Gå til innhold

August2015 :)


Leirha

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

Hjelp, jeg blir sendt hjem igjen!! Blodtrykket viser plutselig fine tall og alle prøvene jeg har tatt den siste dagen ser bra ut.. Vet ikke hva jeg syns om det. Er det normalt at man får beskjed om at man har svangerskapsforgiftning også to dager etterpå så har man det ikke likevel? Hva er det som feiler/feilte meg da liksom? Høyt bt, proteiner i urinen, sykt sliten, vondt oppe i magen (høyre side), hodepine.. Lista er lang!

Så rart? Hvilket sykehus er dette?

Riksen.. 😒

Skal innboksen i morgen for kontroll og da skal jeg be om at de tar andre prøver, for noe er det som feiler meg!! Er egentlig glad for å få kommet hjem å fått "sovet" ut. Men føler meg usikker og litt redd for å plutselig skulle få et bt fall igjen.. 😧

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen!! Herlig å være ferdig ja :) Men knasker smertestillende pga etterrier. Snuppa har sovet og sovet etter fødsel, men fått pupp i halvsøvne innimellom. Er visst slitsomt å bli født ;)

 

Håper dere andre føder snart også :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hjelp, jeg blir sendt hjem igjen!! Blodtrykket viser plutselig fine tall og alle prøvene jeg har tatt den siste dagen ser bra ut.. Vet ikke hva jeg syns om det. Er det normalt at man får beskjed om at man har svangerskapsforgiftning også to dager etterpå så har man det ikke likevel? Hva er det som feiler/feilte meg da liksom? Høyt bt, proteiner i urinen, sykt sliten, vondt oppe i magen (høyre side), hodepine.. Lista er lang!

Så rart? Hvilket sykehus er dette?
Riksen.. 😒

Skal innboksen i morgen for kontroll og da skal jeg be om at de tar andre prøver, for noe er det som feiler meg!! Er egentlig glad for å få kommet hjem å fått "sovet" ut. Men føler meg usikker og litt redd for å plutselig skulle få et bt fall igjen.. 😧

Uff, det er ikke noe morsomt å føle seg utrygg. Håper de tar deg på alvor i morgen. Lykke til. Jeg skal på forhåpentligvis siste vekstkontroll i morgen 😁 spent* termin er satt 15dager tilbake fra menstermin, så jeg håper de bestemmer seg for å ikke la meg gå full overtid. Er så sinnsykt lei nå.

Gjør ikke annet enn å klage inne på forumet her, men kanskje bedre å få det ut her enn på mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hjelp, jeg blir sendt hjem igjen!! Blodtrykket viser plutselig fine tall og alle prøvene jeg har tatt den siste dagen ser bra ut.. Vet ikke hva jeg syns om det. Er det normalt at man får beskjed om at man har svangerskapsforgiftning også to dager etterpå så har man det ikke likevel? Hva er det som feiler/feilte meg da liksom? Høyt bt, proteiner i urinen, sykt sliten, vondt oppe i magen (høyre side), hodepine.. Lista er lang!

Så rart? Hvilket sykehus er dette?
Riksen.. 😒

Skal innboksen i morgen for kontroll og da skal jeg be om at de tar andre prøver, for noe er det som feiler meg!! Er egentlig glad for å få kommet hjem å fått "sovet" ut. Men føler meg usikker og litt redd for å plutselig skulle få et bt fall igjen.. 😧

Uff, det er ikke noe morsomt å føle seg utrygg. Håper de tar deg på alvor i morgen. Lykke til. Jeg skal på forhåpentligvis siste vekstkontroll i morgen 😁 spent* termin er satt 15dager tilbake fra menstermin, så jeg håper de bestemmer seg for å ikke la meg gå full overtid. Er så sinnsykt lei nå.

Gjør ikke annet enn å klage inne på forumet her, men kanskje bedre å få det ut her enn på mannen.

Føler med deg! Hadde 3 uker forskjell på menstermin og ul termin på førstemann.. Ikke gøy, for man føler seg ikke trygg på at legen tar hensyn til det. Er ofte sånn at uansett, så går de alltid etter ul termin.

