Gå til innhold

Søskenforsøk gjengen


Stompen80

Anbefalte innlegg

Må si at dere som tar søskenforsøk mens dere ennå er i permisjon er veldig smarte! Etter 9 mnd i full jobb føler jeg meg til tider som en vridd vaskeklut og lurer på hvordan i all verden det kan bli unge av det?? Ikke mulig å slappe av her i alle fall ;)

 

Sprøytedag 7 med ny medisin: Menopur og Puregon i kombinasjon. Har blitt godt stimulert på Puregon på mine tre tidligere ferskforsøk, men etter totalt negativt første søskenforsøk spurte jeg legen om det var noe alternativt vi kunne prøve. Dette kan gå begge veier.. Noen med erfaring på denne kombinasjonen? Menopur er visst ofte brukt på "gamle" (uten veldig mye dokumentasjon da). Skal visst bidra med LH-hormon (uten at jeg helt vet hva det betyr).

 

Tvi tvi dere som skal i ilden i morgen!! Fortell hvordan det går :)

Jeg har brukt 75IE menopur og 75 IE puregon. Kort Protokoll, 8 dager. 18 egg, 13 modne. Jeg har AMH 54 pmol/L.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har brukt 75IE menopur og 75 IE puregon. Kort Protokoll, 8 dager. 18 egg, 13 modne. Jeg har AMH 54 pmol/L.

Det var mange egg! Selv har jeg amh på rett under 10. Satser på at dette gir gullegget hos meg. Går dere for samme kombo ved neste forsøk? Og ga legen en begrunnelse for valg av medisin? lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow 17 egg, det var jo kjempebra! Håper det blir mange fine i fryseren da, men synd dere ikke fikk satt inn noe nå .. Blir det i oktober isåfall?

 

Jeg er nå ruger av et lite eskimoegg! Det ene døde dessverre. Men glad for at vi hvertfall fikk satt inn ett! ❤️ Blodprøve 19. sept, tvi tvi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow 17 egg, det var jo kjempebra! Håper det blir mange fine i fryseren da, men synd dere ikke fikk satt inn noe nå .. Blir det i oktober isåfall?

 

Jeg er nå ruger av et lite eskimoegg! Det ene døde dessverre. Men glad for at vi hvertfall fikk satt inn ett! ❤️ Blodprøve 19. sept, tvi tvi!

Lykke til!

 

Anonymous poster hash: 0d60a...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til Mesterfruen!

 

Så kjekt J'espere! Da er du i gang med ruging og om 9 måneder har du muligens ett søsken til småen? :) Håper det går veien!

 

17 egg Minsin1, det er ganske bra! Hvor mange ble befruktet og kan fryses? Får du innsett i neste måned eller må du vente en pp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow 17 egg, det var jo kjempebra! Håper det blir mange fine i fryseren da, men synd dere ikke fikk satt inn noe nå .. Blir det i oktober isåfall?

 

Jeg er nå ruger av et lite eskimoegg! Det ene døde dessverre. Men glad for at vi hvertfall fikk satt inn ett! ❤️ Blodprøve 19. sept, tvi tvi!

Har aldri fått noe i frys så håper de klarer nu da. Ska på ferie i oktober så d må bli i så fall i november først. Kjipt å vente så lenge.. Vi krysser fingrene at eskimoen din blir til et nydelig barn i mai/juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Mesterfruen!

 

Så kjekt J'espere! Da er du i gang med ruging og om 9 måneder har du muligens ett søsken til småen? :) Håper det går veien!

 

17 egg Minsin1, det er ganske bra! Hvor mange ble befruktet og kan fryses? Får du innsett i neste måned eller må du vente en pp?

Uttak var idag så vet ikke noe enda. De ska dyrkes i 5 daga. Har aldri fått noe i frys så håper at de klarer nu da. Må vente 2 blødninger før noe kan settes inn men e på ferie i oktober så da må æ vente tidligst november.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri fått noe i frys så håper de klarer nu da. Ska på ferie i oktober så d må bli i så fall i november først. Kjipt å vente så lenge.. Vi krysser fingrene at eskimoen din blir til et nydelig barn i mai/juni.

Hvor mange egg har du fått ut før da?

Ja lenge å vente til november ... men deilg å dra på ferie, håper du klarer å få tankene litt vekk fra prosessen så lenge!

Da jeg hørte at den ene var død ble jeg så enda mer bevisst på hvor skjørt dette er, så skummelt å håpe på baby i mai allerede .. men lille gullet vårt er jo også en liten eskimo fra samme batchen, så ikke umulig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Mesterfruen!

