Gå til innhold

Ingen med ikm uke 51?

Anbefalte innlegg

Venter med å teste til torsdag, en dag før ikm. :P kjøpte nettopp noen billigtester, de ligger i veska. Noen andre som tester på torsdag med ikm på fredag?

Ja tenkte eg også skulle teste :P Tok ein test i går men blei negativ :(

Fortsetter under...

Har ei god vennine som har ein gutt på 9mnd... Har hatt ho på besøk i 2 dager der eg har stor kost meg med ungen hennes :) Men hver gang han begynte å gråte så kjente eg småstikk i nipplene (beklager detaljene) Men det gjorde vennina mi også... Kjenner at etter besøket av babyen så får eg enda meir lyst på en liten en selv :) Men tar såååå lang tid :(

Venter med å teste til torsdag, en dag før ikm. :P kjøpte nettopp noen billigtester, de ligger i veska. Noen andre som tester på torsdag med ikm på fredag?

Jeg tenkte jeg skulle teste torsdag selv om jeg ikke har ikm før på lørdag :P Om jeg klarer å holde meg til torsdag er noe annet, men tror jeg skal klare det :P Har ingen symptomer på noe, unntatt at jeg har veldig vondt i halsen og slapp, men det har jo ikke med graviditet å gjøre:/ har du noen symptomer?

Safira07, jeg er øm i magen, rundt livmoren/eggstokkene, føler press/ stramm mage, er litt småkvalm, liten matlyst, tett nese. Håper der er en spire som holde på å gro fast. lykke til med testingen :) hold oss oppdatert!

Eg har det samme :) Sliter veldig med å få i meg mat så i går måtte eg lage min favoritt nemlig fiskeboller i hvit saus for å få i meg mat :(

Safira07, jeg er øm i magen, rundt livmoren/eggstokkene, føler press/ stramm mage, er litt småkvalm, liten matlyst, tett nese. Håper der er en spire som holde på å gro fast. lykke til med testingen :) hold oss oppdatert!

Eg har det samme :) Sliter veldig med å få i meg mat så i går måtte eg lage min favoritt nemlig fiskeboller i hvit saus for å få i meg mat :(

Høres deilig ut, savner fiskeboller i hvit saus med karri.....mmmmm.. Jeg får lage det nå jeg kommer til Norge i mars :)

Annonse

Høres deilig ut, savner fiskeboller i hvit saus med karri.....mmmmm.. Jeg får lage det nå jeg kommer til Norge i mars :)

Ja det er kjempe godt! Fant ut eg måtte ha noke som la igjen smak i munnen så lage mat til heile huset der vi bor i leilighet å inviterte alle xD Skulle ha kommet du også :)

Ja det er kjempe godt! Fant ut eg måtte ha noke som la igjen smak i munnen så lage mat til heile huset der vi bor i leilighet å inviterte alle xD Skulle ha kommet du også :)

Setter meg på neste fly til  Europa. :)

Nå har jeg begynt å få "symptomer" igjen, haha! Men nå klarer jeg ikke helt å ta det seriøst så lurt som jeg ble forrige mnd :|

Men i dag har jeg vært ordentlig kvalm (går omgangssyke der jeg jobber, så det kan dessverre ha sin naturlige forklaring) , også har det begynt å stikke veldig der nede igjen.

Tester i posten i morgen, og 9 dpo - er det noe vits i å teste så tidlig? Vet ikke om jeg klarer å holde meg til helgen likevel ...:s

Har hatt murringer/stikkinger siden noen dager etter el. Nå klarte jeg ikke å vente, så tok en test. Negativ selvfølgelig. Tror kanskje at jeg hadde EL to dager senere enn appen min sier og da er jeg 8 dpo i dag (temper ikke og er helt i starten av prøvinga, så veldig ukjent med syklusen min). Klasker meg i panna for at jeg testa på ettermiddagen og så tidlig. Jeg som egentlig synes at de som tester så tidlig er noen fjøsnisser :nisselue:

Når er det egentlig vanlig å kunne forvente positiv test? På rfsu sin test står det at man kan teste en uke før ikm og det er jeg jo...

Er nok best å vente til tidligst to dager før ikm..

Testen måler jo hcg og det er jo forskjellig fra hvor mye og når man produserer dette :)

Hippmamma, brukte du billigtester da du testet 2 dager før ikm?

Svak men godt synlig strek på Doc Morris i dag innen fristen, og veldig svak på ebay-test etter fristen. Kan man egentlig stole på Doc Morris? Hørt mye rart...

Ingen gratulasjoner takk, vil ikke jinxe dette ;) Har tross alt hatt tre kjemiske før.

Men dere kan gjerne si lykke til og sånt, altså ;)

Da jeg kom hjem var streken veldig tydelig - sånn halvsterk. Har regnet litt feil, så er bare 12 dpo i dag.

Ingen flere som skal teste her snart?

Annonse

Har hatt murringer/stikkinger siden noen dager etter el. Nå klarte jeg ikke å vente, så tok en test. Negativ selvfølgelig. Tror kanskje at jeg hadde EL to dager senere enn appen min sier og da er jeg 8 dpo i dag (temper ikke og er helt i starten av prøvinga, så veldig ukjent med syklusen min). Klasker meg i panna for at jeg testa på ettermiddagen og så tidlig. Jeg som egentlig synes at de som tester så tidlig er noen fjøsnisser :nisselue:

Når er det egentlig vanlig å kunne forvente positiv test? På rfsu sin test står det at man kan teste en uke før ikm og det er jeg jo...

Er nok best å vente til tidligst to dager før ikm..

Testen måler jo hcg og det er jo forskjellig fra hvor mye og når man produserer dette :)

Hippmamma, brukte du billigtester da du testet 2 dager før ikm?

Nei, jeg brukte cb sin digitale som jeg kjøpte tidligere den dagen ;)

Svak men godt synlig strek på Doc Morris i dag innen fristen, og veldig svak på ebay-test etter fristen. Kan man egentlig stole på Doc Morris? Hørt mye rart...

Ingen gratulasjoner takk, vil ikke jinxe dette ;) Har tross alt hatt tre kjemiske før.

Da jeg kom hjem var streken veldig tydelig - sånn halvsterk. Har regnet litt feil, så er bare 12 dpo i dag.

Oi oi! Heier på deg! Har fulgt litt med av og til siden vi var på samme ikm-grupper da vi prøvde på tredjemann :) Spennede å lese :)

Gjest prøver1984

Lykke til :):) jeg skal teste om 5 dager :)

Ja da husker jeg deg kjempegodt, har ikke dere også to "store" barn? gratulerer så masse med fjerdemann på vei! :D

Lilu, jeg testet med billigtest i dag, og veeeldig svak strek etter fristen. Synes de fleste får positiv tidligere enn det med billigtest. Doc Morris-testen levner derimot ingen tvil.

Herlighet, jeg får skikkelige kvalmebyger når det er et par timer siden jeg har spist :o Var ikke kvalm så tidlig med de andre. Ja ja, jeg tar imot kvalme med åpne armer bare spiren klorer seg fast!

Cayenne: Masse, masse lykke til!!

Jeg svir nok av en test imorra. Da er jeg ca 12 dpo. Er ingen krise hvis den er negativ, da tar jeg en ny på lørdag ;) Har fri fra jobben imorra og da er det lett å falle for fristelsen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...