"Heldigvis" fikk jeg sv.forgiftning sist når jeg var 13 dager over min mens termin, så da satt de meg i gang. Men han ble ikke født før den 16'ende dagen over og han var 4282 og 52 lang, så absolutt helt ferdig laga :)

Denne gangen er det heldigvis bare 4 dager forskjell, så er ikke så redd for dette med termin. Men jeg håper de kan fremskynde keisersnittet en uke..! Får høre med de i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til dere som har født 😄

 

Har ikke termin før 25 august her. Så gikk ut i permisjon i dag. Passet bra siden eldste hadde sin aller første dag i barnehage i dag. Så har uansett ikke tid til noe fødsel enda 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Advarsel..Syteinnlegg!!!

 

Etter jeg kom hjem fra min weekend på Riksen, så har jeg stort sett bare ligget i senga og vært totalt utmattet! Orker ikke smøre med en brødskive engang.. Seriøst, det skal ikke være sånn!!? Skal inn på kontroll på Riksen i dag og jeg har veldig lyst til å kreve at de tar ut denne babyen nå innen mandag i stedet for at de skal vente enda en uke.. Er jo fullført 38 uker på mandag, så babyen er jo ferdig ikkesant?? Jeg klarer ikke dette her mer. Jeg skal jo fungere etter et keisersnitt også!!! Hva ville dere gjort og sagt?? 😭😭😭

Endret av hippmamma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så spennende å lese at babyene kommer her! Det betyr jo at det er min tur snart! :D Hver dag og hver kveld tror jeg det, men neiiiidaaah! Termin til søndag, en del nedpress og kynnere, ellers ingen tegn til fødsel........ Utålmodig nå... Vil så gjerne treffe henne nå!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på min siste vekstkontroll. Og fått time til i gangsetting 12.8.

5dager over termin. Hun er målt til 3.9 nå, så hun er jo ferdig vil jeg si.

Hun sjekket etter åpning og jeg er 1cm, men lang cervix. Så ikke noe fødsel på gang nå hvertfall. Men hun strippet litt, så det er jo lov å håpe at det kan starte litt snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Advarsel..Syteinnlegg!!!

 

Etter jeg kom hjem fra min weekend på Riksen, så har jeg stort sett bare ligget i senga og vært totalt utmattet! Orker ikke smøre med en brødskive engang.. Seriøst, det skal ikke være sånn!!? Skal inn på kontroll på Riksen i dag og jeg har veldig lyst til å kreve at de tar ut denne babyen nå innen mandag i stedet for at de skal vente enda en uke.. Er jo fullført 38 uker på mandag, så babyen er jo ferdig ikkesant?? Jeg klarer ikke dette her mer. Jeg skal jo fungere etter et keisersnitt også!!! Hva ville dere gjort og sagt?? 😭😭😭

Hvordan gikk det i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er riene godt i gang her.. 3 dager på overtid. Sitter hjemme enn så lenge😊

Lykke til! Håper du får en fin fødsel!

Heldiggris ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Da er riene godt i gang her.. 3 dager på overtid. Sitter hjemme enn så lenge😊

Lykke til! Håper du får en fin fødsel!

Heldiggris ;)

Slenger meg med på denne! Masse lykke til! ☺️ Så koselig at alle babyene bare kommer på løpende bånd her!

 

Forresten, sykehusbag etc er ferdigpakket her, men om noen av dere som har født vil dele noe av det dere føler er/var viktigst å ha med dere er det bare å kjøre på! Er førstegangs her, så tar imot alle gode tips med åpne armer ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ligger vi her på sus med prinsen i armkroken😊 snakk om kjapp fødsel! Trodde jeg hadde allverdens tid.. Men de riene økte kjapt, rakk bli sluppet av og trilla opp i stol til føden og til han var ute på 15 min!😂 14.44 var han her, 3730gr og 51 cm lang😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Advarsel..Syteinnlegg!!!

 

Etter jeg kom hjem fra min weekend på Riksen, så har jeg stort sett bare ligget i senga og vært totalt utmattet! Orker ikke smøre med en brødskive engang.. Seriøst, det skal ikke være sånn!!? Skal inn på kontroll på Riksen i dag og jeg har veldig lyst til å kreve at de tar ut denne babyen nå innen mandag i stedet for at de skal vente enda en uke.. Er jo fullført 38 uker på mandag, så babyen er jo ferdig ikkesant?? Jeg klarer ikke dette her mer. Jeg skal jo fungere etter et keisersnitt også!!! Hva ville dere gjort og sagt?? 😭😭😭

Hvordan gikk det i dag?

