Gå til innhold

Juni-jenter :)


83jenta

Anbefalte innlegg

Tusentakk for ønsketenkninger, men forsøket ble avbrutt :( Egget ble ikke befruktet, de hadde mikroinjesert det, men det hjalp ikke. Nå er det å vente på telefon fra en sykepleier for å se når vi får starte opp på nytt.

Hadde litt følelse for at det ble avbrutt, når jeg fikk vite det bare var ett egg. Har ikke hatt samme følelse i magen denne gangen som de to første.

Så domt:( Håper dere får begynne fort igjen! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusentakk for ønsketenkninger, men forsøket ble avbrutt :( Egget ble ikke befruktet, de hadde mikroinjesert det, men det hjalp ikke. Nå er det å vente på telefon fra en sykepleier for å se når vi får starte opp på nytt.

Hadde litt følelse for at det ble avbrutt, når jeg fikk vite det bare var ett egg. Har ikke hatt samme følelse i magen denne gangen som de to første.

Så kjedelig :( Håper det blir mulighet for nytt forsøk snart. Hvor får dere behandling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er egg uthenting satt :D onsdag om 2 dager.. grøss.. jeg har nerver for smertene og kvalmen etter... :spy: men håper virkelig det går bra og at noen eggene er bra :) eggløsnings sprøyte i kveld :)

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leaf Clover, føler med deg... Ikke lett, lykke til enten om dere velger å finne en utvei så dere gjør flere forsøk senere eller nyte den familien dere er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tusentakk for ønsketenkninger, men forsøket ble avbrutt :( Egget ble ikke befruktet, de hadde mikroinjesert det, men det hjalp ikke. Nå er det å vente på telefon fra en sykepleier for å se når vi får starte opp på nytt.

Hadde litt følelse for at det ble avbrutt, når jeg fikk vite det bare var ett egg. Har ikke hatt samme følelse i magen denne gangen som de to første.

 

Så kjedelig :( Håper det blir mulighet for nytt forsøk snart. Hvor får dere behandling?

Hører til på Haukeland, satser de ikke har lang ventetid før vi får sette igang med nytt forsøk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på rugedag 6 i dag... I det ene øyblikket føler jeg meg veldig gravid, i det andre ikke... Er nok lutinusen som tuller med kroppen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lite Orgalutran spørsmål (sprøyten som tas for å ikke får eggløsning). 

Noen som vet når siste dag jeg skal ta den blir om jeg skal ha egg uthenting på lørdag? Legen har skrevet resept båd epå pakke med fem og pakke med kun en. Usikker på hvilken jeg bør hente ut....

 

Erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite Orgalutran spørsmål (sprøyten som tas for å ikke får eggløsning). 

Noen som vet når siste dag jeg skal ta den blir om jeg skal ha egg uthenting på lørdag? Legen har skrevet resept båd epå pakke med fem og pakke med kun en. Usikker på hvilken jeg bør hente ut....

 

Erfaringer?

Har du ikke fått en plan fra klinikken om når de siste sprøytene skal taes? Ring klinikken og hør, det er ikke sikkert at planen din er lik andre sin.

Jeg har tatt orgalutran til og med dagen jeg har tatt eggløsningssprøyta. Nå på lørdag satt jeg siste dose med orgalutran klokken 0600, og eggløsningssprøyta 2330 -uthenting på mandag med oppmøte på klinikken klokken 0800. Om du skal ha uthenting på lørdag og har samme opplegget som meg, trenger du bare sprøyte til og med torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da ble det hentet ut 8 fine egg :) så nå håper jeg på det aller beste:) mannen hadde ikke så god kvalitet så det ble ichi eller hva det heter i stedet ser det ut som.. det får jeg vite nærmer i morgen. egg innsett fredag eller lørdag.

syns ikke det var så ille..men jeg ble fryktelig dårlig rett etter jeg var ferdig.. så di ble litt bekymret.. :sjokkert:  men det kom seg etter litt søt saft :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da ble det hentet ut 8 fine egg :) så nå håper jeg på det aller beste:) mannen hadde ikke så god kvalitet så det ble ichi eller hva det heter i stedet ser det ut som.. det får jeg vite nærmer i morgen. egg innsett fredag eller lørdag.

syns ikke det var så ille..men jeg ble fryktelig dårlig rett etter jeg var ferdig.. så di ble litt bekymret.. :sjokkert:  men det kom seg etter litt søt saft :D

 

Så gøy, åtte egg er jo kjempe bra  :danse:

Når får man vite om de blir befrukta? Hvor lang tid bruker de på det?

 

Lykke til fortsatt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm... stadig nye bekymringer, så tenkte kanskje jeg kunne lufte det her  :forvirret:

 

Startet på Puregon mandag for 9 dager siden, og frem til mandag denne uken kjente jeg det ganske godt i magen. Følte meg oppsvulmen, vondt i ryggen osv. På mandag for to dager siden tok de ned dosen fra 450 til 375, og siden mandag så kjenner jeg egentlig ikke så mye, ihvertfall ikke som tidligere.

