Gå til innhold

Mai termin <3


MammaMø85

Anbefalte innlegg

Kva kan eg forvente å se på ul 7+6?

Du vil se en bitteliten kropp/klump med et bankende hjerte. Det gjorde hvertfall jeg da jeg var 6+5. I dag var 8+3, og var igjen grunnet mer blødninger. Fikk se en kropp med armer og bein, litt utydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om alt ser bra ut på tidlig UL så slenger jeg meg med i facebookgruppa. Her varierer også symptomene. Har begynt å få skikkelig vondt i ligamentbåndene ved feil bevegelse, tidvis stikninger, ømme bryster som varierer i styrke i løpet av dagen, trøtt og i natt våknet jeg for første gang av at jeg måtte på do. Er ikke lenger så snufsete (vitner om aktive slimhinner) kombinert med varierende grad av ømhet i bryster får meg litt betenkt. Har lest at ammende mødre (ikke nå lenger, sluttet for litt over et år siden) ofte ikke opplever så ømme bryster andre gang de er gravid. Klamrer meg til dette da jeg var sykt øm gjennom hele svangerskapet sist. Er 5+2 i dag (i følge el, 5+6 i følge mens).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det ul igjen, for å se hvordan utviklingen har vært siden sist gang (forrige onsdag), hååååper så inderlig på gode nyheter, så lei av å gå gruble på dette her, blir helt sliten av det. Klarer ikke fokusere og konsentrere meg på jobb. Symptomene varierer sånn fra dag til dag. Igår hadde eg grusom halsbrann, idag er brystene voldsomt ømme. Kvalme bare sånn avogtil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det ul igjen, for å se hvordan utviklingen har vært siden sist gang (forrige onsdag), hååååper så inderlig på gode nyheter, så lei av å gå gruble på dette her, blir helt sliten av det. Klarer ikke fokusere og konsentrere meg på jobb. Symptomene varierer sånn fra dag til dag. Igår hadde eg grusom halsbrann, idag er brystene voldsomt ømme. Kvalme bare sånn avogtil.

Lykke til i morgen :) Skal på fredag... Nervøs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går og på søndag var jeg ekstremt kvalm, men i dag har det ikke vært noe kvalme.. Hva skal man tro? Trodde den kom til å bli når den først kom.. Blir gal av å gå og gruble dagen lang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen er det ul igjen, for å se hvordan utviklingen har vært siden sist gang (forrige onsdag), hååååper så inderlig på gode nyheter, så lei av å gå gruble på dette her, blir helt sliten av det. Klarer ikke fokusere og konsentrere meg på jobb. Symptomene varierer sånn fra dag til dag. Igår hadde eg grusom halsbrann, idag er brystene voldsomt ømme. Kvalme bare sånn avogtil.

Masse lykke til på UL imorgen :) <3 Krysser fingrene for at alt er i den skjønneste orden.

 

Her er det ny UL på torsdag. Gruer meg litt, men prøver å tenke positivt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på ul 9+5, og alt var i skjønneste orden :-) Et bankende hjerte og armer og bein som sprella som bare det <3 fikk "bekrefta" terminen også med lengde på foster..

Så nå skal jeg hjem og dele nyheten, orker ikke ha det hemmelig lenger, er fremdeles veldig kvalm.

 

Flere som har delt nyheten med verden? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på ul 9+5, og alt var i skjønneste orden :-) Et bankende hjerte og armer og bein som sprella som bare det <3 fikk "bekrefta" terminen også med lengde på foster..

Så nå skal jeg hjem og dele nyheten, orker ikke ha det hemmelig lenger, er fremdeles veldig kvalm.

 

Flere som har delt nyheten med verden? :-)

Gratulerer, så deilig! Her sa treåringen i dag "nå har du stor mage, er det baby inni der?", så vi må kanskje si noe snart. Han har jo rett,magen er veldig synlig, og jeg er bare 9+3 (egentlig en uke mindre men det er ifht siste mens). Så jeg misteker tvillinger jeg da...eller en megababy. Har fått time til ul om tre uker, gruer meg allerede!

 

Anonymous poster hash: aaf9c...8a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på ul 9+5, og alt var i skjønneste orden :-) Et bankende hjerte og armer og bein som sprella som bare det <3 fikk "bekrefta" terminen også med lengde på foster..

Så nå skal jeg hjem og dele nyheten, orker ikke ha det hemmelig lenger, er fremdeles veldig kvalm.

 

Flere som har delt nyheten med verden? :-)

 

Vi har delt det med foreldre og noen gode venner, som vi snakker mye/ser mye. Det falt seg sånn naturlig.

