Gå til innhold

Mai termin <3


MammaMø85

Anbefalte innlegg

Hurra kanskjelykke2016 ❤️ Jeg krysser alt jeg har for deg 😊

Jeg er plutselig bekymra igjen fordi jeg har følt meg så pigg etter lunsj på jobb😳😳 pleier jo å bli gørr-dårlig etter kl 14, men neida. Er jammen ikke lett å være i 1 trimester med flere aborter bak seg 😲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt å høre Kanskjelykke2016😃😃

 

Jeg har vært på UL i dag og trodde ikke jeg skulle komme igjennom dagen. Hyperventilerte nesten på tur inn i frykt for negativt resultat! Men der fikk vi se en 1 cm lang reke med hjerteslag <3 Den forrige sykepleieren hadde regnet feil, så jeg er 7+2 istedet for 6+5. Er ikke enkelt med IVF!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra kanskjelykke2016 ❤️ Jeg krysser alt jeg har for deg 😊

Jeg er plutselig bekymra igjen fordi jeg har følt meg så pigg etter lunsj på jobb😳😳 pleier jo å bli gørr-dårlig etter kl 14, men neida. Er jammen ikke lett å være i 1 trimester med flere aborter bak seg 😲

Kjenner følelsen Jenta30! Krysser fingrene for at alt er i skjønneste orden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hurra kanskjelykke2016 ❤️ Jeg krysser alt jeg har for deg 😊

Jeg er plutselig bekymra igjen fordi jeg har følt meg så pigg etter lunsj på jobb😳😳 pleier jo å bli gørr-dårlig etter kl 14, men neida. Er jammen ikke lett å være i 1 trimester med flere aborter bak seg 😲

Kjenner følelsen Jenta30! Krysser fingrene for at alt er i skjønneste orden!!

Det vittigste er jo at bare minutter etter jeg postet det innlegget sovnet jeg som en Stein på sofaen og sov helt til kl 19 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da melder jeg meg ut av gruppa, fått påvist en xu nå i natt dessverre. Lykke til til dere alle❤️

Nei? Huff..😢 Håper det går bra med deg. Klem❤️

Endret av Kanskjelykke2016
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da melder jeg meg ut av gruppa, fått påvist en xu nå i natt dessverre. Lykke til til dere alle❤️

Nei så trist limala86 :(

Sender deg mange varme klemmer! Vet hvor vondt det er dessverre. Klem<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere❤️ Jeg og min samboer må gå et par runder nå og se litt hva vi skal gjøre. Å miste to ganger så kort på hverandre har vert tøfft, så vi får se om vi tør prøve en runde til😖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere❤ Jeg og min samboer må gå et par runder nå og se litt hva vi skal gjøre. Å miste to ganger så kort på hverandre har vert tøfft, så vi får se om vi tør prøve en runde til

Uff, vet hva du går gjennom... Sender deg mange gode tanker.

Var det xu forrige gang også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har foreløpig termin 1.juni, men kan også bli juster til 31.mai (kommer an på om jeg hadde el lørdag eller søndag, haha). Kanskje jeg kan snike meg inn til dere? :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har foreløpig termin 1.juni, men kan også bli juster til 31.mai (kommer an på om jeg hadde el lørdag eller søndag, haha). Kanskje jeg kan snike meg inn til dere? :blomst:

 

Det kan du :-) Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy, tusen takk :)

 

Fikk hcgsvar i dag og hadde 302 på 15 dpo (var på 20 fem dager før, 10 dpo). Så fornøyd med bra stigning, men er overrasket over mindre symptomer enn jeg hadde med førstemann. Flere som opplever det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg igjen Eplesol! Er 4+5 i dag og har ikke et eneste symptom😯 muligens litt trøtt hvis jeg kjenner etter. Men gutten som jeg har kasta jeg opp fra uke 6 til uke 12...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige var en MA, i natt så fjernet de den ene egglederen så stemningen er ikke på topp akkurat 😖

Ånei, så kjipt... Håper dere tar vare på hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige var en MA, i natt så fjernet de den ene egglederen så stemningen er ikke på topp akkurat

Føler virkelig med deg. En liten trøst nå, men jeg ble gravid første syklus etter operasjon. Jeg fjernet også en eggleder. Er bare 5 uker, og skal til gynekolog neste uke for å se om det har festet seg der det skal denne gangen. Merker at jeg er nervøs og redd for at det samme skal gjenta seg og at det  ikke skal gå denne gangen heller... 

