Gå til innhold

Mai termin <3


MammaMø85

Anbefalte innlegg

Dessverre må jeg nok innse at jeg ikke lenger har noe her å gjøre. Selv uten resultatet av gårsdagens hcg er det ikke lenger noen tvil om at jeg har mistet babyen min, for blødningene er nå omtrent som vanlig mens-blødning. Etter å ha blitt gravid for første gang etter 1 1/2 år med ivf-forsøk, så håpet jeg virkelig at jeg skulle få oppleve å bli mor.

 

Til alle dere andre med termin i mai; mine beste og varmeste ønsker for at det skal gå bra med dere og spirene dere venter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dessverre må jeg nok innse at jeg ikke lenger har noe her å gjøre. Selv uten resultatet av gårsdagens hcg er det ikke lenger noen tvil om at jeg har mistet babyen min, for blødningene er nå omtrent som vanlig mens-blødning. Etter å ha blitt gravid for første gang etter 1 1/2 år med ivf-forsøk, så håpet jeg virkelig at jeg skulle få oppleve å bli mor.

 

Til alle dere andre med termin i mai; mine beste og varmeste ønsker for at det skal gå bra med dere og spirene dere venter.

Nei så trist :( det var vondt å høre! 

 

vet hvor inderlig vondt det er å miste en graviditet man har kjempet for i lang tid, det er så vondt at man ikke kan forstå det om man ikke har vært der selv :(

 

Jeg sender deg mange klemmer <3 Håper mannen er god støtte for deg nå <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre må jeg nok innse at jeg ikke lenger har noe her å gjøre. Selv uten resultatet av gårsdagens hcg er det ikke lenger noen tvil om at jeg har mistet babyen min, for blødningene er nå omtrent som vanlig mens-blødning. Etter å ha blitt gravid for første gang etter 1 1/2 år med ivf-forsøk, så håpet jeg virkelig at jeg skulle få oppleve å bli mor.

 

Til alle dere andre med termin i mai; mine beste og varmeste ønsker for at det skal gå bra med dere og spirene dere venter.

Uff så trist... Jeg vet hvor kjipt det er å miste, selv om vi ikke hadde prøvd like lenge. Håper det går bramed deg tross alt, og at du har gode mennesker rundt deg nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei gammel dame:( Så trist! Sender deg en god klem <3. Kan nok ikke forestille meg den smerten du må sitte med nå, etter å ha forsøkt så lenge! Håper du har mye god støtte rundt dere.

 

Selv er jeg straks 7+1. Formen er fin, men veldig trøtt. Bare 5 dager til første legebesøk. Fikk brev med innvilget fødeplass på fredag, Tjohooo! Søkte selv, for var redd for og ikke få der jeg ville:P Ellers er det bare 4.5 uker til ULtid. Gleder meg vanvittig! Mener å huske det er noen som skal på ul om ikke så lenge??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt sikker på jeg er gravid, skulle hatt mens fredag/lørdag. Men bare føler det på kroppen at noe er på gang.

Har 2 fra før også, og da er jeg også vært sikker på graviditet. Er veldig spent, da vi ikke helt hadde bestemt oss for om vi skulle fortsette å prøve siden jeg har blitt arbeidsledig, men håper ting ordner seg med jobb. Håper jeg får god oppfølging denne gangen.

1.graviditet hadde jeg MA, oppdaget 1 uke før ordinær ultralyd

2. Graviditet gikk bra med litt blødninger bar

3. Gravidet hadde jeg tidlig SA

4. Gravidiet var alt helt fint.

 

En venninne mente at noen aborterte annenhver gang, men det kan umulig stemme tenker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei gammel dame:( Så trist! Sender deg en god klem <3. Kan nok ikke forestille meg den smerten du må sitte med nå, etter å ha forsøkt så lenge! Håper du har mye god støtte rundt dere.

 

Selv er jeg straks 7+1. Formen er fin, men veldig trøtt. Bare 5 dager til første legebesøk. Fikk brev med innvilget fødeplass på fredag, Tjohooo! Søkte selv, for var redd for og ikke få der jeg ville:P Ellers er det bare 4.5 uker til ULtid. Gleder meg vanvittig! Mener å huske det er noen som skal på ul om ikke så lenge??

