Gå til innhold

Mai termin <3


MammaMø85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Symptomene mine forsvant i uke 8 men kom for fullt ibegynnelsen av uke 9. Ligg nå på sykehus for veskebeh. Så dette med symptom kan virkelig svinge. Tatt ul i dag å sett et lite hjerte. Målet på fosteret viser 10+4 så jeg vart satt frem 3 dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

❤️12+0❤️ I dag.. Første legetime på torsdag.. 3 uker siden siste ultralyd, håper legen har doppler så vi kan høre hjertelyden ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg vært hos jordmor og hørt hjertelyden for første gang. Det må være verdens fineste lyd😍 Var så godt å få bekreftelse på at det er noen der inne! 12+0 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært hos jordmor og hørt hjertelyden for første gang. Det må være verdens fineste lyd Var så godt å få bekreftelse på at det er noen der inne! 12+0 i dag.

Så gøy!! :D Gratulera :D Hørte hjertelyden for første gang eg og, på doppleren. Sååå herlig å høre :) Betsilt time til jordmor og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

I dag har jeg vært hos jordmor og hørt hjertelyden for første gang. Det må være verdens fineste lyd Var så godt å få bekreftelse på at det er noen der inne! 12+0 i dag.

Så gøy!! :D Gratulera :D Hørte hjertelyden for første gang eg og, på doppleren. Sååå herlig å høre :) Betsilt time til jordmor og :)

Takk, ja det er kjempegøy😊 Hvor langt er du på vei? Nå er det bare å glede seg til oul om 6 uker😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

I dag har jeg vært hos jordmor og hørt hjertelyden for første gang. Det må være verdens fineste lyd Var så godt å få bekreftelse på at det er noen der inne! 12+0 i dag.

Så gøy!! :D Gratulera :D Hørte hjertelyden for første gang eg og, på doppleren. Sååå herlig å høre :) Betsilt time til jordmor og :)

 

Takk, ja det er kjempegøy Hvor langt er du på vei? Nå er det bare å glede seg til oul om 6 uker

 

13+5 :D Kjempespennende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som er igjen her inne nå og hvor langt er dere kommet? Jeg er 12+4 og forsvinner selv om noen dager.

 

Anonymous poster hash: 0dbcd...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...