 

Så kjekt J'espere! Da er du i gang med ruging og om 9 måneder har du muligens ett søsken til småen? :) Håper det går veien!

 

17 egg Minsin1, det er ganske bra! Hvor mange ble befruktet og kan fryses? Får du innsett i neste måned eller må du vente en pp?

Tusen takk, ja tør nesten ikke håpe men vi kan jo være så heldige! <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange egg har du fått ut før da?

Ja lenge å vente til november ... men deilg å dra på ferie, håper du klarer å få tankene litt vekk fra prosessen så lenge!

Da jeg hørte at den ene var død ble jeg så enda mer bevisst på hvor skjørt dette er, så skummelt å håpe på baby i mai allerede .. men lille gullet vårt er jo også en liten eskimo fra samme batchen, så ikke umulig!

D har vært rundt 8 egg. Og d trudde legen var resultatet den her gangen og før han fikk resultatet. Så vi begge ble overrasket. Krysser fingrene for dæ ☺
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minsin1: Takk! Har du hørt noe om hvor mange som har blitt befruktet ennå?

 

Her har Lutinusen slått meg helt ut! Er så sykt trøtt så vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Slitsomt å være hjemme med lille gull når jeg er så trøtt, skulle nesten ønske jeg var på jobb så jeg kunne snik-lukke øynene nå og da! Noen fler som merker bivirkninger av hormon-coctailsene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minsin1: Takk! Har du hørt noe om hvor mange som har blitt befruktet ennå?

 

Her har Lutinusen slått meg helt ut! Er så sykt trøtt så vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Slitsomt å være hjemme med lille gull når jeg er så trøtt, skulle nesten ønske jeg var på jobb så jeg kunne snik-lukke øynene nå og da! Noen fler som merker bivirkninger av hormon-coctailsene?

Nei har ikke d.. Regner egentlig ikke å høre før om 5 daga..

Ja husker når æ ble gravid kor trøtt æ var så grua til d med en hyper unge..

Siden æ har aldri fått noe i frys (vet ikke om d går nu heller) men kor lenge gikk du på medisin og når tok dem ul? Prøver å planlegge litt mot ferien om æ når d rett etter eller må æ vente helt til desember.. Medisinstart kan æ ta i Syden men verre med ul..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering herfra. Det gikk som fryktet. Er gravid, men embryoet utvikler seg ikke. Ingen hjertebank eller noe. Venter egentlig bare på at jeg skal blø. Jeg vil bare få begynt på neste forsøk så er litt utålmodig. Noen som vet hvor lenge man må vente etter MA/SA?

 

Anonymous poster hash: 0d60a...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist anonym.. Jeg måtte vente en syklus etter blødning (hadde en SA uke 6 i januar og så ny stimulering i mars).

 

Stikker og stikker her.. Håper på mange fine egg. Uttak på mandag! Føler meg litt stinn, men ellers i OK form.

 

Synd det ikke ble innsett minsin1.. Ble det mange på frys?

 

Og jespere, er det noen symptomer på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist anonym.. Jeg måtte vente en syklus etter blødning (hadde en SA uke 6 i januar og så ny stimulering i mars).

 

Stikker og stikker her.. Håper på mange fine egg. Uttak på mandag! Føler meg litt stinn, men ellers i OK form.

 

Synd det ikke ble innsett minsin1.. Ble det mange på frys?

 

Og jespere, er det noen symptomer på vei?

Har ikke hørt noe.. Får se om æ ringer de på mandag eller venter på brevet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stompen80 og Lillespire2:

Har testdato mandag 19. september, altså blodprøve .. Men dette er akkurat som sist, dvs forrige fryseforsøk hadde vi også innsett på en mandag, og da testet jeg positivt rugedag 11, altså torsdagen. Så tar nok en hjemmetest neste torsdag! Ingen symptomer foreløpig, var sykelig trøtt i starten av uken, men det var nok hormon-coctailen!

Så spennende med uttak mandag allerede lillespire2, håper det blir masse fine egg, og minst ett gullegg! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På rd 7 i dag! Har kjent meg litt stinn i nedre del av magen i dag! Og tror jeg kjente litt stikkinger i magen i går og! Lov å håpe 😜

Åååå, J'espere!!! Så fantastisk at du er på kjøret igjen og kanskje kan sitte med positiv test i uken som kommer😀 Krysser fingre og tær for at det er en stayer de har fisket opp fra skattkammeret😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...