Gå til innhold

Juni-jenter :)


83jenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

 

 

 

Er forresten frys i stimulert syklus på meg. Har hatt et vellykket ferskforsøk, et negativt frys, to negative ferske og et vellykket frys, med samme opplegg som nå. Progynova+lutinus+prednisolon. Vi hadde to egg igjen, men bare det ene overlevde og var 4 delt når det ble satt inn.

Når satte du inn? :) masse lykke til
Nei kanskje jeg misfårsto, at du ikke har hatt innsett enda? :)
Tusen takk ☺ Har satt inn ja. Torsdag, så rugedag 4 om man teller innsetting som dag 1. Spiller vel ikke så stor rolle, har uansett testedag den 16.
Vi var også inne på torsdag. Insiminering :) vårt første forsøk:) vet heller ikke om jeg skal telle med den dagen :P så spennende da 😀

Spennende 😊 når tester man etter inseminering egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk positiv el-test på lørdag, så da blir det innsett på onsdag :D

Så bra 😊 har du mange på frys?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Er forresten frys i stimulert syklus på meg. Har hatt et vellykket ferskforsøk, et negativt frys, to negative ferske og et vellykket frys, med samme opplegg som nå. Progynova+lutinus+prednisolon. Vi hadde to egg igjen, men bare det ene overlevde og var 4 delt når det ble satt inn.

Når satte du inn? :) masse lykke til
Nei kanskje jeg misfårsto, at du ikke har hatt innsett enda? :)
Tusen takk ☺ Har satt inn ja. Torsdag, så rugedag 4 om man teller innsetting som dag 1. Spiller vel ikke så stor rolle, har uansett testedag den 16.
Vi var også inne på torsdag. Insiminering :) vårt første forsøk:) vet heller ikke om jeg skal telle med den dagen :P så spennende da 😀
Spennende 😊 når tester man etter inseminering egentlig?

Har fått blodprøve dato 19:) men tror man kan teste litt før? Er ikke sikker faktisk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tlf fra st.olavs i dag, de har tint ett egg som ser kjempe fint ut! Så da blir d innsett i morgen! :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tlf fra st.olavs i dag, de har tint ett egg som ser kjempe fint ut! Så da blir d innsett i morgen! :):)

Så spennende. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk tlf fra st.olavs i dag, de har tint ett egg som ser kjempe fint ut! Så da blir d innsett i morgen! :):)

Masse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :D selv om vi prøver på nr tre, er nervene like masse i helspenn som de tidligere gangene! :P håper rugetiden går fort! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :D selv om vi prøver på nr tre, er nervene like masse i helspenn som de tidligere gangene! :P håper rugetiden går fort! :)

Lykke til! Vi prøver også på nr 3, og ja- man blir like "skrullete" 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Godt det ikke bare er meg! ;) da er ett 6 delt perfekt egg satt inn, og legene hadde stor tro på at forsøket skulle resultere i graviditet! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Godt det ikke bare er meg! ;) da er ett 6 delt perfekt egg satt inn, og legene hadde stor tro på at forsøket skulle resultere i graviditet! ;)

Masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på ny ul kontroll, bare en follikler som var stor nok. Blir å fortsette å stikke noen dager til, ny kontroll på torsdag. Blir mest sansynlig uttak på mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mensen var litt forsinket denne gangen, men i morgen bærer det i gang med Gonal F-sprøyter! Første kontroll/ultralyd på Riksen på tirsdag. Både spennende og skummelt å endelig være i gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen var litt forsinket denne gangen, men i morgen bærer det i gang med Gonal F-sprøyter! Første kontroll/ultralyd på Riksen på tirsdag. Både spennende og skummelt å endelig være i gang...

Masse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kan jeg også komme inn til dere? Skal begynne på sprøyter i kveld, etter å ha gått på nesespray siden 22.05. Første IVF-forsøk etter et avbrutt og sju negative forsøk med inseminasjon. Spennende og skummelt dette, jeg veksler mellom å bli optimistisk og håpefull, og forsøk på å holde iveren nede etter de nedturene som negative inseminasjonsforsøk bringer med seg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kan jeg også komme inn til dere? Skal begynne på sprøyter i kveld, etter å ha gått på nesespray siden 22.05. Første IVF-forsøk etter et avbrutt og sju negative forsøk med inseminasjon. Spennende og skummelt dette, jeg veksler mellom å bli optimistisk og håpefull, og forsøk på å holde iveren nede etter de nedturene som negative inseminasjonsforsøk bringer med seg... :sjenert:

 

Hei!

