Gå til innhold

Juni-jenter :)


83jenta

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på to kontroller på Riksen denne uka, og alt ser visst veldig bra ut. Folliklene hadde blitt store og flere fra tirsdag til i går, selv på relativt lav Gonal-dose. Legen virket faktisk helt overrasket. I kveld skal eggløsningssprøyten settes! Uttak på mandag, innsett onsdag, og så blir det to vanvittig nervepirrende uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært på to kontroller på Riksen denne uka, og alt ser visst veldig bra ut. Folliklene hadde blitt store og flere fra tirsdag til i går, selv på relativt lav Gonal-dose. Legen virket faktisk helt overrasket. I kveld skal eggløsningssprøyten settes! Uttak på mandag, innsett onsdag, og så blir det to vanvittig nervepirrende uker...

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har vært på to kontroller på Riksen denne uka, og alt ser visst veldig bra ut. Folliklene hadde blitt store og flere fra tirsdag til i går, selv på relativt lav Gonal-dose. Legen virket faktisk helt overrasket. I kveld skal eggløsningssprøyten settes! Uttak på mandag, innsett onsdag, og så blir det to vanvittig nervepirrende uker...

Lykke til :)

Tusen takk ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer har tatt test siden 9 (10) dpo.. Men en ganske sterk og flere ultrasvaake tester! (Billigtester og clearblue) hun har hatt noen symptom og jeg har merket på henne at hun ikke har vært helt i slaget, fort sliten og støl i magen.. Men i natt, på ikm dag kom en blødning sammen med mensmerte hun egentlig har hatt flere ganger og en del nå siste to dagene.. Er det mensen? Eller kan hun fortsatt ha håp om å være gravid? Har lest folk har hatt blødning på ikm og fortsatt vært gravid men hvor ofte skjer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det satt inn 1 egg :D og det blir minst 4 egg til frys, mulig 5 :) åh det blir en spennende og laaang ventetid :legrine:  :lol: er så spent på hva som skjer.. krysser alle fingre og tær jeg har :ler: så enten blir det en syden ferie i august som gravid eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det satt inn 1 egg :D og det blir minst 4 egg til frys, mulig 5 :) åh det blir en spennende og laaang ventetid :legrine::lol: er så spent på hva som skjer.. krysser alle fingre og tær jeg har :ler: så enten blir det en syden ferie i august som gravid eller ikke...

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Da er det satt inn 1 egg :D og det blir minst 4 egg til frys, mulig 5 :) åh det blir en spennende og laaang ventetid :legrine::lol: er så spent på hva som skjer.. krysser alle fingre og tær jeg har :ler: så enten blir det en syden ferie i august som gravid eller ikke...

Lykke til:)

 

takk :) tørr nesten ikke håpe helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det satt inn 1 egg :D og det blir minst 4 egg til frys, mulig 5 :) åh det blir en spennende og laaang ventetid :legrine::lol: er så spent på hva som skjer.. krysser alle fingre og tær jeg har :ler: så enten blir det en syden ferie i august som gravid eller ikke...

Masse lykke til! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk vi hentet ut egg på lørdag og venter spent på fredag når legen skal ringe og si ifra åssen det har gått og hvor mange det blir på frys (om det er noen som blir befrukta og er friske da ;))

Det blir en laaaaaaaang uke....

Endret av Sarahsin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært til egguttak i dag. De fikk ut 11 egg, så må være godt fornøyd med det! Blir veldig spennende å få telefon i morgen om hvor mange de har klart å befrukte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til TK32, Sarahsin og MerK! :hoppe:

 

CI88 har samboeren din tatt blodprøve ennå?

 

Her er det bestemt at uttak blir torsdag morgen, forhåpentligvis innsett lørdag. Og plutselig er vi over i den mest spennende uka hittil i 2015! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen har fått brev fra Haukeland i dag.. Lurer på hvorfor han får brev og ikke jeg.. Sædprøven han leverte sist mandag var litt redusert, så kan være det han får beskjed om.. Får vente å se til han kommer hjem fra jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for lykke ønskninger.. huff jeg merker jeg allerede er på tuppa.. i dag føler jeg på meg at jeg ikke blir gravid denne gang.. :( men jeg vil tro det bare er en følelse.. kan jo neppe kjenne noe så tilig etter innsett?? :P det blir noen ekstremt lange dager,...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen har fått brev fra Haukeland i dag.. Lurer på hvorfor han får brev og ikke jeg.. Sædprøven han leverte sist mandag var litt redusert, så kan være det han får beskjed om.. Får vente å se til han kommer hjem fra jobb.