Ble lagt inn igjen pga høyt bt.. Men hva de gjør videre vet jeg ikke før i morgen! Syns det er lite info å få her, men får bare ta det med legene i morgen.. Blir svimmel av å reise meg fra senga å gå på do liksom, så det er jo noe som ikke stemmer her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ligger vi her på sus med prinsen i armkroken😊 snakk om kjapp fødsel! Trodde jeg hadde allverdens tid.. Men de riene økte kjapt, rakk bli sluppet av og trilla opp i stol til føden og til han var ute på 15 min!😂 14.44 var han her, 3730gr og 51 cm lang😊

Gratulerer så masse!! Heldiggris!😄 Nå er det bare å nyte tiden fremover med den lille 👶💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Advarsel..Syteinnlegg!!!

 

Etter jeg kom hjem fra min weekend på Riksen, så har jeg stort sett bare ligget i senga og vært totalt utmattet! Orker ikke smøre med en brødskive engang.. Seriøst, det skal ikke være sånn!!? Skal inn på kontroll på Riksen i dag og jeg har veldig lyst til å kreve at de tar ut denne babyen nå innen mandag i stedet for at de skal vente enda en uke.. Er jo fullført 38 uker på mandag, så babyen er jo ferdig ikkesant?? Jeg klarer ikke dette her mer. Jeg skal jo fungere etter et keisersnitt også!!! Hva ville dere gjort og sagt?? 😭😭😭

Hvordan gikk det i dag?
Ble lagt inn igjen pga høyt bt.. Men hva de gjør videre vet jeg ikke før i morgen! Syns det er lite info å få her, men får bare ta det med legene i morgen.. Blir svimmel av å reise meg fra senga å gå på do liksom, så det er jo noe som ikke stemmer her...

Æsj. Det er ikke noe greit å ha det sånn. Godt de tok deg på alvor og la deg inn igjen? Har de bestemt seg for noe mer nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var termindagen kommet! Men ingen baby.

Hehe. Men hver gang jeg går gravid slapper jeg mer av når termin er kommet. For nå kan det skje noe som helst. Og om maks 5dager setter de i gang, så nå er det liksom ikke mer jeg for gjort. Hadde vært nydelig om hun kom før onsdag da, for all del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ventetiden er over, og prinsessa ble født på onsdag kveld 05.05. Hun var ute 11 timer etter overtidskontroll, og jeg er sikker på st det var strippingen som gjorde susen! Hadde svake murringer/sammentrekninger hele dagen, men forsto ikke hva som var i gang med å skje før i 18 tiden på kvelden. Da var det bare å hive seg rundt. Ankom føden 19.30, to timer etterpå var det hele over. Lå litt i badekar i begynnelsen, men ble beordret opp siden JM ville ha bedre oversikt når det gikk så fort. Rakk ikke smertelig selv om jeg hylte etter epidural på slutten. Intenst, men absolutt en drømmefødsel sammenliknet med første gang😃 Nå koser vi oss sammen med ei flott stor jente på 4 kg og 50 cm. Hjemreise i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ventetiden er over, og prinsessa ble født på onsdag kveld 05.05. Hun var ute 11 timer etter overtidskontroll, og jeg er sikker på st det var strippingen som gjorde susen! Hadde svake murringer/sammentrekninger hele dagen, men forsto ikke hva som var i gang med å skje før i 18 tiden på kvelden. Da var det bare å hive seg rundt. Ankom føden 19.30, to timer etterpå var det hele over. Lå litt i badekar i begynnelsen, men ble beordret opp siden JM ville ha bedre oversikt når det gikk så fort. Rakk ikke smertelig selv om jeg hylte etter epidural på slutten. Intenst, men absolutt en drømmefødsel sammenliknet med første gang Nå koser vi oss sammen med ei flott stor jente på 4 kg og 50 cm. Hjemreise i morgen.

Gratulerer så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ligger vi her på sus med prinsen i armkroken snakk om kjapp fødsel! Trodde jeg hadde allverdens tid.. Men de riene økte kjapt, rakk bli sluppet av og trilla opp i stol til føden og til han var ute på 15 min! 14.44 var han her, 3730gr og 51 cm lang

Gratulerer så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...