Gå til innhold

Mai termin <3


MammaMø85

Anbefalte innlegg

Det står at man kan høre fosterets hjerteslag mot slutten av 5. Uke, vil det da si 4+6 eks som er 5. Uke eller vil det være 5+6 som da i utgangspunktet er uke 6?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det står at man kan høre fosterets hjerteslag mot slutten av 5. Uke, vil det da si 4+6 eks som er 5. Uke eller vil det være 5+6 som da i utgangspunktet er uke 6?

I min svangerskapsapp står det faktisk 5+3 eller no sånt! Vet ikke hvor nøyaktig det skjer,men ca midt i uke 5. Visstnok skal min lille spire sitt hjerte begynne å slå på lørdag!💕
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hvordan går det med deg jenta30 i dag da?

Hei <3

Det går ganske dårlig. Har ingen symptomer, ikke kvalme, ikke ømme pupper :( Er ekstremt nervøs og får ikke gjort noen ting på jobb. Jeg er i det minste på jobb da, bedre enn å være hjemme.

 

Har time til UL imorgen, gruer meg noe så vanvittig og føler at imorgen er da vi skal få beskjed om vår 3. MA og det er bare å pakke med seg tøy og gjøre seg klar for innleggelse og utskraping.

Krysser fingrene for deg i morgen!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere er gode ❤️ Det blir lite søvn ikveld er jeg redd. Håper selvsagt vi får gode nyheter. Er enten eller imorgen, himmel eller hel***** 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da sniker jeg meg inn her, bare 3+5, men testene lyser "gravid". :) Har termin 29. mai. :hoppendeglad:

 

Er det noen som har erfaring med muskelknuter i livmoren? Jeg fikk påvist en på 4 cm for ca et år siden, og er bekymret for at den skal påvirke svangerskapet. 

 

Jeg er 7+1, og har hatt sterke smerter i magen. Har vært 4 ganger på sykehuset de siste 9 dagene pga dette!  3. Ultralyd fant de en stor muskelknute på venstre side av livmoren, som de mente presset alt mot høyre! :/  Babyen sitter nemlig HELT ØVERST I HØYRE HJØRNE i livmoren min, så de trodde først den satt i egglederen... Men det gjorde den altså ikke :)  De sa ikke noe om at muskelknuten ville være et problem...

 

Det er jo litt betryggende at det ikke automatisk er et problem. :) Skal til lege på fredag og kommer til å be om tidlig ultralyd for å se hvor egget har festet seg i forhold til muskelknuten, skal vel helst ikke ligge for nær tror jeg. Håper smertene dine går over, har hørt at muskelknnuter kan gi ekstra smerter når livmoren vokser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lulusen lulusen luluuuusen! Dette var koselig nyheter å komme inn til. Gratulerer så mye <3. Tenk at vi nå skal få ett lite knøtt til:)) Du er produktivt altså!! Hihi:)

 

Her er første legetime i morgen 7+5. Er jo ikke så mye spennende som skjer da men..

 

Lykke til i morgen med ul jenta30 <3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Ellamed4små ❤️ Jeg trenger å høre slike ting nå, at det går bra med tre tette barn så takk for at du delte den erfaringen! 😊 hvor gamle er barna dine nå?

 

Fillibobba: haha! Ja, skal visst ikke stå på produktiviteten 🙈 Mannen var enig idag- blir det baby i mai, så skal han klippe strengen :P

 

Jeg har slitt sånn med kvalme og dårlig samvittighet idag, føler meg som en dårlig mor når jeg ser på min 7 mnd gamle baby og vet at han skal bli storebror snart! Føler jeg frarøver han dyrebar tid alene med meg og at det er slemt mot han å få et barn til. Også får jeg dårlig samvittighet for alle som prøver og sliter med å få barn når vi blir så lett gravide. Disse hormonene gjør mye rart med hodet mitt altså!

 

Jenta30: jeg håper det går bra på ultralyd for deg imorgen, husker å ha sett deg flere ganger på 1.trimester så håper virkelig det er din tur denne gangen ❤️ Hadde en MA selv mellom guttene mine, så vet hvor tungt og skummelt det er å bli gravid etter det, og kan ikke forestille meg hvor vanskelig det må være med flere på rad. Krysser fingrene for at det går veien nå! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken app har du da Apple 80? Og hvilken app er best? Har sikkert 10 stk np😝

BV gravid heter den. Hadde en annen sist,som man kunne skrive i. Hadde vært gøy å ha det jeg skrev sist, men det er borte.. Så mulig jeg anbefaler en bok av papir rett og slett...😃
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere er gode ❤ Det blir lite søvn ikveld er jeg redd. Håper selvsagt vi får gode nyheter. Er enten eller imorgen, himmel eller hel*****

Håper og krysser alt eg har for at du får gode nyheter i morgen!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk <3

Sitter å teller timer nå, veldig nervøs.

 

Mins det var ei til på tråden her som skulle på UL idag. Masse lykke til deg og <3 :)

Masse lykke til i dag, tenker masse på deg❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk <3

Sitter å teller timer nå, veldig nervøs.

 

Mins det var ei til på tråden her som skulle på UL idag. Masse lykke til deg og <3 :)

Ja, jeg skal også på UL i dag. Jeg ønsker oss begge masse lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gråter jeg for første gang på lenge av glede!

 

Inni magen bor det en helt perfekt liten reke på 6+6 uker med et sterkt bankende hjerte <3

 

Endelig føler jeg at ting går litt vår vei! Er så lettet nå. Har lagt ut et bilde på galleriet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er jeg så letta :) Er jo fremdeles tidlig, men nå var det ingen avvik. Hjerte slo og den var 61 mm lang, helt på snittet i forhold til antall uker gravid :) Brast sammen i gråt, både mannen og jeg <3 En vanvittig følelse å gå fra sånn redsel til enorm glede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter jeg skal på ultralyd på ahus for å sjekke en cyste 28.sept, tror jeg er rundt 5+5 da, noe sjans å se hjerte slå tror dere? Blir en bonusultralyd for meg da jeg får se den lille (håper det bare er én) 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bankene hjerte jenter!! Jeg oppdaget nettopp litt lyserødt i trusa og ble litt nervøs.. Men så lenge det ikke kommer mer,er det vel ikke noe å bekymre seg for..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå hurra <3. Nå ble jeg så glad jenta30! Tenkt masse på deg i dag:))

 

Apple så lenge det ikke er friskt blod så. Hvor langt på vei er du? Slimhinnene våre er jo litt skjøre nå, hvis du f.eks har hatt sex.

 

Lulusen er vel sjeldent man ser noe så tidlig, leste at 6+3 ofte var det tidligste man kunne se noe særlig. Men hvem vet, kanskje får du deg en positiv overraskelse:D Bare ikke bli redd om du ikke ser noe hjerte enda:))

 

Første legetime i dag. Han sendte søknad til sykehuset for tidlig ul pga sykdom i familien. Spent på svar:)) Hvis ikke har jeg bestilt privat ul i midten av oktober, ikke såå lenge til. Er jo høstferien i midten så da går tiden fortere:-) Straks 8 fullgåtte og fy så sliten jeg er. Jobber første året som lærer, og blir en del lange dager og mye kveldsjobb. Puh! Men går seg vel til:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ut ifra en app hadde første dag på siste mens 16. Aug. ( beklager kan ikke forkortelsen).

Noen fler som våkner midt på natta btw? Har holdt på sånn i ei uke nå

Jeg får opp termin 21/5 90 babyverden appen. Jeg hadde siste mens 12. August.

Rart vi får opp så forskjellig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...