Ønsker deg masse lykke til videre. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg igjen Eplesol! Er 4+5 i dag og har ikke et eneste symptom muligens litt trøtt hvis jeg kjenner etter. Men gutten som jeg har kasta jeg opp fra uke 6 til uke 12...

Kanskje det rett og slett ikke er uvanlig med mindre symptomer med nummer to? Ei venninne av meg trodde knapt hun var gravid før kvalmen tok henne i uke 7. Før det hadde hun kjent minimalt (barn nummer to). Jeg kjenner jo det jeg vil kalle knivstikking nedentil, veldig oppblåst og er særdeles vimsete og slepphent. Det husker jeg godt fra forrige runde, men ikke har jeg ømme bryster, tissatrengt eller intens hodepine som jeg fikk før positiv test med førstemann. Likevel var min hcg på 302 i går så den har økt veldig bra på fem dager (da den var på 20 på dag 10 etter eggløsning), så alt er jo i orden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg kjenner meg igjen Eplesol! Er 4+5 i dag og har ikke et eneste symptom muligens litt trøtt hvis jeg kjenner etter. Men gutten som jeg har kasta jeg opp fra uke 6 til uke 12...

Kanskje det rett og slett ikke er uvanlig med mindre symptomer med nummer to? Ei venninne av meg trodde knapt hun var gravid før kvalmen tok henne i uke 7. Før det hadde hun kjent minimalt (barn nummer to). Jeg kjenner jo det jeg vil kalle knivstikking nedentil, veldig oppblåst og er særdeles vimsete og slepphent. Det husker jeg godt fra forrige runde, men ikke har jeg ømme bryster, tissatrengt eller intens hodepine som jeg fikk før positiv test med førstemann. Likevel var min hcg på 302 i går så den har økt veldig bra på fem dager (da den var på 20 på dag 10 etter eggløsning), så alt er jo i orden:)
Jeg hadde ingen tydelige symptomer sist. Ikke noe særlig nå heller.. Kjenner det er gjør litt vondt når 3-åringen bruker puppene mine som pute bare. Og innimellom blir jeg bittelitt uggen hvis jeg kjenner etter.. Tror bare alle graviditeter er forskjellig som de sier 😉
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg kjenner meg igjen Eplesol! Er 4+5 i dag og har ikke et eneste symptom muligens litt trøtt hvis jeg kjenner etter. Men gutten som jeg har kasta jeg opp fra uke 6 til uke 12...

Kanskje det rett og slett ikke er uvanlig med mindre symptomer med nummer to? Ei venninne av meg trodde knapt hun var gravid før kvalmen tok henne i uke 7. Før det hadde hun kjent minimalt (barn nummer to). Jeg kjenner jo det jeg vil kalle knivstikking nedentil, veldig oppblåst og er særdeles vimsete og slepphent. Det husker jeg godt fra forrige runde, men ikke har jeg ømme bryster, tissatrengt eller intens hodepine som jeg fikk før positiv test med førstemann. Likevel var min hcg på 302 i går så den har økt veldig bra på fem dager (da den var på 20 på dag 10 etter eggløsning), så alt er jo i orden:)
Jeg hadde ingen tydelige symptomer sist. Ikke noe særlig nå heller.. Kjenner det er gjør litt vondt når 3-åringen bruker puppene mine som pute bare. Og innimellom blir jeg bittelitt uggen hvis jeg kjenner etter.. Tror bare alle graviditeter er forskjellig som de sier

 

 

Ja, kan jo i grunnen være glad for mindre symptomer sånn sett. Slapp unna kvalmen sist og satser på å gjøre det igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mer symptomer nå med nummer to. Forrige gang gikk det knirkefritt, har bare ømme pupper og tretthet. Denne gangen er jeg veldig kvalm, og veldig hormonell, så blir fort litt sutrete og sint.. Er 8+5 i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...