Gå til innhold

Juni-jenter :)


83jenta

Anbefalte innlegg

ja der var det over med luringen for meg :( fikk TR i går.. på høygir i dag.. så selv  om blodprøve på torsdag så vet jeg selv at forsøket ble misslykket.. så nå er det bare å motivere opp til ny forsøk i september håper jeg... sukk.. aldri gi opp :)

Endret av TK32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja der var det over med luringen for meg :( fikk TR i går.. på høygir i dag.. så selv om blodprøve på torsdag så vet jeg selv at forsøket ble misslykket.. så nå er det bare å motivere opp til ny forsøk i september håper jeg... sukk.. aldri gi opp :)

Uff, så kjedelig å høre at det ikke gikk veien denne gangen... :( Føler med deg. Men vet at noen har mensenlignende blødninger selv om de er gravide, så ikke gi helt opp håpet før du har fått svar på blodprøven!

 

Jeg skal ta blodprøve i morgen, og vet ikke om jeg gruer eller gleder meg.. Har absolutt ingen følelse av hvordan det har gått, det varierer fra dag til dag. Stikkefølelsen i magen som jeg hadde i starten av rugetida har vært helt borte de siste dagene, eneste jeg merker er ømme pupper, men det står jo også som en bivirkning på Lutinus'en... Blir gal av dette her, så skal uansett bli godt å få et svar i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

ja der var det over med luringen for meg :( fikk TR i går.. på høygir i dag.. så selv om blodprøve på torsdag så vet jeg selv at forsøket ble misslykket.. så nå er det bare å motivere opp til ny forsøk i september håper jeg... sukk.. aldri gi opp :)

Uff, så kjedelig å høre at det ikke gikk veien denne gangen... :( Føler med deg. Men vet at noen har mensenlignende blødninger selv om de er gravide, så ikke gi helt opp håpet før du har fått svar på blodprøven!

 

Jeg skal ta blodprøve i morgen, og vet ikke om jeg gruer eller gleder meg.. Har absolutt ingen følelse av hvordan det har gått, det varierer fra dag til dag. Stikkefølelsen i magen som jeg hadde i starten av rugetida har vært helt borte de siste dagene, eneste jeg merker er ømme pupper, men det står jo også som en bivirkning på Lutinus'en... Blir gal av dette her, så skal uansett bli godt å få et svar i morgen!

 

ja nei har hatt skikkelig blødning i dag så jeg tviler veldig sterkt :( men så klart håpet er jo litt der.. men forbereder meg allerede på frys forsøk i september.. all lykke til deg :D jeg har troa <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

ja der var det over med luringen for meg :( fikk TR i går.. på høygir i dag.. så selv om blodprøve på torsdag så vet jeg selv at forsøket ble misslykket.. så nå er det bare å motivere opp til ny forsøk i september håper jeg... sukk.. aldri gi opp :)

Uff, så kjedelig å høre at det ikke gikk veien denne gangen... :( Føler med deg. Men vet at noen har mensenlignende blødninger selv om de er gravide, så ikke gi helt opp håpet før du har fått svar på blodprøven!

 

Jeg skal ta blodprøve i morgen, og vet ikke om jeg gruer eller gleder meg.. Har absolutt ingen følelse av hvordan det har gått, det varierer fra dag til dag. Stikkefølelsen i magen som jeg hadde i starten av rugetida har vært helt borte de siste dagene, eneste jeg merker er ømme pupper, men det står jo også som en bivirkning på Lutinus'en... Blir gal av dette her, så skal uansett bli godt å få et svar i morgen!

ja nei har hatt skikkelig blødning i dag så jeg tviler veldig sterkt :( men så klart håpet er jo litt der.. men forbereder meg allerede på frys forsøk i september.. all lykke til deg :D jeg har troa <3

Takk 😊 Prøver å ha troa jeg også, men er så redd for å bli skuffa... 😞 Hvis det ikke skulle funke denne gangen, blir det trolig frysforsøk i september på oss også. Men inntil videre håper jeg vi slipper det!

