Gå til innhold

Mai termin <3


MammaMø85

Anbefalte innlegg

Gjest 3 små ♥

Gratulerer til dere to siste også! Vi er plutselig mange som har termin i mai :-)

Tusen takk😊 Og gratulerer tilbake! Gøy med mange med mai-termin, håper det blir litt mer aktivitet på terminklubben etter hvert😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 3 små ♥

 

Jeg sniker meg også inn, er 3+6 i dag, i følge siste mens. Men testet klart positivt 3+3, og clear blue med ukesindikator sa 2-3 uker da jeg var 3+4. Mulig jeg bare produserer hcg fort, eller så var eggløsningen tidligere enn jeg trodde. Har uansett foreløpig termin 21. mai.

 

Har tre barn fra før på 6, 4 og 2, og dette er fjerde og sistemann. Gleder meg veldig over å være gravid igjen😊

Gratulerer☺ jeg har foreløpig termin 22.mai😊

Takk og gratulerer tilbake😊 Blir gøy å følge hverandre fremover👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratuler til dere alle! Gøy at vi ligger så tett, jeg har foreløpig termin 20.mai, og siden det er ivf så blir den nok ikke endra. Har en ivf-gutt fra før og han ble født dagen før termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere interessert i å lage ei skjult og hemmelig facebookgruppe for oss med termin i mai?

Hadde det med dattera mi, og der holder vi fortsatt kontaktene selv etter nesten 3 år. Veldig koselig!

Jeg synes ideen med Facebook-gruppe høres gøy ut, og vil gjerne være med. Men jeg kjenner at det for min del fortsatt er litt for tidlig (ok, jeg er en reddhare), og på grunn av alder og overvekt føler jeg at det er for mye som kan gå galt enda. Kan jeg få bli med senere, når jeg begynner å tro på at det her kommer til å gå bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ringte gynekologen, han vil ha meg inn 17 september for tidlig ultralyd :/

 

Huffameg, jeg gruer meg!! 6+6 vil jeg være da. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å gjennomføre det engang. Kommer til å ligge med begge armene over hode og ikke ville se på skjermen :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ringte gynekologen, han vil ha meg inn 17 september for tidlig ultralyd :/

 

Huffameg, jeg gruer meg!! 6+6 vil jeg være da. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å gjennomføre det engang. Kommer til å ligge med begge armene over hode og ikke ville se på skjermen :/

Det går sikkert kjempe fint og du kommer sikkert til se den lille med bankende hjerte:) forstår godt at du er litt engstelig, jeg skal også på tidlig ul og gruer meg litt, men samtidig fint å se at alt er som det skal:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper det :)

Det er ikke meningen å spamme denne tråden med bekymringer, men jeg er så nervøs etter 2 MA.

 

Nå er jeg faktisk så kvalm at jeg sliter med å sitte på jobb. Jippi. 5+6 idag :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper inn hit men velger å være Anonym inntil videre da jeg ikke ønsker å bli gjenkjent av personer jeg kjenner privat.

4+1 i dag og termin 20. Mai.

 

 

Anonymous poster hash: 0dbcd...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går veldig bra:) jeg er også veldig kvalm i dag, og veldig trøtt. Kan ikke huske at det kom så tidlig sist. Er jo bare 4+1.

Fant ut at jeg var noen dager lenger når jeg regnet fra unnfangelsen:) jeg startet på pergo midt i mnd siden min siste mens var 20.06, dro til gyn å startet på pergo 14.08 og vet at jeg hadde eggløsning 26.08

Så da var jeg 4+1

Noen flere med kvalme så tidlig? Hvordan skal dette gå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går veldig bra:) jeg er også veldig kvalm i dag, og veldig trøtt. Kan ikke huske at det kom så tidlig sist. Er jo bare 4+1.

Fant ut at jeg var noen dager lenger når jeg regnet fra unnfangelsen:) jeg startet på pergo midt i mnd siden min siste mens var 20.06, dro til gyn å startet på pergo 14.08 og vet at jeg hadde eggløsning 26.08

Så da var jeg 4+1

Noen flere med kvalme så tidlig? Hvordan skal dette gå?

Jeg er og 4+1 ikke sånn oppkast kvalm ennå, men det velter fælt i magen så fort jeg prøver å gjøre noe. Har gjort litt rent her i dag, men nå måtte jeg sette meg og prøve å få magen til å roe seg før jeg skal på jobb.

 

 

 

Anonymous poster hash: 0dbcd...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det ikke bare er meg. Jeg har ikke kastet opp enda jeg heller, men tenker at det ikke er så lenge til.. tenkte kanskje at det bare var innbilning, tenkte ikke at det kunne bli sånn så tidlig😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopper inn hit men velger å være Anonym inntil videre da jeg ikke ønsker å bli gjenkjent av personer jeg kjenner privat.

4+1 i dag og termin 20. Mai.

 

 

Anonymous poster hash: 0dbcd...19b

Vi har termin samme dag! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen og gratulerer til nykommerne :D Snart går jeg inn i uke 8. Hjelp! Tiden går fort:D Ingen kvalme enda, så håper det går like greit som forrige mann:)

 

Er så irriterende at jeg må logge inn fra mobilen hver gang, sist gang slapp jeg det:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok en ny clearblue dig. med ukesindikator i dag, siden jeg fortsatt blør. Søndag for 1 1/2 uke siden viste den 1-2, deretter 2-3 tirsdagen (2 dager senere). I dag viser den 1-2 igjen. Har ikke hatt smerter, og blødningene har vært de samme små i neste 2 1/2 uke.

