Gå til innhold

Mai termin <3


MammaMø85

Anbefalte innlegg

Føler med dere som har bekkenløsning. Har nesten ikke hatt disse smertene i dag så tror det må ha vært voksesmerter av noe slag. Heldigvis.

 

Noen flere som opplevde tidlig i svangerskap nummer to (eller tre) at magen er knallhard på morgenen med full blære? Husker det fra forrige svangerskap, men det skjedde jo mye senere. Er 9 uker i helga. Det var en tydelig kul (som en ball), som var øm og vond å ta på. Jeg vet det skyldes urinblæren som presser opp livmoren, men trodde ikke det skulle skje så tidlig som dette selv med nummer to. Flere som har opplevd det?

Jeg hadde det i morges. Føltes som en skikkelig gravidmage. Ble mye bedre etter å ha tisset. Jeg er 10+2 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med dere som har bekkenløsning. Har nesten ikke hatt disse smertene i dag så tror det må ha vært voksesmerter av noe slag. Heldigvis.

 

Noen flere som opplevde tidlig i svangerskap nummer to (eller tre) at magen er knallhard på morgenen med full blære? Husker det fra forrige svangerskap, men det skjedde jo mye senere. Er 9 uker i helga. Det var en tydelig kul (som en ball), som var øm og vond å ta på. Jeg vet det skyldes urinblæren som presser opp livmoren, men trodde ikke det skulle skje så tidlig som dette selv med nummer to. Flere som har opplevd det?

Ja,det kjenner jeg igjen! Er 10+3 og andre svangerskap.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nervøs! På do tidligere i dag måtte jeg trykke litt ekstra hardt (beklager), og til min store fortvilelse fikk jeg se blod på papiret. Er 9+5, og så et bankende hjerte for to uker siden... Uff.. noen andre som har opplevd blod på papiret etter dobesøk? Hadde en utrolig god magefølelse på dette svangerskapet, og håper så inderlig at dette ikke betyr at jeg har mistet :( Har ikke blødd i den forstand at det er kommet utenom at når jeg tørker meg etter å ha vært på do. Nå (fem timer senere) er det så vidt antydning til litt rosa på papiret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det også sånn rundt uke 9. Legen er ikke bekymra, men jeg ba om en henvisning til ul, og det fikk jeg. Har ikke vært der enda. Er 10+ 5 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det også sånn rundt uke 9. Legen er ikke bekymra, men jeg ba om en henvisning til ul, og det fikk jeg. Har ikke vært der enda. Er 10+ 5 nå.

Takk for svar :) Hva er årsaken til at legen ikke var bekymra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg hadde det også sånn rundt uke 9. Legen er ikke bekymra, men jeg ba om en henvisning til ul, og det fikk jeg. Har ikke vært der enda. Er 10+ 5 nå.

Takk for svar :) Hva er årsaken til at legen ikke var bekymra?
Fordi det var såpass lite blod,det stoppa relativt raskt og det var ikke i forbindelse med magesmerter. Men et par dager etter det forsvant kvalmen ig de ømme puppene, og en nær venninne har nettopp opplevd MA,så jeg vil gjerne ta en ul og se at alt er i orden likevel..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Jeg hadde det også sånn rundt uke 9. Legen er ikke bekymra, men jeg ba om en henvisning til ul, og det fikk jeg. Har ikke vært der enda. Er 10+ 5 nå.

Takk for svar :) Hva er årsaken til at legen ikke var bekymra?
Fordi det var såpass lite blod,det stoppa relativt raskt og det var ikke i forbindelse med magesmerter. Men et par dager etter det forsvant kvalmen ig de ømme puppene, og en nær venninne har nettopp opplevd MA,så jeg vil gjerne ta en ul og se at alt er i orden likevel..

 

Jeg har UL i slutten av neste uke - blir lange uker å vente... Håper alt står bra til hos deg - lykke til med UL,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har UL på torsdag, stressa.. Ingen smerter, ingen blod, ingen symptomer på verken graviditet eller at noe skal vere gale. ALt var bra 9+0, i dag 12+3. Normalt å vere så stressa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har UL på torsdag, stressa.. Ingen smerter, ingen blod, ingen symptomer på verken graviditet eller at noe skal vere gale. ALt var bra 9+0, i dag 12+3. Normalt å vere så stressa?