 

Krysser fingrene for at kroppen din tuller litt med deg, og hvis ikke sitter den neste gang skal du se ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått den beste beskjeden jeg kunne fått i dag!😃 Blodprøven var positiv, og jeg er 4 uker gravid! Er så utrolig lettet og glad 😃😃😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått den beste beskjeden jeg kunne fått i dag! Blodprøven var positiv, og jeg er 4 uker gravid! Er så utrolig lettet og glad

gratulerer så masse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått bekreftet mine mistanker i dag. Blodprøven viste at vi er gravide!! :) Krysser fingrene for at dette holder i åtte måneder til. Jeg er da 4+2 i dag. Det neste spennende blir å se om det er en eller to der inne, men har på følelsen at det bare er en.

 

Gratulerer, MerK! Dersom du hører til Rikshospitalet, var vi kanskje der samtidig i dag morges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg har fått den beste beskjeden jeg kunne fått i dag! Blodprøven var positiv, og jeg er 4 uker gravid! Er så utrolig lettet og glad

gratulerer så masse :D

Tusen takk! 😃😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått bekreftet mine mistanker i dag. Blodprøven viste at vi er gravide!! :) Krysser fingrene for at dette holder i åtte måneder til. Jeg er da 4+2 i dag. Det neste spennende blir å se om det er en eller to der inne, men har på følelsen at det bare er en.

 

Gratulerer, MerK! Dersom du hører til Rikshospitalet, var vi kanskje der samtidig i dag morges.

Gratulerer så mye til dere også! ☺ Hører til Rikshospitalet ja, var der ca kl 9 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har fått bekreftet mine mistanker i dag. Blodprøven viste at vi er gravide!! :) Krysser fingrene for at dette holder i åtte måneder til. Jeg er da 4+2 i dag. Det neste spennende blir å se om det er en eller to der inne, men har på følelsen at det bare er en.

 

Gratulerer, MerK! Dersom du hører til Rikshospitalet, var vi kanskje der samtidig i dag morges.

Gratulerer så mye til dere også! ☺ Hører til Rikshospitalet ja, var der ca kl 9 i dag.

 

 

Takk skal du ha! Jeg var der litt tidligere, så da var vi nok ikke der helt samtidig. Lykke til videre og god sommer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg har fått bekreftet mine mistanker i dag. Blodprøven viste at vi er gravide!! :) Krysser fingrene for at dette holder i åtte måneder til. Jeg er da 4+2 i dag. Det neste spennende blir å se om det er en eller to der inne, men har på følelsen at det bare er en.

 

Gratulerer, MerK! Dersom du hører til Rikshospitalet, var vi kanskje der samtidig i dag morges.

Gratulerer så mye til dere også! ☺ Hører til Rikshospitalet ja, var der ca kl 9 i dag.

 

 

Takk skal du ha! Jeg var der litt tidligere, så da var vi nok ikke der helt samtidig. Lykke til videre og god sommer!

Takk; det samme til deg! :) Vi går spennende tider i møte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått den beste beskjeden jeg kunne fått i dag!😃 Blodprøven var positiv, og jeg er 4 uker gravid! Er så utrolig lettet og glad 😃😃😃

Gratulere så masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått bekreftet mine mistanker i dag. Blodprøven viste at vi er gravide!! :) Krysser fingrene for at dette holder i åtte måneder til. Jeg er da 4+2 i dag. Det neste spennende blir å se om det er en eller to der inne, men har på følelsen at det bare er en.

 

Gratulerer, MerK! Dersom du hører til Rikshospitalet, var vi kanskje der samtidig i dag morges.

Gratulere så masse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg har fått den beste beskjeden jeg kunne fått i dag!😃 Blodprøven var positiv, og jeg er 4 uker gravid! Er så utrolig lettet og glad 😃😃😃

Gratulere så masse :)

Tusen takk ☺☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye MerK og MA&S! :hoppendeglad:

 

Jeg håper så veldig å følge etter dere på torsdag, men må helt ærlig innrømme at jeg tviler på at det er tilfelle. Jeg har hatt menssmerter i noen dager, og de blir sterkere og sterkere, og min gode venn hormonhodepinen har meldt seg (den kommer stort sett noen dager før mens...) Så her råder pessimismen dessverre.... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye MerK og MA&S! :hoppendeglad:

 