Hei! Nå skrev jeg akkurat hvordan det gikk med uttak idag, men du hadde kanskje ikke det idag..jeg som roter.

Eller leverte han sædprøve en uke før og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. Rd 13 idag.. Testedag i morgen..! 😱 har ingen følelse hverken for eller i mot, så er rimelig nervøs for morgendagen! Noen andre som nærmer seg testing nå? Lykke til nye rugere, og med uttak/innsett for de som skal ha det denne uken! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

83jente, hadde ikke du uttak idag? Åssen gikk det?

 

Mannen har fått brev fra Haukeland i dag.. Lurer på hvorfor han får brev og ikke jeg.. Sædprøven han leverte sist mandag var litt redusert, så kan være det han får beskjed om.. Får vente å se til han kommer hjem fra jobb.

 

Hei! Nå skrev jeg akkurat hvordan det gikk med uttak idag, men du hadde kanskje ikke det idag..jeg som roter.

Eller leverte han sædprøve en uke før og?

Hadde uttak sist mandag. Fikk bare ett egg ut som ikke ble befruktet som gjorde at forsøket ble avbrutt. Virket som sykepleieren og legen syns det var rart det bare ble ett egg, hadde jo mange follikler, men var flere som ikke hadde vokst noe særlig de siste dagene. Sædprøven til mannen var den han leverte til forsøket.

 

Fikk beskjed på tirsdag at svømmerne til mannen var litt redusert og de hadde derfor mikroinjesert egget, uten st det hjalp.

Brevet til mannen var at kromosomprøven han tok etter SAen i april var fin (det hadde jeg fått beskjed om på ene sjekken, og fortalt til mannen.

 

Venter fortsatt på telefon fra Haukeland om hva som skjer videre/når vi får starte opp på nytt, men legen hadde ikke tid til å se på det før denne uken, så får starte å gå med telefonen på meg på jobb (vanligvis ligger den i veska)

 

I dag er det et år siden første SA, rart (og irriterende)at sånne dager skal klistre seg fast i hukommelsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. Rd 13 idag.. Testedag i morgen..! har ingen følelse hverken for eller i mot, så er rimelig nervøs for morgendagen! Noen andre som nærmer seg testing nå? Lykke til nye rugere, og med uttak/innsett for de som skal ha det denne uken! :)

Masse lykke til med test i morgen. Krysser fingrene for positiv test

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til TK32, Sarahsin og MerK! :hoppe:

 

CI88 har samboeren din tatt blodprøve ennå?

 

Her er det bestemt at uttak blir torsdag morgen, forhåpentligvis innsett lørdag. Og plutselig er vi over i den mest spennende uka hittil i 2015! :overrasket:

Tok blodprøve på fredag, men får ikke vite noe før i mårra.. Hun fikk mensen på mensen dagen men har hatt svaaaake positive tester så vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :o

Lykke til med testdag i mårra :)

Vi får vite svar på blodprøven i mårra:) hun har fått positive svaaaake tester, men fikk mensen på mensdag så vi får se hva de sier i mårra :)

Endret av Cl88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tusen takk! :o

Lykke til med testdag i mårra :)

Vi får vite svar på blodprøven i mårra:) hun har fått positive svaaaake tester, men fikk mensen på mensdag så vi får se hva de sier i mårra :)

Tusen takk! Lykke til med svar på blodprøve!! Håper den gir dere samme resultat som testene! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Tusen takk! :o

Lykke til med testdag i mårra :)

Vi får vite svar på blodprøven i mårra:) hun har fått positive svaaaake tester, men fikk mensen på mensdag så vi får se hva de sier i mårra :)

Tusen takk! Lykke til med svar på blodprøve!! Håper den gir dere samme resultat som testene! :D

Tusen takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk tilbakesatt to egg i går. Av tre opptinte egg, overlevde to. Desverre hadde de mistet celler under opptiningen, så de hadde gått fra å være firedelte, til å være todelte. Har ikke funnet så mye om dette på nettet, så vet ikke helt hva jeg skal tenke, men er nok litt skuffet, for bra kan det jo ikke være. Men nå er i alle fall alt gjort, så da er det bare å vente på svar.

 

Lykke til til alledere andre som venter, og til dere som må starte på nytt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...