Blir vel tur til legen for å ta hcg i morra.

Har noen av dere opplevd feil på uke indikatorer til clearblue, eller at den er unøyaktig i slutten av uke 5 og senere? Gi meg et håp jeg kan klamre meg i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok blodprøve på torsdag og fikk beskjed om at hcg verdien var som det skulle! Skal tilbake på tirsdag for ny blodprøve for å se etter stigning. Håper alt går greit, har jo lite symptomer så jeg blir litt bekymret (håper det er unødvendige bekymringer) 5+6 i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.

Da har jeg kommet meg til 5+5. Er sykemeldt 50% pga kvalme som kommer rundt lunsjtider og blir utover kvelden og natta. Hvis jeg får hvilt litt og spiser jevnt med tørre knekkebrød klarer jeg å unngå å spy, men ballanserer hele tiden på en hårfin grense. Blir jo ikke mye hvile etter at mine 2 på 5 og 2 kommer hjem fra barnehagen - særlig ikke denne uka hvor mannen er på jakt.

 

Var på legetime fredag og fikk målt hcg. Hadde slått så rart ut på clearblue digital, så legen ville sjekke nivået. Fikk bekreftet at det var temlig høyt, over 4300 på dag 22 etter el. Ble satt opp på ul til onsdag for å sjekke om det er tvillinger der inne. Noen andre som har opplevd tilsvarende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

har akkuratt testet positivt nå i kveld, dagen før ikm, er så spent! har prøvd i 1,5 år, så nå håper jeg den klorer seg fast <3 termin blir vel rett rundt 22 mai i følge terminkalkulatoren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

har akkuratt testet positivt nå i kveld, dagen før ikm, er så spent! har prøvd i 1,5 år, så nå håper jeg den klorer seg fast <3 termin blir vel rett rundt 22 mai i følge terminkalkulatoren :)

Gratulerer☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ringte gynekologen, han vil ha meg inn 17 september for tidlig ultralyd :/

 

Huffameg, jeg gruer meg!! 6+6 vil jeg være da. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å gjennomføre det engang. Kommer til å ligge med begge armene over hode og ikke ville se på skjermen :/

Jeg skal også på UL 17.sept, og er også den dagen 6+6 :) Jeg skjønner at du gruer deg, det gjør jeg også. Dette er min første graviditet, og er foreløpig i veldig god form. Lykke til! Jeg håper det blir en sterkt bankende hjerte for oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da ringte gynekologen, han vil ha meg inn 17 september for tidlig ultralyd :/

 

Huffameg, jeg gruer meg!! 6+6 vil jeg være da. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å gjennomføre det engang. Kommer til å ligge med begge armene over hode og ikke ville se på skjermen :/

Jeg skal også på UL 17.sept, og er også den dagen 6+6 :) Jeg skjønner at du gruer deg, det gjør jeg også. Dette er min første graviditet, og er foreløpig i veldig god form. Lykke til! Jeg håper det blir en sterkt bankende hjerte for oss :)

 

Ja de to siste gangene jeg har vært gravid har tidlig ultralyd endt i stor sorg for oss :(

 

Samtidig er det bedre å få vite det med en gang sånn at de får sendt meg på sykehuset for utskraping hvis det er dødt. Er jo ikke bra å gå med det inni kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Jeg er helt uttafor om dagen. Søndag fikk jeg litt lyserosa og brun utflod..og det har jeg hatt hver dag siden. Det er ikke sånn at det kommer i trusa,men endel på papiret når jeg tørker meg.

 

Jeg dro til legen onsdag og målte hcg. Jeg har også målt hcg i dag.

 

Svaret på hcg onsdag (uke5+3) var på 5530. Legen mente dette var positivt.

Neste svar får jeg mandag..

Ved sist SA blødde jeg friskt og rødt og hcg var under 1000 i uke 6.

Herremin så fælt det er å leve i denne uvisseten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg vet hvordan det er. Håper hcg stiger og at alt er normalt :)

 

Nå må jeg søren meg ta kvelden alt. SÅ trøtt.og litt kvalm. 6+0 idag :)

Like langt på vei som meg du da! Skal tilbake til legen for ny hcg på tirsdag for å se etter stigning. Håper alt står bra til med den lille . Hvilke symptomer har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, kvalmen har innhenta meg allerede. 4+3 i dag. Passe jo så dårlig vi som har selskap å stelle i stand. Kan ikke gjøre noe som helst før jeg blir grise kvalm her nå. Vurderer å ringe mamma og fortelle hva som skjer sånn at ho kan komme tidligere og hjelpe til. Gubben hjelper jo som best han kan, men er for mye for 1 alene og jeg har allerede spydd 2 ganger i dag :-(

 

Anonymous poster hash: 0dbcd...19b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Huff, jeg vet hvordan det er. Håper hcg stiger og at alt er normalt :)

 

Nå må jeg søren meg ta kvelden alt. SÅ trøtt.og litt kvalm. 6+0 idag :)

Like langt på vei som meg du da! Skal tilbake til legen for ny hcg på tirsdag for å se etter stigning. Håper alt står bra til med den lille . Hvilke symptomer har du?

 

Igår kastet jeg opp for første gang.

Ellers er jeg bare veldig trøtt, og har litt kortere lunte på enkelte områder. 

Tar kvalmen som et veldig godt tegn <3 Hadde ingen oppkast de 2 siste gangene når det endte i MA.

 

Skal på ultralyd til torsdag og gruer meg veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...