Gå til innhold

Juni-jenter :)


83jenta

Anbefalte innlegg

hopper inn her jeg. første IVF forsøk starter nå. kort protokoll på oss. :) starter på puregon sprøyter i morgen kveld.. veldig spent på dette :P inn på ny UL om 6 dager.

Masse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Hva har der efått i puregon dose?

Jeg synes det jeg har fått virker veldig høyt, selvom jeg hadde to forsøk der de ikke klarte stimulere meg antagelig pga lav dose.

Eller legen min i Norge mente jeg passet bedre for lang protokoll, men i Brüssel fikk vi beksjed om at lang eller kort ikke hadde noe å si.... Så de ga meg en dose på 450 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sarahsin!

 

Jeg sjekket akkurat hva jeg fikk i mine to ferskforsøk. I første forsøk lå jeg på 108 gjennom hele medisineringen (fikk ut 16 egg), mens i andre forsøk begynte jeg på 75, gikk over til 150 og trappet ned igjen til 75 før uttak og fikk ut 19 egg. Men jeg tror dette er veldig individuelt basert på hormonbalansen i kroppen din i utgangspunktet, så jeg tror du bare må stole på at klinikken du har valgt vet hva den gjør. Mitt inntrykk er at de i utlandet kjører litt hardere på, for å få ønsket resultat, mens her i Norge velger man å ta mer hensyn til mors helse. Lykke til uansett!! :-)

 

Jeg skal snart igang med et fryseforsøk med overskuddet fra siste ferskforsøk. Men jeg lurte på om noen vet når de tar ferie på Rikshospitalet. Ingen fare ennå (tror jeg), men er nervøs for at jeg ikke skal rekke innsett, her jeg sitter og venter på mens...

 

God helg alle sammen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frys i stimulert syklus her! Var på ul på onsdag (dag 11) og da var slimhinnen 8mm, så da blir det innsett to dager tidligere enn forespeilet, førstkommende tirsdag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sarahsin!

 

Jeg sjekket akkurat hva jeg fikk i mine to ferskforsøk. I første forsøk lå jeg på 108 gjennom hele medisineringen (fikk ut 16 egg), mens i andre forsøk begynte jeg på 75, gikk over til 150 og trappet ned igjen til 75 før uttak og fikk ut 19 egg. Men jeg tror dette er veldig individuelt basert på hormonbalansen i kroppen din i utgangspunktet, så jeg tror du bare må stole på at klinikken du har valgt vet hva den gjør. Mitt inntrykk er at de i utlandet kjører litt hardere på, for å få ønsket resultat, mens her i Norge velger man å ta mer hensyn til mors helse. Lykke til uansett!! :-)

 

Jeg skal snart igang med et fryseforsøk med overskuddet fra siste ferskforsøk. Men jeg lurte på om noen vet når de tar ferie på Rikshospitalet. Ingen fare ennå (tror jeg), men er nervøs for at jeg ikke skal rekke innsett, her jeg sitter og venter på mens...

 

God helg alle sammen! :-)

Ja, bør jo bare lukke igjen øynene og stole på dem. Er jo egentlig litt deilig at noen andre tar ansvar og bare sier hva jeg skal gjøre. Har vært slitsomt så langt og mye vi har måtte holde i selv ;)

I Norge fikk jeg 125...

 

Krysser fingrene for at du rekker det før sommerferien, er så kjedelig å vente også blir dte ikke noe av ;) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for lykke ønskningene :D ja hehe.. veldig spent :P i kveld gjelder det :Hehe:  livredd jeg ikke får noe ut av den sprøyta.. he he.. forsøkte å styre litt med den i går for å sjekke at jeg forsto alt. men fikk ikke trykket pennen inn uten noe i.. men tipper det funker når dosen er i? jeg er en smulig stressa ja :klo:  hehe.. men det går seg nok til :D ønsker alle god helg her <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen 83jenta og alle dere andre..

 

Ja jeg hopper inn her jeg også.. Driver med suprecur nå og venter på mens... Må alltid vente på noe blæh.