 

Gratulerer med sprell levende baby og deling av nyhet. Nå kan du senke skuldrene og nyte å være gravid (så langt det lar seg gjøre med kvalmen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på ul 9+5, og alt var i skjønneste orden :-) Et bankende hjerte og armer og bein som sprella som bare det <3 fikk "bekrefta" terminen også med lengde på foster..

Så nå skal jeg hjem og dele nyheten, orker ikke ha det hemmelig lenger, er fremdeles veldig kvalm.

 

Flere som har delt nyheten med verden? :-)

Så gode nyheter :) GRATULERER :))

Jeg har UL imorgen og gruer meg litt, men gleder meg mest! Fant nemlig hjertelyden selv idag med babywatcheren min, helt utrolig, er bare 8+5, så det hadde jeg ikke forventa. Fant den ca 2 cm under trusekanten, 154 slag i minuttet :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg fikk høre hjertelyden i dag ❤❤❤ babyen er 11 mm, er nå altså 7+1.. litt lettet her ja ny ul om 2 uker ❤

 

Så gøy :D Håper eg får høre på fredag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fikk høre hjertelyden i dag ❤❤❤ babyen er 11 mm, er nå altså 7+1.. litt lettet her ja ny ul om 2 uker ❤

Så fantastisk <3 Veldig gode nyheter!!

Krysser fingrene for gode nyheter her imorgen og :)) Har time fra morgenen av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er lykken helt enorm idag <3 Har vært å sett på en helt perfekt liten ostepop på 2 cm. Ble målt til 8+6 som stemmer på dagen med hvor langt jeg er, og lille bevega seg masse inni der :))))

 

http://tinypic.com/view.php?pic=257kitd&s=8#.VgzpLrTrujI

 

Jeg er SÅ GLAD NÅ!!! :))) Måtte gråte av glede hos gynekologen :))

 

Gratulerer så mye :strix: Glad på dine vegne :)

 

Håper jeg kan juble like høyt om en ukes tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er lykken helt enorm idag <3 Har vært å sett på en helt perfekt liten ostepop på 2 cm. Ble målt til 8+6 som stemmer på dagen med hvor langt jeg er, og lille bevega seg masse inni der :))))

 

http://tinypic.com/view.php?pic=257kitd&s=8#.VgzpLrTrujI

 

Jeg er SÅ GLAD NÅ!!! :))) Måtte gråte av glede hos gynekologen :))

 

Så herlig! Det er en fantastisk følelse!!

 

Ostepop var en fin beskrivelse, her går d mest i "rægå" :ler: Men etter at jeg nå har sett armer og bein må jeg vel snart finne på noe annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her er lykken helt enorm idag <3 Har vært å sett på en helt perfekt liten ostepop på 2 cm. Ble målt til 8+6 som stemmer på dagen med hvor langt jeg er, og lille bevega seg masse inni der :))))

 

http://tinypic.com/view.php?pic=257kitd&s=8#.VgzpLrTrujI

 

Jeg er SÅ GLAD NÅ!!! :))) Måtte gråte av glede hos gynekologen :))

 

Så herlig! Det er en fantastisk følelse!!

 

Ostepop var en fin beskrivelse, her går d mest i "rægå" :ler: Men etter at jeg nå har sett armer og bein må jeg vel snart finne på noe annet..

 

"Rægå" var for 2 uker siden, haha :D Nå var det full fart der inne, så ostepop med armer og ben som bevega seg :) Syns den var så innmari søt og litt god og rund :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her er lykken helt enorm idag <3 Har vært å sett på en helt perfekt liten ostepop på 2 cm. Ble målt til 8+6 som stemmer på dagen med hvor langt jeg er, og lille bevega seg masse inni der :))))

 

http://tinypic.com/view.php?pic=257kitd&s=8#.VgzpLrTrujI

 

Jeg er SÅ GLAD NÅ!!! :))) Måtte gråte av glede hos gynekologen :))

 

Gratulerer så mye :strix: Glad på dine vegne :)

 

Håper jeg kan juble like høyt om en ukes tid.

 

Det håper jeg også! Krysser ALT jeg har for deg :) :) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Jenta30 :D Er så glad for at det endelig går veien for deg!

Er det noen av dere som begynner å få mage? Jeg er 8+5 i dag, og sliter med å finne klær som skjuler magen! Jeg er jo for det meste oppblåst, det er vel ikke noe mye til baby bump, men uansett så begynner det å vises godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har "babymage" hver kveld nå. Sykt oppblåst. Kan ikke bruke mine vanlige bukser heller, så går mye i skjørt og lange, vide cardigans. Det skjuler en del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...