Tenkte liksom ikke at det skulle avta, tenkte jo flere egg jo mer kom jeg til å kjenne... eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

da ble det hentet ut 8 fine egg :) så nå håper jeg på det aller beste:) mannen hadde ikke så god kvalitet så det ble ichi eller hva det heter i stedet ser det ut som.. det får jeg vite nærmer i morgen. egg innsett fredag eller lørdag.

syns ikke det var så ille..men jeg ble fryktelig dårlig rett etter jeg var ferdig.. så di ble litt bekymret.. :sjokkert:  men det kom seg etter litt søt saft :D

 

Så gøy, åtte egg er jo kjempe bra  :danse:

Når får man vite om de blir befrukta? Hvor lang tid bruker de på det?

 

Lykke til fortsatt da :)

 

dem skulle ringe meg i morgen om hvordan det går :D så jeg er meget spent kan du si. tror det vanlige er alt fra 2-5 dager?

 

takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært til undersøkelse på Rikshospitalet og er klar for innsett på mandag. Har mast meg til innsett av to egg, dersom to overlever opptining. En milepæl er unnagjort, så nå er neste opptining på mandag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg vært til undersøkelse på Rikshospitalet og er klar for innsett på mandag. Har mast meg til innsett av to egg, dersom to overlever opptining. En milepæl er unnagjort, så nå er neste opptining på mandag. :)

Masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

da ble det hentet ut 8 fine egg :) så nå håper jeg på det aller beste:) mannen hadde ikke så god kvalitet så det ble ichi eller hva det heter i stedet ser det ut som.. det får jeg vite nærmer i morgen. egg innsett fredag eller lørdag.

syns ikke det var så ille..men jeg ble fryktelig dårlig rett etter jeg var ferdig.. så di ble litt bekymret.. :sjokkert: men det kom seg etter litt søt saft :D

Så gøy, åtte egg er jo kjempe bra :danse:

Når får man vite om de blir befrukta? Hvor lang tid bruker de på det?

 

Lykke til fortsatt da :)

dem skulle ringe meg i morgen om hvordan det går :D så jeg er meget spent kan du si. tror det vanlige er alt fra 2-5 dager?

 

takk :D

8 egg er jo kjempebra :) de sier ofte at de har bedre kvalitet når det ikke er så mange, og med 8 stk har du jo fortsatt en del å spille på. Håper befruktningen har gått bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært til undersøkelse på Rikshospitalet og er klar for innsett på mandag. Har mast meg til innsett av to egg, dersom to overlever opptining. En milepæl er unnagjort, så nå er neste opptining på mandag. :)

Så spennende med 2 egg 😃 lykke til med tiningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært til undersøkelse på Rikshospitalet og er klar for innsett på mandag. Har mast meg til innsett av to egg, dersom to overlever opptining. En milepæl er unnagjort, så nå er neste opptining på mandag. :)

Spennende... Kunne så gjerne ønske vi og kunne satt inn to egg. 

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk tlf i dag om at 5 av di 8 eggene er befruktet :D setter inn egg på lørdag. veldig spent på hvordan det ligger an på lørdagen :D krysser alle fingrene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det eggløsingssprøyte ikveld og egguttak på lørdag... Veldig spennende :)

Noe jeg bør tenke på/ha med meg? Første uttak for oss :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk tlf i dag om at 5 av di 8 eggene er befruktet :D setter inn egg på lørdag. veldig spent på hvordan det ligger an på lørdagen :D krysser alle fingrene!!

 

Oi, det er jo fantastisk!!! Gratulerer (kan man si det?  :eeeh: )

Masse lykke til! Dette var gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

fikk tlf i dag om at 5 av di 8 eggene er befruktet :D setter inn egg på lørdag. veldig spent på hvordan det ligger an på lørdagen :D krysser alle fingrene!!

 

Oi, det er jo fantastisk!!! Gratulerer (kan man si det?  :eeeh: )

Masse lykke til! Dette var gøy!

 

hehe tørr ikke ta det positivt før man får satt inn egg og evt en test blir positiv :) men det er jo veldig bra dette vil jeg tro :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk tlf i dag om at 5 av di 8 eggene er befruktet :D setter inn egg på lørdag. veldig spent på hvordan det ligger an på lørdagen :D krysser alle fingrene!!

Masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye spennende på en gang nå! :hoppe:

 

M&S, lykke til med tining og innsett på mandag! :)

TK32, hurra for fem befruktede egg, og lykke til med innsett i morgen! Krysser fingrene sammen med deg! :)

Sarahsin, lykke til med uttak! Jeg følger sannsynligvis etter mot slutten av neste uke, så blir spennende å høre hvordan det går med deg i morgen! :)

 

Onsdagens kontroll viste ca 6 follikler som var på gang (og mange små), men de var ikke så store ennå. Jeg har jo ganske lav medisindose, så ble satt opp litt, og skal tilbake til ny kontroll på mandag. Uttak blir neste uke, tidligst onsdag, men uvisst hvilken dag sa legen. Alt kommer an på hvor mye folliklene vokser fram til mandagens kontroll. Kommer til å bli en nervepirrende uke neste uke! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er veldig gøy å følge med på hverandre :)

Masse lykke til til deg og. Håper de litt mindre henger seg på etterhvert. Jeg hadde 6 som var av størrelse på første UL og en del mindre som hadde potensiale. Og nå håper de på 9 egg :D

Nå har vi tatt første fly og er på vei til Brüssel, veldig spent 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for lykke ønskninger :) sender all lykke til dere andre også :D  krysser fingrene for i morgen tilig. har litt sommerfugler i magen hehe :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...