Kjenner følelsen. Jeg startet med sprøyte for to dager siden og skal på første UL på mandag. Vi har hatt to forsøk på stimulering som ikke var velykket da det begge gangene kun var ett egg som var klart og vi måtte avbryte. Men da skulle vi ha vanlig IVF forsøk, siden den gang har vi funnet ut at vi må ha PGD behandling.

Og nå merker jeg at jeg nesten ser for meg at vi er gravide snart, selv om jeg samtidig er sliter med tanken «hva om dette ikke fungerer heller».

Du har kun hatt inseminasjonssforsøk tidligere eller IVF også?

 

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom endelig mensen! :-) Den kom ifølge planen, men har likevel stresset i flere dager allerede med at den ikke har kommet før.

 

Så nå har vi fått ultralyd neste torsdag med insett mandag / tirsdag uken etter. :-)

 

Er så glad!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom endelig mensen! :-) Den kom ifølge planen, men har likevel stresset i flere dager allerede med at den ikke har kommet før.

 

Så nå har vi fått ultralyd neste torsdag med insett mandag / tirsdag uken etter. :-)

 

Er så glad!!

Så bra:) Lykke til!

 

Er det fryste egg fra tidligere forsøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da kom endelig mensen! :-) Den kom ifølge planen, men har likevel stresset i flere dager allerede med at den ikke har kommet før.

 

Så nå har vi fått ultralyd neste torsdag med insett mandag / tirsdag uken etter. :-)

 

Er så glad!!

Så bra:) Lykke til!

 

Er det fryste egg fra tidligere forsøk?

 

Takk skal du ha!

 

Ja, vi har tre egg på frys, så håper at minst ett av dem overlever tining. Godt å være i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei!

Kan jeg også komme inn til dere? Skal begynne på sprøyter i kveld, etter å ha gått på nesespray siden 22.05. Første IVF-forsøk etter et avbrutt og sju negative forsøk med inseminasjon. Spennende og skummelt dette, jeg veksler mellom å bli optimistisk og håpefull, og forsøk på å holde iveren nede etter de nedturene som negative inseminasjonsforsøk bringer med seg... :sjenert:

 

Hei!

Kjenner følelsen. Jeg startet med sprøyte for to dager siden og skal på første UL på mandag. Vi har hatt to forsøk på stimulering som ikke var velykket da det begge gangene kun var ett egg som var klart og vi måtte avbryte. Men da skulle vi ha vanlig IVF forsøk, siden den gang har vi funnet ut at vi må ha PGD behandling.

Og nå merker jeg at jeg nesten ser for meg at vi er gravide snart, selv om jeg samtidig er sliter med tanken «hva om dette ikke fungerer heller».

Du har kun hatt inseminasjonssforsøk tidligere eller IVF også?

 

Masse lykke til!

 

 

Tusen takk! Ja, har kun hatt inseminering tidligere. Ble overstimulert første gangen, da med hormonstøtte, de sju negative forsøkene var i naturlig syklus. Er bekymret for overstimulering nå også, i og med det tok helt av på Pergotime tabletter og to stikk Menopur, men nå er jo mine egne hormoner satt ut av spill så jeg får bare håpe på det beste. Jeg har ikke hørt om PGD før, hva går det ut på? Håper det er det som skal til for dere!!

 

Lykke til til deg også, og til alle dere andre her inne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kan jeg også komme inn til dere? Skal begynne på sprøyter i kveld, etter å ha gått på nesespray siden 22.05. Første IVF-forsøk etter et avbrutt og sju negative forsøk med inseminasjon. Spennende og skummelt dette, jeg veksler mellom å bli optimistisk og håpefull, og forsøk på å holde iveren nede etter de nedturene som negative inseminasjonsforsøk bringer med seg... :sjenert:

Masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende at flere er i gang, håper sommeren blir bra babyproduksjonsmessig for værmessig er den ikke noe å skryte av så langt (iallefall ikke på Vestlandet).

Lykke til med stikkingen de som har startet på det, jeg håper jeg nærmer meg veldig slutten etter 14 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mensen var litt forsinket denne gangen, men i morgen bærer det i gang med Gonal F-sprøyter! Første kontroll/ultralyd på Riksen på tirsdag. Både spennende og skummelt å endelig være i gang...

Masse lykke til:)

Tusen takk! ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei!

Kan jeg også komme inn til dere? Skal begynne på sprøyter i kveld, etter å ha gått på nesespray siden 22.05. Første IVF-forsøk etter et avbrutt og sju negative forsøk med inseminasjon. Spennende og skummelt dette, jeg veksler mellom å bli optimistisk og håpefull, og forsøk på å holde iveren nede etter de nedturene som negative inseminasjonsforsøk bringer med seg... :sjenert:

Masse lykke til :)

Tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...