Gå til innhold

August2015 :)


Leirha

Anbefalte innlegg

Til å bare være maserier synes jeg det gjør lovlig vondt hadde de bare blitt regelmessige så hadde det vært litt mer motiverende! Blir så øm i livmoren også, hver minste bevegelse lille gjør er helt grusom! :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til å bare være maserier synes jeg det gjør lovlig vondt hadde de bare blitt regelmessige så hadde det vært litt mer motiverende! Blir så øm i livmoren også, hver minste bevegelse lille gjør er helt grusom! :-(

Har du ringt føden? Hvordan går det?? ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i slutten av uke 37 nå, mine to forrige har kommet i uke 36 og 37. Nå har jeg gått med vonde kynnere/maserier i to dager (de starter "oppi" livmorhalsen og sprer seg bak til rompa og korsryggen og magen..og de er VONDE) og bekkenet er myyye verre enn før. Nå stikker det i venstre siden på korsryggen også..

Flere som har modningstegn?? 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på rundt 15 min mellom hver nå, gjør stort sett ganske vondt før det glimter til med en mild en så er fortsatt uregelmessige. Vil gjerne at det bare skal sette i gang så vi kan dra. Føden ba meg ta paracet og slappe av så prøver det. Mannen er alltid veldig varm så jeg bruker han som varmepute. Hver gang jeg går for å tisse forter han seg å legge litt mer parkett :legrine: Huff. Kan jo fint ta noen dager det her! Håper ikke det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på rundt 15 min mellom hver nå, gjør stort sett ganske vondt før det glimter til med en mild en så er fortsatt uregelmessige. Vil gjerne at det bare skal sette i gang så vi kan dra. Føden ba meg ta paracet og slappe av så prøver det. Mannen er alltid veldig varm så jeg bruker han som varmepute. Hver gang jeg går for å tisse forter han seg å legge litt mer parkett :legrine: Huff. Kan jo fint ta noen dager det her! Håper ikke det!

Ææ så spennende. Håper det tar seg opp litt. Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde termin på mandag, altså 27.07, men her sitter jeg hjemme og ruger enda  :danse: Så da melder jeg bare min ankomst her inne  :Nikke: Kan jo ikke være lenge igjen nå - men det går sååå saaaaaakteee  :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på rundt 15 min mellom hver nå, gjør stort sett ganske vondt før det glimter til med en mild en så er fortsatt uregelmessige. Vil gjerne at det bare skal sette i gang så vi kan dra. Føden ba meg ta paracet og slappe av så prøver det. Mannen er alltid veldig varm så jeg bruker han som varmepute. Hver gang jeg går for å tisse forter han seg å legge litt mer parkett :legrine: Huff. Kan jo fint ta noen dager det her! Håper ikke det!

Så spennende Persilleblomst, jeg heier på deg under fullmånen i natt🌝👏🏼👏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe Tusen takk! Har liksom ikke den store troen! Alt jeg vet at jeg neppe får sove! Har tatt paracet men er immun mot det, så tviler på at det gjør store utfallet! Håper nesten det roer seg i natt så jeg kan sove litt og så kan det ta seg opp i morgen! Får håpe det smeller til for deg og da Leika!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som det virker nå så føder sikkert minst en av dere før meg! Nå skal det forsøkes å sove ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på rundt 15 min mellom hver nå, gjør stort sett ganske vondt før det glimter til med en mild en så er fortsatt uregelmessige. Vil gjerne at det bare skal sette i gang så vi kan dra. Føden ba meg ta paracet og slappe av så prøver det. Mannen er alltid veldig varm så jeg bruker han som varmepute. Hver gang jeg går for å tisse forter han seg å legge litt mer parkett :legrine: Huff. Kan jo fint ta noen dager det her! Håper ikke det!

Rier må ikke nødvendigvis bli regelmessige. Mine ble aldri det forrige gang, de varierte i styrke og hyppighet alt etter hva jeg foretok meg. Varierte med alt fra 15 min imellom til kanskje bare et minutt. Eneste som var nogenlunde konstant var varigheten.

