Gå til innhold

August2015 :)


Leirha

Anbefalte innlegg

Da har jeg født. Pga morkakesvikt måtte babyen ut. 8/8-15, kl 1619 kom ei bittelita keiserinne til verden. 2300 gram og 32 cm. Kan være lirt lenger, litt sammenkrøket Pga seteleie. Fikk hilse på henne før hu ble tatt vekk. Ligger på nyfødtintensiven. Så har nesten ikke fått hilse på henne :(

Gratulerer! En annerledes start enn dere så for dere, men nå er hun her! 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer vær86! En litt kronglete start, men forhåpentligvis får dere begge god forpleining og blir friske og sterke i en fei 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Vær86!
Det var jo litt dumt det ble slik, det var jo ikke slik en ser for seg det skal bli, men utrolig godt det ble oppdaget!

Masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde håpet på en raskere fødsel denne gangen. Etter 2 døgn med maserier og til slutt drypp sist gang. Men nu har jeg gått med middels til sterke rier i hele dag. Blir ikke regelmessige eller sånn helt opp i toppsikte vondt. Så det er bare å motivere seg til atter en gang med lang prosess før det blir alvor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde håpet på en raskere fødsel denne gangen. Etter 2 døgn med maserier og til slutt drypp sist gang. Men nu har jeg gått med middels til sterke rier i hele dag. Blir ikke regelmessige eller sånn helt opp i toppsikte vondt. Så det er bare å motivere seg til atter en gang med lang prosess før det blir alvor

Hvem vet - plutselig så slår det om ;) Lykke til, du leder i alle fall på meg :)

 

Kom i skade for å tro at det kunne være noe på gang i gårkveld etter noen timer med kraftige kynnere som tok godt i ryggen... men akk, det dabbet av utover natta. Eneste nytten det har gjort er at lillegutt muligens har sunket litt og dreid rundt sin egen akse så han sparker motsatt vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi prøvd både mye sex og mye sjokolade (det er mitt eget kjerringråd! 😉), men ikke noen tegn på fødsel her enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig i dag kom snuppa! Kl 17.30. Hun kom i en rasende fart. Når jeg endelig hadde fått 4cm åpning var hun ute på to veldig intense timer. 3455g og 50cm.. Helt perfekt!! Skulle egentlig ha ks neste mandag, men da slapp vi jo det:)

Sender masse fødestøv og gode tanker til dere som skal føde snart. Gled dere til verdens beste premie😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye vær86, hippmamma og siljeteo! :D

Lille snuppa vår er 6 dager i dag, og drikker melk og bæsjer til den store gullmedalje :D Har enorme mengder melk også denne gangen. Og i natt har hun våknet en gang mellom klokka 21 og 5.15, så her snakker vi sprengte jur! Haha!

I dag går turen til fotograf for nyfødtbilder. Gleder oss :) Vi skal ta noen bilder der alle barna er med også, håper de blir fine! Men med så nydelig motiv blir det nok bra ;)

Høres ut som både firsttimeforme og Roheryn har noe på gang snart da! Spennende! Og 2trollunger; jeg har tro på sexen, så bare fortsett :D Vi hadde sex 4-5 ganger den siste uka før jeg fødte, så jeg ser ikke bort fra at det hadde virkning :)

Endret av Violeta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse til dere som har født! 💕 Her er det dessverre ingen tegn til at noe er på gang ennå, og termin er imorgen. Får smøre meg med tålmodighet. Nyt tiden! ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere heldige som har fått gullene deres❤💙 ingen tegn her i gården heller til noe som helst, blæ😝 termin om to dager.... med første gikk jeg 4 dager over med andre to dager før, så er egentlig veldig klar nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer hippmamma og siljeteo! 😀

 

Tar i mot fødestøv med stor takk, for jeg er dritt lei av å telle regelmessige kynnere hver kveld og så våkne like babyløs hver morra 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse til dere som har født :D det er dere vel undt :)

 

Jeg har mistet fullstendig piffen. Har murringer og vonde kynnere før jeg legger meg og når jeg står opp. Midt på dagen merker jeg ingen verdens ting. Har vært slik siden fredag. Så nå forbereder jeg meg for alvor på ingangsettelse :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snapper til meg litt fødestøv jeg og! Hadde termin i går, men det brydde frøkna i magen seg fint lite om. Her blir jeg satt i gang 11 dager over om det ikke skjer noe før, men krysser fingre og tær at det skjer noe før det for vil virkelig ikke bli satt igang igjen, dårlig opplevelse med det forrige gang.... Er så klar for bebis nå og misunner alle dere som er i mål! Gratulerer!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også flust med melk! Den verste natten med spreng er over men det var grusomt. Dryppet melk nedover mage og føtter når jeg skulle på do :legrine: I morgen drar vi til Sarpsborg for spedbarnsfoto også. Gleder meg helt enormt til å forevige nyfødtfjeset hennes, 1 uke i dag! I dag får vi husvisitt og så skal vi hente Stokkestolen så vi kan begynne å bruke spedbarnsstolen vi har kjøpt til den! :-D masse lykke til dere som venter! Any time!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle dere som har født!