Jeg tipper det er normalt å være stressa. Jeg har vært ganske rolig hele veien. Bortsett fra da jeg plutselig begynte å blø ca 7 uker på vei. Da var HCG-stigningen bra. Men jeg skal på UL på onsdag og nå begynner jeg å bli ganske stressa. Har liksom begynt å forholde meg til at det er noe der, at jeg skal i permisjon og at vi blir fire. Derfor blir det en stor sorg hvis det viser seg at det ikke lever lengere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har UL på torsdag, stressa.. Ingen smerter, ingen blod, ingen symptomer på verken graviditet eller at noe skal vere gale. ALt var bra 9+0, i dag 12+3. Normalt å vere så stressa?

Jeg tipper det er normalt å være stressa. Jeg har vært ganske rolig hele veien. Bortsett fra da jeg plutselig begynte å blø ca 7 uker på vei. Da var HCG-stigningen bra. Men jeg skal på UL på onsdag og nå begynner jeg å bli ganske stressa. Har liksom begynt å forholde meg til at det er noe der, at jeg skal i permisjon og at vi blir fire. Derfor blir det en stor sorg hvis det viser seg at det ikke lever lengere.

 

 

 

Blir stor sorg her og.. Virkelig ønsket og etterlengtet<3 Håper det går fint for oss begge <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk flytta UL fra torsdag neste uke til i ettermiddag.. grugleder meg, og HÅPER så inderlig at blødningen jeg hadde for et par dager siden skylles noe annet og at spiren i magen har det bra (9+6 idag).

 

Krysser fingrene for alle som skal på UL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk flytta UL fra torsdag neste uke til i ettermiddag.. grugleder meg, og HÅPER så inderlig at blødningen jeg hadde for et par dager siden skylles noe annet og at spiren i magen har det bra (9+6 idag).

 

Krysser fingrene for alle som skal på UL :)

 

Så bra du har flyttet timen. Håper spiren koser seg og du får ro i sjela <3 Skal på torsdag.., men timene går så utrolig seint! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fikk flytta UL fra torsdag neste uke til i ettermiddag.. grugleder meg, og HÅPER så inderlig at blødningen jeg hadde for et par dager siden skylles noe annet og at spiren i magen har det bra (9+6 idag).

 

Krysser fingrene for alle som skal på UL :)

 

Så bra du har flyttet timen. Håper spiren koser seg og du får ro i sjela <3 Skal på torsdag.., men timene går så utrolig seint! ;)

 

Takk :) Og lykke til på torsdag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

 

Fikk flytta UL fra torsdag neste uke til i ettermiddag.. grugleder meg, og HÅPER så inderlig at blødningen jeg hadde for et par dager siden skylles noe annet og at spiren i magen har det bra (9+6 idag).

 

Krysser fingrene for alle som skal på UL :)

 

Så bra du har flyttet timen. Håper spiren koser seg og du får ro i sjela <3 Skal på torsdag.., men timene går så utrolig seint! ;)

Takk :) Og lykke til på torsdag ;)

Hvordan gikk det i dag, mamma?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Fikk flytta UL fra torsdag neste uke til i ettermiddag.. grugleder meg, og HÅPER så inderlig at blødningen jeg hadde for et par dager siden skylles noe annet og at spiren i magen har det bra (9+6 idag).

 

Krysser fingrene for alle som skal på UL :)

 

Så bra du har flyttet timen. Håper spiren koser seg og du får ro i sjela <3 Skal på torsdag.., men timene går så utrolig seint! ;)

Takk :) Og lykke til på torsdag ;)

Hvordan gikk det i dag, mamma?

 

Det gikk veldig fint, takk som spør :) En spratlende liten skjønn skapning koste seg godt der inne - så glaaaad. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Fikk flytta UL fra torsdag neste uke til i ettermiddag.. grugleder meg, og HÅPER så inderlig at blødningen jeg hadde for et par dager siden skylles noe annet og at spiren i magen har det bra (9+6 idag).

 

Krysser fingrene for alle som skal på UL :)

 

Så bra du har flyttet timen. Håper spiren koser seg og du får ro i sjela <3 Skal på torsdag.., men timene går så utrolig seint! ;)

Takk :) Og lykke til på torsdag ;)
Hvordan gikk det i dag, mamma?

Det gikk veldig fint, takk som spør :) En spratlende liten skjønn skapning koste seg godt der inne - så glaaaad.

 

Så koselig! :-) jeg skal på UL I morgen formiddag! Blir så koko av å blø konstant! :/ og nå er det 2 uker siden forrige ul... satser på å Kanskje kunne se kjønn i morgen! Er da 13+5. Hører jo egentlig til 2 trimester men er jo i mai-termin gruppa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Fikk flytta UL fra torsdag neste uke til i ettermiddag.. grugleder meg, og HÅPER så inderlig at blødningen jeg hadde for et par dager siden skylles noe annet og at spiren i magen har det bra (9+6 idag).

 

Krysser fingrene for alle som skal på UL :)

 

Så bra du har flyttet timen. Håper spiren koser seg og du får ro i sjela <3 Skal på torsdag.., men timene går så utrolig seint! ;)

Takk :) Og lykke til på torsdag ;)
Hvordan gikk det i dag, mamma?
Det gikk veldig fint, takk som spør :) En spratlende liten skjønn skapning koste seg godt der inne - så glaaaad.

 

Så koselig! :-) jeg skal på UL I morgen formiddag! Blir så koko av å blø konstant! :/ og nå er det 2 uker siden forrige ul... satser på å Kanskje kunne se kjønn i morgen! Er da 13+5. Hører jo egentlig til 2 trimester men er jo i mai-termin gruppa :)

 

Lykke til i morgen :) Sist svangerskap fikk jeg vite kjønn rundt uke 13-14 - spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en fin ultralyd idag! Mini åpnet og lukket munnen og svelget vann til den store gullmedaljen! :) ville ikke avsløre om den er en gutt eller jente! 😊 ordinær ultralyd er 1 desember! Tiden går jo litt fort når man ser seg tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin ultralyd her også! Lykke! <3 Fantastisk å se hjertet dunke! Fikk høre at jeg er litt kortere på vei enn jeg trodde, men jeg kommer nok til å gå etter mens-termin frem til OUL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Violetta hvor mye ble du satt tilbake? Ble selv satt tilbake 9 dager!! Vanskelig å vite hva jeg skal forholde meg til, så har forløpig forholdt meg til noe midt i mellomXD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Violetta hvor mye ble du satt tilbake? Ble selv satt tilbake 9 dager!! Vanskelig å vite hva jeg skal forholde meg til, så har forløpig forholdt meg til noe midt i mellomXD

Usikker på om det er meg du mener, men jeg svarer likevel ;-) Har selv regnet at jeg er 11+0, men gyn mente jeg er 10+1 eller 10+2. Menmen... Jeg testet positivt veldig sent, så det kan jo forsåvidt stemme. Men jeg venter likevel til OUL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere som har mistet symptomer? Jeg er ca 10+3 i dag og føler meg ikke gravid lengre i det hele tatt! Er ikke bekymret egentlig, men det er så rart etter å ha vært så dårlig i mange uker. 

 

Jeg har heldigvis ultralyd om ikke så lenge, ellers så hadde jeg tvilt sterkt på at jeg er gravid overhodet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere som har mistet symptomer? Jeg er ca 10+3 i dag og føler meg ikke gravid lengre i det hele tatt! Er ikke bekymret egentlig, men det er så rart etter å ha vært så dårlig i mange uker.

 

Jeg har heldigvis ultralyd om ikke så lenge, ellers så hadde jeg tvilt sterkt på at jeg er gravid overhodet!

Ja, jeg mista symptomene rundt uke 9 og føler meg på ingen måte gravid! Jeg hadde også en liten blødning en dag, så jeg har fått henvisning til ul, men jeg har ikke fått time enda.. Er 11+4 i dag. Men en nær venninne mistet nettopp i uke 15 (fosteret døde uke 11), så jeg tør ikke stole på st jeg er gravid før jeg ser det med egne øyne..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...