 

Så ikke sitt hjemme og vent på at de blir dønn regelmessige hvis det begynner å bli veldig vondt.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende PersilleBlomst!! Håper at ting har tatt seg opp, eventuelt at det har roet seg nok til at du får en god natts søvn. Selv sliter jeg med heftig halsbrann og har gitt opp sovingen. Knasker love hearts til den store gullmedaljen, men har skremmende liten effekt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Riene er regelmessige i rytme på under 5 min men de er ikke sinnsykt vonde! Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal tenke eller gjøre. Føden vil at jeg skal vente men jeg vet at jeg har hørt at f.eks mormor ikke hadde spesielt kraftige smerter. Får hvile litt og så se.. er kledd og har spist da i det minste. :-) huff.. vondt nok men kunne vel vært verre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med første gikk jeg lenge med uregelmessige rier. De ble etterhvert ganske så vonde, men jeg visste heller ikke når de var "vonde nok". Mannen bestemte at vi måtte inn på sykehuset etter nesten to døgn med smerter. Hadde da 3 cm åpning, men deretter gikk det fort, og Godgullet var ute ila under tre timer. Jeg tenker derfor at du ikke skal vente for lenge ;) Masse lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. var nesten oppe i 5 minutter nå, smerten er verre men nå er jeg plutselig nede i 6,5 minutt? Sukk.. Tenkte sette snuten innover til sykehuset men siden det er nesten 50 minutter inn og de ikke nøler med å sende deg hjem så vet jeg ikke helt :-( Rier i bil er ikke noe godt!

 

Tusen takk for historien din og gode ord. Det motiverer i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var termindagen kommet for meg og😄 men tviler på det skjer noe enda hehe😂 lykke til dere som er på G👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld hadde jeg menssmerter sammen med kynnere (følte som små rier som jeg husker de fra første fødsel). De varte og varte. Samtidig ble jeg litt kvalm og fikk litt "harehjerte" eller hjertebank hver gang de kom. Var ca hvert 8 minutt. Så var sikker på at i natt kom jeg til å våkne med sterkere rier. Men jeg har bare ligget i hele natt med disse kynnerne. Sovet dårlig. På morgenen ga de seg litt og har bare hatt noen nå ut over dagen. Håper det plutselig starter nå.

 

Noen som kjenner igjen disse "kynnerne"? Eller har fått det sammen med kvalme/hjertebank? (husker ikke at jeg fikk det sist.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så heldige dere som er i gang! Håper dere får flotte fødsler.

 

Jeg blir gal av å vente. Jeg trodde ikke jeg var en så utålmodig person, men jeg seriøst klikker snart. Hver gang jeg våkner like gravid har jeg lyst til å legge meg ned igjen. Kan ikke huske at det var like ille de andre gangene. Og jeg har enda 5 dager igjen til termin... Blæ. Dette var dagens sutreinlegg fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig ikke så utålmodig jeg, men så spøker det i bakhodet om igangsetting ved termin, så jeg vil helst ha ham ut før den tid... igangsetting står ikke særlig høyt på lista mi over ting jeg ønsker meg 😛

 

Har hatt regelmessige kynnere hver kveld de siste tre-fire kveldene, med et kvarter i mellom. Men ikke vondt og de gir seg når jeg legger meg. Første fødselen starta med sånne og så smalt det til med rier i det øyeblikket jeg la meg ned, så plutselig en dag blir det vel alvor av det. Men synes det er noe stort tull å holde på sånn hver kveld bare for å holde meg skjerpa 😛

 

Jeg har overhode ikke noe i mot å vente noen dager, for jeg føler meg langt fra klar for baby 😛 Det er vel ulempen med å vente med andremann til førstemann for lengst har blitt stor nok til å være nogenlunde selvgående (hun er 7). En viss skrekkblandet fryd når jeg tenker på at vi rykker tilbake til start med de slitsomme tre-fire årene hvor det å sitte og slappe av med kaffekoppen på dagtid er litt luksus 😛

 

Men det er vel verre for gubben, hans yngste er 19 😂 da snakker vi virkelig "rykk tilbake til start", haha 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det helt flatet ut og regelmessige rier! JM har tappet badekaret og sender oss visst ikke hjem uten baby! Hjelp! Det har vært en lang og smertefull dag men godt å vite at hun ikke sender oss hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må på sett og vis være godt å vite at ventinger er over da, PersilleBlomst! Veldig spennende  :D Jeg misunner deg i allefall - for du ser nå målmerket i siktet. Selv føler jeg at selv 18 års "bursdagen" hans kommer fremdeles til å være INNI magen min  :hakeslepp:  :grine: hehe.. 

 

Masse lykke til :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...