Gå til innhold

Søskenforsøk gjengen


Stompen80

Anbefalte innlegg

Hei! Vi tar søskenforsøk på riksen, men det er fordi vi søkte før mars i fjor. Det stemmer at de som søker etter dette ikke får forsøk enn så lenge. Riksen bygger ut avd sin nå, så mulig de starter opp igjen med søskenforsøk når kapasiteten blir bedre. Porsgrunn er vel det nærmeste offentlige og de har mye kortere ventetider også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Vi tar søskenforsøk på riksen, men det er fordi vi søkte før mars i fjor. Det stemmer at de som søker etter dette ikke får forsøk enn så lenge. Riksen bygger ut avd sin nå, så mulig de starter opp igjen med søskenforsøk når kapasiteten blir bedre. Porsgrunn er vel det nærmeste offentlige og de har mye kortere ventetider også:-)

Okey. Tusen takk for svar. Da skal jeg få sjekket opp litt med lege etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
På 22.4.2017 den 10.27, Vimsethea skrev:

Åssen går det med alle som prøver på søskenforsøk her? 😊

Vi er ferdig med forsøk heldigvis og venter nr to om et par uker.

Anonymkode: 0d60a...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Vi skal i gang med søskenforsøk nå i mai. Det blir fryseforsøk i naturlig syklus. Ikke gått helt opp for meg ennå, men regner med at det endrer seg når vi er i gang...:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Stikker snuten innom her en tur. :)

Jeg er snart høygravid og bare en måned igjen til nr 2 melder sin ankomst. Jeg anser meg som utrolig heldig som snart sitter her med to, når jeg bare for en 3 års tid siden så for meg et liv som barnløs.

Når det er sagt er det helt annerledes å være gravid i runde nr 2 enn i første runde. Sover mindre, får lite tid til å slappet av, bæring av nr 1 tar på og blir alltid litt selv om man prøver å unngå det, og har ikke like god oversikt denne gangen på alle detaljer i svangerskapet osv. for har lite overskudd. Skal bli herlig å få denne krabaten ut nå snart ;)

Ønsker dere alle her inne riktig lykke til videre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Stompen80 skrev:

Stikker snuten innom her en tur. :)

Jeg er snart høygravid og bare en måned igjen til nr 2 melder sin ankomst. Jeg anser meg som utrolig heldig som snart sitter her med to, når jeg bare for en 3 års tid siden så for meg et liv som barnløs.

Når det er sagt er det helt annerledes å være gravid i runde nr 2 enn i første runde. Sover mindre, får lite tid til å slappet av, bæring av nr 1 tar på og blir alltid litt selv om man prøver å unngå det, og har ikke like god oversikt denne gangen på alle detaljer i svangerskapet osv. for har lite overskudd. Skal bli herlig å få denne krabaten ut nå snart ;)

Ønsker dere alle her inne riktig lykke til videre! 

Spennende med bare en mnd igjen ❤ hvor lang tid er det mellom deres? ☺ Her har det også endelig klaffa så er 7 uker på vei og krysser fingrene for at spiren sitter frem til desember 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Vimsethea ;) Her blir det 20/21 måneder mellom ungene. Det blir nok hektisk, men har lite søvn fra før så kan vel fortsette med det noen år til 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På Saturday, May 13, 2017 den 22.18, Stompen80 skrev:

Gratulerer så masse Vimsethea ;) Her blir det 20/21 måneder mellom ungene. Det blir nok hektisk, men har lite søvn fra før så kan vel fortsette med det noen år til 😝

Hektisk blir det nok her også men tenker at man får igjen for det når de får så mye glede av hverandre ❤ her blir det 18 mnd imellom 🙈 hehe jeg er redd min søvn blir ødelagt med nr to; har nemlig fått sove hver natt og i 8 timer ish i strekk siden frøkna var litt over 6 uker 😅❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...