Jeg håper så veldig å følge etter dere på torsdag, men må helt ærlig innrømme at jeg tviler på at det er tilfelle. Jeg har hatt menssmerter i noen dager, og de blir sterkere og sterkere, og min gode venn hormonhodepinen har meldt seg (den kommer stort sett noen dager før mens...) Så her råder pessimismen dessverre.... :tristbla:

Takk for det! ☺

Jeg har menslignende smerter innimellom nå, så det trenger ikke å være noe negativt! Hormonell hodepine kan man nok få når man er gravid også, så ikke gi opp håpet ennå ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått den beste beskjeden jeg kunne fått i dag! Blodprøven var positiv, og jeg er 4 uker gravid! Er så utrolig lettet og glad

Gratulerer så masse!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått bekreftet mine mistanker i dag. Blodprøven viste at vi er gravide!! :) Krysser fingrene for at dette holder i åtte måneder til. Jeg er da 4+2 i dag. Det neste spennende blir å se om det er en eller to der inne, men har på følelsen at det bare er en.

 

Gratulerer, MerK! Dersom du hører til Rikshospitalet, var vi kanskje der samtidig i dag morges.

Gratulerer!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja der var det over med luringen for meg :( fikk TR i går.. på høygir i dag.. så selv  om blodprøve på torsdag så vet jeg selv at forsøket ble misslykket.. så nå er det bare å motivere opp til ny forsøk i september håper jeg... sukk.. aldri gi opp :)

Ikke no gøy, håper du snart er gravid likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

ja der var det over med luringen for meg :( fikk TR i går.. på høygir i dag.. så selv  om blodprøve på torsdag så vet jeg selv at forsøket ble misslykket.. så nå er det bare å motivere opp til ny forsøk i september håper jeg... sukk.. aldri gi opp :)

Ikke no gøy, håper du snart er gravid likevel :)

 

jeg håper inderlig også det. neste gang blir i så fall i midten av september :) *krysse fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! ☺

Jeg har menslignende smerter innimellom nå, så det trenger ikke å være noe negativt! Hormonell hodepine kan man nok få når man er gravid også, så ikke gi opp håpet ennå ☺

 

Jeg har ikke gitt opp helt ennå! :)

Nå er ihvertfall blodprøven tatt, venter i spenning på at tida skal gå så svaret foreligger. Fortsatt ikke fått TR, så ennå lever håpet (og frykten for at håpet er falsk, det er litt av en berg- og dalbane dette....!) :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Takk for det! ☺

Jeg har menslignende smerter innimellom nå, så det trenger ikke å være noe negativt! Hormonell hodepine kan man nok få når man er gravid også, så ikke gi opp håpet ennå ☺

Jeg har ikke gitt opp helt ennå! :)

Nå er ihvertfall blodprøven tatt, venter i spenning på at tida skal gå så svaret foreligger. Fortsatt ikke fått TR, så ennå lever håpet (og frykten for at håpet er falsk, det er litt av en berg- og dalbane dette....!) :daane:

Krysser fingrene! Du har noen utrolig nervepirrende timer/dager foran deg nå, men snart får du i hvert fall svaret, og vi satser selvfølgelig på at det er positivt ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ blodprøve... :tristbla: IVF var ikke umiddelbart løsningen det heller. Jaja, etter en stund til å bearbeide dette har vi heldigvis fine eskimoer... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ blodprøve... :tristbla: IVF var ikke umiddelbart løsningen det heller. Jaja, etter en stund til å bearbeide dette har vi heldigvis fine eskimoer... :sukk:

Kjedelig :( Men som du sier, er jo flere på frys så snart nye muligheter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Da har vi endelig fått svar fra Brüssel, og av de fem eggene som ble befruktet, er det en som har kromosomfeil, to som er bærere (som min man, de i seg selv er friske, men er bærere) og to helt friske :D

Sånn jeg forstod det fra legen ville de kun bruke de to som er helt friske, og de var det veldig god kvalitet på visstnok.

Johooooo :D :D :D

 

Men så kom spørsmålet jeg ikke trodde vi skulle få. Ønsker vi å sette inn to med engang eller en i førsteomgang. Noen tanker/tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...