Gå til innhold

IKM uke 38


Piasawa

Anbefalte innlegg

Kan vel fint være festeblødning det vel? ;) Egget fester seg mellom dag 5 og 12 et sted, så det kan godt være! Ellers er det ikke unormalt å spotte litt i ny og ne.. Kan være slimhinner som er ømfintlige ellernoe. Litt tidlig å få TR vil jeg tro. Krysser fingra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sa det jeg stille tenker og håper. Enn om det kan være festeblødning! Da hadde jeg blitt så glad.

Men tenker at det sikkert er ømfintlige slimhinner, TR eller en rift...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, "kjempelurt" å se Ønskebarn på TVNorge når jeg har funnet ut at jeg mest trolig må vente i alle fall enda en måned på å få positiv test. Tårene rinner, sånn et fantastisk program!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmmm, her har jeg begynt å kjenne murringer i magen i dag,liker ikke :( føles som mensen er på vei.

På en annen side, så verker jeg ned i rumpa og låret til tider, samt stikkinger i siden og mer fuktighet der nede :P de siste dagene i dpo land er FRUSTRERENDE :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm, her har jeg begynt å kjenne murringer i magen i dag,liker ikke :( føles som mensen er på vei.

På en annen side, så verker jeg ned i rumpa og låret til tider, samt stikkinger i siden og mer fuktighet der nede :P de siste dagene i dpo land er FRUSTRERENDE :(

Har og stikkinger/verk i hofte og rumpe og bed mot lysken. Har murret i vei her i dagesvis, og det eneste som står i hodet på meg er å teste igjen.. 😜 gleder meg til i morgen tidlig - 11 dpo og tester igjen! 😜 da er du 12 dpo FruMille? Regner med du og skal teste igjen i morgen tidlig? 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hmmmm, her har jeg begynt å kjenne murringer i magen i dag,liker ikke :( føles som mensen er på vei.

På en annen side, så verker jeg ned i rumpa og låret til tider, samt stikkinger i siden og mer fuktighet der nede :P de siste dagene i dpo land er FRUSTRERENDE :(

Har og stikkinger/verk i hofte og rumpe og bed mot lysken. Har murret i vei her i dagesvis, og det eneste som står i hodet på meg er å teste igjen.. gleder meg til i morgen tidlig - 11 dpo og tester igjen! da er du 12 dpo FruMille? Regner med du og skal teste igjen i morgen tidlig?

Ja 12 dpo i morgen og ny test :) men nå kjennes det nesten ut som EL smerter i venstre side, skikkelig tak der, nesten vondt :( samme side som baken og låret. Lurer på hva det kan være tro :(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg tror jeg har fått TR jeg. Og selvfølgelig kom svigerinnen min innom i kveld og fortalte at de var gravide. Jaja, bedre lykke neste gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror jeg har fått TR jeg. Og selvfølgelig kom svigerinnen min innom i kveld og fortalte at de var gravide. Jaja, bedre lykke neste gang:)

Ånei! