Gå til innhold

Mai termin <3


MammaMø85

Anbefalte innlegg

Tusen takk. Det var veldig lett å se at det var et bankende hjerte. Ingen tvil.

 

Masse lykke til snutteplutt. Du er jo kvalm, så jeg tror det går veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer, Eplesol! :)  Jeg var også på Ultralyd i dag på Ullevål!  Baby lå "endelig" midt i livmor, så legen var såpass fornøyd at jeg ikke trengte å komme tilbake på flere kontroller! (startet med mistanke om exu).  Han sa jeg var ca 10 uker, uten at han målte noe særlig!  Men nå så vi faktisk en mini-baby! :D  Den sprellet og viftet med armer og bein, veldig moro! :)  Selv om den bare er 3,1 cm ;) hehe, så så stor ut på skjermen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere som har hatt fin ul-opplevelse!

 

Selv har jeg time om to uker, gruer meg helt forferdelig. Ser bare for meg alt som kan være galt.. Tror jeg skal ta meg fri den dagen, for jeg kommer nok til å få en reaksjon uansett om det er gode eller dårlige nyheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var helt ødelagt før ultralyd i dag, var så sykt nervøs. Heldigvis var det et lite frø der med et blinkende hjerte❤ termin 30.mai ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var helt ødelagt før ultralyd i dag, var så sykt nervøs. Heldigvis var det et lite frø der med et blinkende hjerte❤ termin 30.mai ca.

 

Gratulera :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til eplesol,snutteplutt og dere andre med fine ul-opplevelser. I morgen er det min tur! Jeg gleder meg egentlig bare. Gleder meg til å slutte å gå og lure på om det fortsatt lever noe der inne eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg på her 😊 termin 21.mai. UL i neste uke - veldig spent! ❤ Lite symptomer annet enn å være veldig oppblåst - ser ut som jeg er mye lenger på vei enn jeg virkelig er...😕 første graviditet - 35 år ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg på her termin 21.mai. UL i neste uke - veldig spent! ❤ Lite symptomer annet enn å være veldig oppblåst - ser ut som jeg er mye lenger på vei enn jeg virkelig er... første graviditet - 35 år ☺

Velkommen mammadrømmen :) eg er også 35 og første barn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk! så hyggelig! Når har du termin? ☺

Litt usikker, siden eg hadde eggløsning senere enn antatt, men har regnet meg fram til ca 20 mai.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt veldig lite, helst bare ømme bryster. Litt kvalm om kveldene kanskje.. Skulle gjerne hatt mer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er 10+3 apple80 Enn du? Lykke til i morgen

Jeg er 8+2, og sitter på venteværelse nå! Spent!!

 

Lykke til :) :) :) Så spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! Rosa/brun utflod når jeg var på do nå. Skal jeg virkelig miste etter at jeg var på ultralyd i går og så et perfekt lite knøtt? 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! Rosa/brun utflod når jeg var på do nå. Skal jeg virkelig miste etter at jeg var på ultralyd i går og så et perfekt lite knøtt?

Krysser for at alt er bra <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! Rosa/brun utflod når jeg var på do nå. Skal jeg virkelig miste etter at jeg var på ultralyd i går og så et perfekt lite knøtt? 😢

Jeg hadde brun utflod etter ultralyd i forrige svangerskap! Det er veldig vanlig fordi slimhinnene er så skjøre i svangerskapet, så derfor kan ultralydapparatet ripe opp litt og det kommer derfor litt blod dagen etter. Når du har sett at alt er bra igår, så er det nok det idag og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hjelp! Rosa/brun utflod når jeg var på do nå. Skal jeg virkelig miste etter at jeg var på ultralyd i går og så et perfekt lite knøtt? 😢

Jeg hadde brun utflod etter ultralyd i forrige svangerskap! Det er veldig vanlig fordi slimhinnene er så skjøre i svangerskapet, så derfor kan ultralydapparatet ripe opp litt og det kommer derfor litt blod dagen etter. Når du har sett at alt er bra igår, så er det nok det idag og :)
Ja jeg prøver så godt jeg kan å tenke sånn jeg også. Har ingen smerter eller noe. Men etter en MA og en SA så klarer jeg bare ikke å slappe av..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hjelp! Rosa/brun utflod når jeg var på do nå. Skal jeg virkelig miste etter at jeg var på ultralyd i går og så et perfekt lite knøtt? 😢

Jeg hadde brun utflod etter ultralyd i forrige svangerskap! Det er veldig vanlig fordi slimhinnene er så skjøre i svangerskapet, så derfor kan ultralydapparatet ripe opp litt og det kommer derfor litt blod dagen etter. Når du har sett at alt er bra igår, så er det nok det idag og :)
Ja jeg prøver så godt jeg kan å tenke sånn jeg også. Har ingen smerter eller noe. Men etter en MA og en SA så klarer jeg bare ikke å slappe av..

Det skjønner jeg godt! Ble bekymret selv da det skjedde etter en MA her og, men det skyldtes heldigvis bare ultralydundersøkelsen. Men når hjertet slo og alt var bra igår er det stor sjanse for at dette går bra! Håper det forsvinner rask. Når skal du på ultralyd igjen? Ikke noe særlig å gå å være bekymret heller :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...