Så bra du har fått fødeplass 👍🏼 jeg er 6 + 2 idag og skal på ultralyd til torsdag. 6+6 da. Vi skal bare se om det er liv inni der, noe jeg frykter med tanke på de to siste erfaringene 😳😁 gruer meg veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Positiv test i dag! 🙌 4+4 etter min beregning. Håper jeg får være her inne hele veien. Klaffet på første forsøk, men det er litt skummelt. Vi har et barn på 1,5 år fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 september.. Litt lenge til, men får bare krysse fingrene..

Men tenkte å be om å få måle hcg på tirsdag, bare for å få roet meg litt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+2 i dag! Har hatt ømme pupper en stund, men i dag er det så vondt at jeg ikke vet hvor jeg skal ta veien! Men jeg elsker det! Enn så lenge er det så godt med graviditetstegn <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

23 september.. Litt lenge til, men får bare krysse fingrene..

Men tenkte å be om å få måle hcg på tirsdag, bare for å få roet meg litt... ;)

Det er lurt 👍🏼😊 krysser fingrene veldig for deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskjelykke2016 så ubehagelig å gå kjenne på! Håper det er helt ufarlig:) Velkommen til alle nye:D

 

Nå er jeg inni i uke 8, og 4-5 uker igjen av tri 1. Rart! Og veldig rart jeg ikke er noe kvalm. Blir jo bekymret når man leser om MA overalt :( Men satser på at alt er fint <3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter:) Da var dagen kommet hvor jeg får svar på om hcg har steget eler ikke..tok blodprøve nr 2 på fredag.Var på over 5tusen onsdag..

Spotter fortsatt brun utflod..:/

Men er kvalm som bare det og kaster opp morgen, kveld OG natt!

Håper legen ringer før lunsj..blir stressa av å vente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Ellamed4små. Krysser fingrene for en god økning :)

 

Her har all kvalme forsvunnet igjen, og det gjør meg megastressa. Nå har jeg istede fått skikkelig spreng i puppene.

 

6+3 idag og kun 3 dager til UL.. uff :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. Og lykke til Ella :-)

 

Her er jeg 7+3, og i helga kom kvalmen for fullt. Har ikke spydd ennå, men det er ofte like før. Jeg hater å spy, så prøver å legge meg å få det til å roe seg. Litt vanskeligere i dag når jeg er på jobb, men håper det skal gå. Har med meg ritz kjeks, det hjelper ofte å spise bittelitt..

 

Forrige svangerskap var jeg ikke noe kvalm, så hadde håpt å slippe unna denne gangen også :sur:

 

Andre tips mot kvalme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å snike meg inn her. Er nå 5+2, og kjemperedd for at ting skal gå gale. Dette er min nr 4 :) Tok prøve for å måle hcg i dag og kjenner veldig på å skulle vente 1-2 dager på svar. Krysser veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter:) Da var dagen kommet hvor jeg får svar på om hcg har steget eler ikke..tok blodprøve nr 2 på fredag.Var på over 5tusen onsdag..

Spotter fortsatt brun utflod..:/

Men er kvalm som bare det og kaster opp morgen, kveld OG natt!

Håper legen ringer før lunsj..blir stressa av å vente..

Så godt å lese at hcg hadde økt med det dobbelte!

Det gir meg og et lite håp, siden eg og spotter brunt, men er ikke kvalm.. :(

Satser på å få målt min hcg i morgen. Fikk du vite resultatet samme dag på den første?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så bra det hadde doblet seg😄😄😄

 

 

Nysgjerrig, noen fler her som tidligere har mistet masse hår i svangerskapet? Jeg gjorde det sist, og fikk gutt. Kanskje en jente nå, for har ikke mistet noe hår enda:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sniker jeg meg inn igjen og. MA i uke 10 i starten av juni, så ganske så nervøs. Dette blir min første, men har to bonusbarn som jeg forguder som ønsker seg en lillesøster eller lillebror. krysser fingre og tær for at det sitter nå :-D er 4+1 idag, så termin 21. Mai :-D

Endret av limala86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...