er jo en grunn til at vi tar den. Men tror ikke det er krise om det er en dag man ikke får tatt det. Så hvis det har gått galt så er det ikke din skyld mener jeg, hvis du stresset over det..

Da jeg mistet hadde jeg skikkelig menssmerter, med sånn "nedtrekk"-følelse. Da jeg ringte sa sykepleier at det var vanlig å blø, men da jeg sa jeg hadde vondt så sa hun med en gang at det hørtes som det hadde gått galt. Så det er fortsatt håp ❤🙏🏻🍼

Dem stressa på sykehuset med at æ ikke sku være uten og derfor måtte ta en tab med lutinus i påvente av overnatta sending med cyclogest.. Og sykepleier sa at æ kan ikke være uten.. Så blør æ dagen etter.. Og så få beskjed å øke dosen.. Så vanskelig å ikke assosierere til d.. Men æ har ikke had så vondt, kun Mens murringer.. Og har slutta å blø.. Så håper virkelig at d var normalt men dårlig timing..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis du har tatt lutinus så har du jo fått i deg Progesteron-dosen du skulle ha? Jeg fikk velge hva slags jeg skulle ha denne gangen, Lutinus eller Crinone. Legen mente det ikke var noen forskjell. Det de sa til meg er at det dessverre er mange som mister tidlig i graviditeten, og at det nærmest alltid handler om en kromosomfeil på embryoet, dvs at det uansett ikke var levedyktig. Det skal mye til at det er pga noe du har gjort feil. Og tenk alle de som blir gravide på fylla uten å vite det, og drikker og røyker med begge hender, også går det bra likevel. Sålenge embryoet er levedyktig skal det en del til..

Håper uansett at det har gått bra for deg denne gangen Minsin1. Blir du fulgt opp av sykehuset med hcg måling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg Minsin1?

Har ikke blødd siden igår. Ska ta ny test neste uke ellers e d ikke noe oppfølging pga at æ bor opp i nord og bruker st.Olavs.. Tenkte å ta kontakt med fastlege neste uke. Ikke vits den her uka for dem tar kun akutt tilfeller og blodprøver blir ikke gjort noe med før til neste uke uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å stompen og gratulerer med tvillinger Snowflake :)

 

Jeg har kommet over halvveis. Tiden går så mye fortere nå med nr 2

 

Anonymous poster hash: 0d60a...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å stompen og gratulerer med tvillinger Snowflake :)

 

Jeg har kommet over halvveis. Tiden går så mye fortere nå med nr 2

 

Anonymous poster hash: 0d60a...223

Godt å høre Stompen

 

Anonymous poster hash: 0d60a...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...