Er mitt 2 forsøk med ivf og håper det klaffer nå ellers blir det nok Spania og eggdonasjon på oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen 83jenta og alle dere andre..

 

Ja jeg hopper inn her jeg også.. Driver med suprecur nå og venter på mens... Må alltid vente på noe blæh.

Er mitt 2 forsøk med ivf og håper det klaffer nå ellers blir det nok Spania og eggdonasjon på oss..

Hei Tinkerbell74:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen 83jenta og alle dere andre..

Ja jeg hopper inn her jeg også.. Driver med suprecur nå og venter på mens... Må alltid vente på noe blæh.

Er mitt 2 forsøk med ivf og håper det klaffer nå ellers blir det nok Spania og eggdonasjon på oss..

 

Velkommen tinkerbell74, så kjekt at dere er i gang igjen :) Håper det klaffer denne gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Noen år siden jeg var på BIM sist, men hører til her :)

Er en jente på 32 år, og prøver på nr 3 nå. Har to flotte ivf barn fra tidligere, og er nå på RD4 med tvillingegget til hun yngste.

Er aller siste forsøk for oss, vi blir nok ikke til å gå privat om jeg ikke blir gravid nå.

Så selv om jeg er kjempeheldig som har fått to, og absolutt er mindre stressa denne gang, så er det noe veldig endelig med negativ test denne gang, vi ønsker oss jo egentlig flere barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forresten frys i stimulert syklus på meg. Har hatt et vellykket ferskforsøk, et negativt frys, to negative ferske og et vellykket frys, med samme opplegg som nå. Progynova+lutinus+prednisolon. Vi hadde to egg igjen, men bare det ene overlevde og var 4 delt når det ble satt inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Noen år siden jeg var på BIM sist, men hører til her :)

Er en jente på 32 år, og prøver på nr 3 nå. Har to flotte ivf barn fra tidligere, og er nå på RD4 med tvillingegget til hun yngste.

Er aller siste forsøk for oss, vi blir nok ikke til å gå privat om jeg ikke blir gravid nå.

Så selv om jeg er kjempeheldig som har fått to, og absolutt er mindre stressa denne gang, så er det noe veldig endelig med negativ test denne gang, vi ønsker oss jo egentlig flere barn.

Velkommen og lykke til med rugingen :) kjekt det kommer flere inn her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dag på sprøyter.. hmm merker ikke noe særlig enda hvertfall, men det er sikkert for tilig? det eneste er at jeg har blitt veldig tørst, og dårlig matlyst på kveldene etter sprøyten er satt.. kanskje noe stikking i ene eggstokk i går kveld :)

 

fælt å vente enda så lenge.. håper dagene går fort og at ting går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ovveraskende lite i eggstokkene for å være på stikkedag 11, men det kan være fordi jeg ikke har gjort noe annet enn å ligge på sofaen i dag.. Kjenner litt mer så snart jeg gjør noe. På andre forsøk var jeg klar for egguthenting nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forresten frys i stimulert syklus på meg. Har hatt et vellykket ferskforsøk, et negativt frys, to negative ferske og et vellykket frys, med samme opplegg som nå. Progynova+lutinus+prednisolon. Vi hadde to egg igjen, men bare det ene overlevde og var 4 delt når det ble satt inn.

Når satte du inn? :) masse lykke til 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er forresten frys i stimulert syklus på meg. Har hatt et vellykket ferskforsøk, et negativt frys, to negative ferske og et vellykket frys, med samme opplegg som nå. Progynova+lutinus+prednisolon. Vi hadde to egg igjen, men bare det ene overlevde og var 4 delt når det ble satt inn.

Når satte du inn? :) masse lykke til 😊

Nei kanskje jeg misfårsto, at du ikke har hatt innsett enda? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei! Noen år siden jeg var på BIM sist, men hører til her :)

Er en jente på 32 år, og prøver på nr 3 nå. Har to flotte ivf barn fra tidligere, og er nå på RD4 med tvillingegget til hun yngste.

Er aller siste forsøk for oss, vi blir nok ikke til å gå privat om jeg ikke blir gravid nå.

