Gå til innhold

Mai termin <3


MammaMø85

Anbefalte innlegg

Termin 2 mai.

 

Testet positivt i dag 8dpo, syns det er tidlig, men testen var uten tvil positiv. Har i en uke nå vært kvalm med sviiing i mage, tenker (håper) at det ikke er de første kvalmesymptomene som melder seg men heller et lite magevirus som holder på. Leste også et sted at flere hadde hatt løs mage når IKM nærmet seg, men det kan jo bare være tilfeldig. Med snuppa som er 4 år var jeg ikke kvlam som jeg kan huske så det hadde vært fint å slippe unna denne gangen også? Hva er sjansene for det tro? Ellers må jeg si at det er med skrekkblandet fryd at dette har skjedd, jeg sa ALDRI mer etter forrige gang fordi jeg ble så syk etter fødsel, men får tro det går mye bedre nå!

 

Håper andre joiner her også snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når hadde du siste mens da? Eg hadde 24 juli. Hadde el den 7 august. Har bare fått svake tester ennå. Tror kansje de er kjemisk eg har.

 

Anonymous poster hash: 469cb...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positivt fredag! Termin 6 mai! :) ikke helt planlagt, hadde snakket om å få et barn til, men visste jo ikke vi var gravide allerede da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :)

Testet negativt 12 dpo og positivt 14 dpo, som var på tirsdag. Siste mens 28. Juli og termin 4. Mai

Dette blir vårt første barn og satt på pp3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig to streker igjen!! Svak, men det er nok fordi jeg bare er 10 dpo! Forventet termin 18 Mai i følge en sånn app. Hadde første dag i siste mens 31. Juli. :-D Håper denne spiren vil sitte i 9 mnd! Alle gode ting er 3!

Endret av LilleMille90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du mener 8 mai? Jeg hadde også første dag i siste mens 31 juli og eggløsning 14 august og 12 dpo idag ❤️ Termin 9 mai ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du mener 8 mai? Jeg hadde også første dag i siste mens 31 juli og eggløsning 14 august og 12 dpo idag ❤️ Termin 9 mai ❤️

Ser den appen regner helt feil. Men jeg hadde første dag I siste mens 31.Juli og positiv eggløsningstest 16. August. Når blir Termin da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten samme som meg da, jeg hadde EL 14 august og 28 dagers syklus. Termin 9 mai her, så tipper din blir 10-11 mai? 😍❤️ Gratulerer så mye forresten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som har noe særlig symptomer her? Jeg kjenner veldig lite, hadde ømme bryst, som er litt mindre ømme nå. Og kjenner det strekker, stikker litt i livmoren av og til. Ellers kjenner jeg ikke noe særlig.

Er litt redd for å glede meg for tidlig da en leser så mye om at mange mister. Så nå føler jeg meg på en måte ikke gravid, og venter på at symptomene kommer og uke 12 er passert. Litt trist egentlig. Skulle ønske jeg bare følte glede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner veldig lite jeg og. Kjenner at det murrer i livmora, føles som mensen kommer hvert øyeblikk. Litt vondt i korsryggen og litt ømme pupper.

Håper symptomene tar seg opp og kommer etterhvert <3

Jeg er ekstremt nervøs og bekymra etter 2 MA på rad :(

4+0 idag bare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet positivt i dag, og har termin ca 7. Mai. Pleier å få ømme bryst den siste uka før TR, men denne gangen kjente jeg ingen ting. De var derimot sinnsykt ømme 2-4 dager etter innsett (ivf). Så hadde store håp om at det var noe... Så begynte jeg å "spotte" for 5 dager siden og tenkte "shit, ikke denne gangen heller" ( les: jeg gråt). Klinikken hadde bestemt at i dag var testdagen, og siden jeg fortsatt bare "spotter" så tok jeg den. Deretter reiste jeg på apoteket og kjøpte en til som ble tatt ca 6 timer senere.. Gravid, gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid😄😄 Har termin 02 mai, evt litt før, men her bare hatt en syklus med mensen pga amming så usikker på når el var! Har en liten ettåring i hus:-)

 

Lever på en lykkerus, og håper tiden til ul i uke 12 går fort! I morgen skal både tidlig ul og legetime bestilles:D Noen fler som har bestilt første legetime?

