Gå til innhold

August2015 :)


Leirha

Anbefalte innlegg

Hjelp, jeg blir sendt hjem igjen!! Blodtrykket viser plutselig fine tall og alle prøvene jeg har tatt den siste dagen ser bra ut.. Vet ikke hva jeg syns om det. Er det normalt at man får beskjed om at man har svangerskapsforgiftning også to dager etterpå så har man det ikke likevel? Hva er det som feiler/feilte meg da liksom? Høyt bt, proteiner i urinen, sykt sliten, vondt oppe i magen (høyre side), hodepine.. Lista er lang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var nettopp hos legen og målte blodtrykket mitt igjen, 150 lå det på nå - litt høyt kan man si. Fått Trandate på resept og må innom imorgen også. Må måle på nytt da. Legen min ringte og konfererte med noen på sykehuset. Nettopp tatt første pille og gleder meg til å kanskje slippe denne intense hodepinen. Føles ut som jeg har vært på blodfylla flere dager i strekk nå 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp, jeg blir sendt hjem igjen!! Blodtrykket viser plutselig fine tall og alle prøvene jeg har tatt den siste dagen ser bra ut.. Vet ikke hva jeg syns om det. Er det normalt at man får beskjed om at man har svangerskapsforgiftning også to dager etterpå så har man det ikke likevel? Hva er det som feiler/feilte meg da liksom? Høyt bt, proteiner i urinen, sykt sliten, vondt oppe i magen (høyre side), hodepine.. Lista er lang!

Så rart? Hvilket sykehus er dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende for flere her nå! :D

Jeg har spist lunsj med jentene på jobb i dag, godt å gjøre noe annet enn å ligge på sofaen ;) Herlig å få vært litt sosial igjen!

Ellers har jeg bittelitt murringer av og til og ørlite blod på papiret da jeg tørket meg på do nettopp. Håper det er et tidlig tegn, så det blir fødsel de nærmeste dagene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår hadde jeg regelmessige kynnere (ubehagelige..) i et par timer. De kom hvert 15.minutt.

Var litt spent da jeg la meg, og deretter litt skuffet da jeg våknet i morges uten rier..

Det er så rart å gå og vente på dette! Plutselig kan det skje! Eller det kan være et par uker igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igår hadde jeg regelmessige kynnere (ubehagelige..) i et par timer. De kom hvert 15.minutt.

Var litt spent da jeg la meg, og deretter litt skuffet da jeg våknet i morges uten rier..

Det er så rart å gå og vente på dette! Plutselig kan det skje! Eller det kan være et par uker igjen!

Jeg har kjent på det samme nå i noen timer nå i kveld. De varer cirka 10-15 sekunder. Usikker på som det er kynnere eller rier enda. Synes de er litt for regelmessige til at det skal være kynnere. Skal legge meg snart og håper jeg ikke får sove :P 38+6 i morgen. Endret av Violeta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper veldig at det er fødsel som er på gang.

Murrer i ryggen.

Føler jeg må do hele tiden, men kommer ingenting ut.

Rar i kroppen og nedover i beina, på en måte.

Uggen.

Er også rar i humøret, har litt lyst til å gråte, uten at jeg har noe å gråte for.

Samtidig som jeg kanskje har litt lyst til å ha sex.

 

Er vel ikke akkurat sikre fødselstegn. Men føler meg utrolig rar.

 

Anonymous poster hash: 8bac4...8fc

 

Anonymous poster hash: aed3c...477

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og vil ha tilbake mine regelmessige kynnere 😛 ikke kjent noe til dem verken i går eller i dag. Akk. 39+1 i dag... tiden flyr når man har det morro 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10:07 kom 4175g, 55cm og 36 rundt hodet til lyset på A-hus! Vi kom inn dø dag morgen etter maserier i 2 dager og var 1,5cm. Fikk lov til å bli og tok målinger, gikk litt turer og kom opp i 2 cm. Heldigvis fikk vi lov til å bli. Sakte men sikkert gikk det fremover og vi satte Epidural og tok vannet.

 

Nå kan jeg ikke helt tisse på egenhånd, fikk sydd en hel del bl.a annen grads rift og hemoroider fra helvete. Kan knapt puste eller gå men herregud for et bolletryne av et hårete lykketroll vi har fått. Ammingengår greit og så fort hun grynter litt er det bare å sjekke bleia eller stryke henne litt på magen eller lårene og så er alt ok <3 Nå skal jeg rndelig sove for jeg fikk skikkelig kløereaksjon på Epiduralen og har ikke sovet på mange dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer PersilleBlomst! :D

 

Selv ligger jeg våken og teller rier! Ingen tvil om at det er rier, for de er såpass regelmessige. Men foreløpig ikke så vonde, så jeg lar resten av husstanden få sove ;) Sitter litt langt inne å vekke pappaen, mine foreldre og ringe ambulanse på natten, så satser på at det går bra å vente til det blir morgen :) Må ha ambulanse fordi det plutselig gikk så fort på slutten sist, og mannen min tør ikke kjøre denne gangen, og det er 1 t og 15 til sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer PersilleBlomst!! For ei lang jente dere har fått! :) Spennende for deg også nå, Violeta. Liker at augustjentene er godt i gang :) Selv skal jeg inn på ul for vekstestimering i dag. Er tydeligvis nervøs for det, for jeg får ikke sove i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende tider! Gratulerer så mye til dere, PersilleBlomst! Og masselykke til Violeta! Nå kommer augustgjengen for fullt her virker det som. Heldige dere ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillesøster kom til verden 1,5 time etter ankomst på sykehuset :) 5cm da vi kom inn og full åpning en time etter. Noen få press og hun var ute :) Drømmefødsel og nydelig jente!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som føder! Er på dag 6 på overtid her, håper det skjer noe snart for det er veldig tungt å gå å vente. Siden vi ikke har familie/barnevakt i nærheten har min mor vært her i snart to uker i tillegg til at mannen min er hjemme. Vi går oppå hverandre hele tiden, og ingen ting å gjøre! Grrrr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillesøster kom til verden 1,5 time etter ankomst på sykehuset :) 5cm da vi kom inn og full åpning en time etter. Noen få press og hun var ute :) Drømmefødsel og nydelig jente!!

Gratulerer så mye!!! 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillesøster kom til verden 1,5 time etter ankomst på sykehuset :) 5cm da vi kom inn og full åpning en time etter. Noen få press og hun var ute :) Drømmefødsel og nydelig jente!!

Gratulerer! 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillesøster kom til verden 1,5 time etter ankomst på sykehuset :) 5cm da vi kom inn og full åpning en time etter. Noen få press og hun var ute :) Drømmefødsel og nydelig jente!!

Gratulerer! 😊
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Gratulerer så mye Violeta! Fikk drømmebaby men skulle ønske jeg kunne si det samme om fødselen! :legrine: Gratulerer så mye altså! Har har bi fått litt gulsott og må ligge i vinduet men ellers alt bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Violeta!

 

Kjenner jeg blir utålmodig nå ja :P 

Har ikke termin før til søndag, men skal til jordmor imorgen, og håper hun kan strippe meg og sette igang noe. 

Hadde 1 cm åpning når jeg var på kontroll på sykehuset for 2,5 uke siden, så håper at det kan hjelpe å bli røsket litt i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...