Så selv om jeg er kjempeheldig som har fått to, og absolutt er mindre stressa denne gang, så er det noe veldig endelig med negativ test denne gang, vi ønsker oss jo egentlig flere barn.

Velkommen og lykke til med rugingen :) kjekt det kommer flere inn her

Tusen takk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Er forresten frys i stimulert syklus på meg. Har hatt et vellykket ferskforsøk, et negativt frys, to negative ferske og et vellykket frys, med samme opplegg som nå. Progynova+lutinus+prednisolon. Vi hadde to egg igjen, men bare det ene overlevde og var 4 delt når det ble satt inn.

Når satte du inn? :) masse lykke til

Nei kanskje jeg misfårsto, at du ikke har hatt innsett enda? :)

Tusen takk ☺ Har satt inn ja. Torsdag, så rugedag 4 om man teller innsetting som dag 1. Spiller vel ikke så stor rolle, har uansett testedag den 16.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dag på sprøyter.. hmm merker ikke noe særlig enda hvertfall, men det er sikkert for tilig? det eneste er at jeg har blitt veldig tørst, og dårlig matlyst på kveldene etter sprøyten er satt.. kanskje noe stikking i ene eggstokk i går kveld :)

 

fælt å vente enda så lenge.. håper dagene går fort og at ting går bra :)

Tror det er litt tidlig. Selv kjente jeg omtrent ingenting i eggstokkene før uttak, men fikk nok egg likevel ☺ Håper det blir mange gode egg på deg, lykke til med "groingen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ovveraskende lite i eggstokkene for å være på stikkedag 11, men det kan være fordi jeg ikke har gjort noe annet enn å ligge på sofaen i dag.. Kjenner litt mer så snart jeg gjør noe. På andre forsøk var jeg klar for egguthenting nå.

Håper det snart er klart for uttak hos deg selv om du ikke kjenner så mye når skal du på kontroll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

3 dag på sprøyter.. hmm merker ikke noe særlig enda hvertfall, men det er sikkert for tilig? det eneste er at jeg har blitt veldig tørst, og dårlig matlyst på kveldene etter sprøyten er satt.. kanskje noe stikking i ene eggstokk i går kveld :)

 

fælt å vente enda så lenge.. håper dagene går fort og at ting går bra :)

Tror det er litt tidlig. Selv kjente jeg omtrent ingenting i eggstokkene før uttak, men fikk nok egg likevel ☺ Håper det blir mange gode egg på deg, lykke til med "groingen"

 

regnet nesten med det :P hehe.. men greit å vite at du fikk fine egg likevel :D takk takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kjenner ovveraskende lite i eggstokkene for å være på stikkedag 11, men det kan være fordi jeg ikke har gjort noe annet enn å ligge på sofaen i dag.. Kjenner litt mer så snart jeg gjør noe. På andre forsøk var jeg klar for egguthenting nå.

Håper det snart er klart for uttak hos deg selv om du ikke kjenner så mye når skal du på kontroll?

Skal på kontroll på tirsdag, satser på ting er mer klar da enn på torsdag. Såg igjennom papirene fra tidligere uttak, og første forsøk stakk jeg i 17 dager før folliklene var store nok, så har enda litt å gå på for å nå igjen det forsøket. Andre forsøk var de usikker om jeg skulle stikke lengre enn dag ni (UL), men endte opp å ta en dose med puregon på dag ti også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Er forresten frys i stimulert syklus på meg. Har hatt et vellykket ferskforsøk, et negativt frys, to negative ferske og et vellykket frys, med samme opplegg som nå. Progynova+lutinus+prednisolon. Vi hadde to egg igjen, men bare det ene overlevde og var 4 delt når det ble satt inn.

Når satte du inn? :) masse lykke til
Nei kanskje jeg misfårsto, at du ikke har hatt innsett enda? :)
Tusen takk ☺ Har satt inn ja. Torsdag, så rugedag 4 om man teller innsetting som dag 1. Spiller vel ikke så stor rolle, har uansett testedag den 16.

Vi var også inne på torsdag. Insiminering :) vårt første forsøk:) vet heller ikke om jeg skal telle med den dagen :P så spennende da 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...