 

Hvilke symptomer har dere?

 

Her var mine tidlige symptomer at jeg mistet melken min, blødde neseblod og ingen mens:P Nå er eneste symptom at jeg får vanlige menssmerter i korsryggen! Men det hadde jeg med forrige mann også, så stresser ikke med det:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid😄😄 Har termin 02 mai, evt litt før, men her bare hatt en syklus med mensen pga amming så usikker på når el var! Har en liten ettåring i hus:-)

 

Lever på en lykkerus, og håper tiden til ul i uke 12 går fort! I morgen skal både tidlig ul og legetime bestilles:D Noen fler som har bestilt første legetime?

 

Hvilke symptomer har dere?

 

Her var mine tidlige symptomer at jeg mistet melken min, blødde neseblod og ingen mens:P Nå er eneste symptom at jeg får vanlige menssmerter i korsryggen! Men det hadde jeg med forrige mann også, så stresser ikke med det:D

Gratulerer! Ringer legen når jeg er 6 uker for tidlig ul. Mistet to ganger før uke 6 så det blir første milepæl her i huset. Er bare utrolig trøtt hele tiden, luft i magen og tisser oftere enn før. Endret av LilleMille90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei så kjedelig! Denne gangen går det bra <3. Krysser fingrene! Synes tiden går så fort. Allerede 5+1. Hvor langt på vei er du? Jeg synes og jeg må tisse oftere, men ikke tenkt at det kan være symptom så tidlig. Men det kan det kanskje:P?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er gravid Har termin 02 mai, evt litt før, men her bare hatt en syklus med mensen pga amming så usikker på når el var! Har en liten ettåring i hus:-)

 

Lever på en lykkerus, og håper tiden til ul i uke 12 går fort! I morgen skal både tidlig ul og legetime bestilles:D Noen fler som har bestilt første legetime?

 

Hvilke symptomer har dere?

 

Her var mine tidlige symptomer at jeg mistet melken min, blødde neseblod og ingen mens:P Nå er eneste symptom at jeg får vanlige menssmerter i korsryggen! Men det hadde jeg med forrige mann også, så stresser ikke med det:D

Gratulerer! Ringer legen når jeg er 6 uker for tidlig ul. Mistet to ganger før uke 6 så det blir første milepæl her i huset. Er bare utrolig trøtt hele tiden, luft i magen og tisser oftere enn før.

 

Jeg skal også på tidlig ultralyd ved 6 uker og gruer meg som bare det :( men det er bare å få det overstått og bekrefta.

Har 2 MA på rad bak meg, så nervene er i høyspenn.

 

Symptom som er nytt for meg er at jeg er ekstremt følsom. Jeg gråter av ingenting, og alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid😄😄 Har termin 02 mai, evt litt før, men her bare hatt en syklus med mensen pga amming så usikker på når el var! Har en liten ettåring i hus:-)

 

Lever på en lykkerus, og håper tiden til ul i uke 12 går fort! I morgen skal både tidlig ul og legetime bestilles:D Noen fler som har bestilt første legetime?

 

Hvilke symptomer har dere?

 

Her var mine tidlige symptomer at jeg mistet melken min, blødde neseblod og ingen mens:P Nå er eneste symptom at jeg får vanlige menssmerter i korsryggen! Men det hadde jeg med forrige mann også, så stresser ikke med det:D

Tenker også å ringe fastlege og gynekolog i morgen for å booke time :)

 

Har veldig lite symptomer, lurer på om noen av de jeg kjenner også bare er litt godvilje :P

Trett og kjenner litt murring/strekking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...