I natt var det ganske rolig der inne, litt nedpress bare. Får bare tenke sånn at for hver dag som går, for hver time som går er et skritt nærmere fødsel, et skritt nærmere skatten.

 

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kl 15 kom lillesøster. Noe spesiell fødsel som jordmor sa heldigvis var sjelden. Men vi har det veldig bra nu.

Gratulerer! Da var det overstått, og du vant 😊
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9/8 kl. 17.30 kom vår prins til verden 😊 To dager over termin. 3110g og 49cm lang. Intens fødsel, men absolutt verdt det nå som jeg ligger å kikker på premien 😊 Lykke til til dere andre 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle igjen og jeg blir mer og mer utolmodig,termin i morgen😜 men skjer jo ingenting, ikke en eneste antydning til en bitteliten murring en gang😕🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle igjen og jeg blir mer og mer utolmodig,termin i morgen😜 men skjer jo ingenting, ikke en eneste antydning til en bitteliten murring en gang😕🙈

Termin i morra jeg og. Masse kynnere og mas da, men det blir aldri noe av det. Synes nesten det var bedre forrige gang, hvor jeg ikke merket et eneste tegn før vannet gikk. Da vet man jo at nå er det i gang... men å gå i dagesvis og telle kynnere suger 😕
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Gratulerer til alle igjen og jeg blir mer og mer utolmodig,termin i morgen😜 men skjer jo ingenting, ikke en eneste antydning til en bitteliten murring en gang😕🙈

Termin i morra jeg og. Masse kynnere og mas da, men det blir aldri noe av det. Synes nesten det var bedre forrige gang, hvor jeg ikke merket et eneste tegn før vannet gikk. Da vet man jo at nå er det i gang... men å gå i dagesvis og telle kynnere suger 😕

Er i samme båt som dere, termin idag! Ingenting på gang :/ Har litt mensensmerter bak i ryggen til tider og føler nedpress nå og da. Kynnere kommer og går som vanlig. Ikke noe nytt :/ Nå har jeg gått og kjent etter symptomer så lenge at jeg nesten blir litt deprimert. Så nå teller jeg heller ned til igangsettelse om 10 dager! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Gratulerer til alle igjen og jeg blir mer og mer utolmodig,termin i morgen😜 men skjer jo ingenting, ikke en eneste antydning til en bitteliten murring en gang😕🙈

Termin i morra jeg og. Masse kynnere og mas da, men det blir aldri noe av det. Synes nesten det var bedre forrige gang, hvor jeg ikke merket et eneste tegn før vannet gikk. Da vet man jo at nå er det i gang... men å gå i dagesvis og telle kynnere suger 😕
Er i samme båt som dere, termin idag! Ingenting på gang :/ Har litt mensensmerter bak i ryggen til tider og føler nedpress nå og da. Kynnere kommer og går som vanlig. Ikke noe nytt :/ Nå har jeg gått og kjent etter symptomer så lenge at jeg nesten blir litt deprimert. Så nå teller jeg heller ned til igangsettelse om 10 dager! ;)
Blir muligens satt i gang i morra jeg, så "teller ned" til det i den forstand at jeg håper det starter av seg selv i dag eller at føden ikke har kapasitet i morra. Vil helst at det skal gå naturlig for seg... (men klart, greit å vite at det uansett bare er dager igjen da)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Gratulerer til alle igjen og jeg blir mer og mer utolmodig,termin i morgen😜 men skjer jo ingenting, ikke en eneste antydning til en bitteliten murring en gang😕🙈

Termin i morra jeg og. Masse kynnere og mas da, men det blir aldri noe av det. Synes nesten det var bedre forrige gang, hvor jeg ikke merket et eneste tegn før vannet gikk. Da vet man jo at nå er det i gang... men å gå i dagesvis og telle kynnere suger 😕
Er i samme båt som dere, termin idag! Ingenting på gang :/ Har litt mensensmerter bak i ryggen til tider og føler nedpress nå og da. Kynnere kommer og går som vanlig. Ikke noe nytt :/ Nå har jeg gått og kjent etter symptomer så lenge at jeg nesten blir litt deprimert. Så nå teller jeg heller ned til igangsettelse om 10 dager! ;)
Blir muligens satt i gang i morra jeg, så "teller ned" til det i den forstand at jeg håper det starter av seg selv i dag eller at føden ikke har kapasitet i morra. Vil helst at det skal gå naturlig for seg... (men klart, greit å vite at det uansett bare er dager igjen da)

Jeg blir også satt i gang i morgen. Jeg er såå klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...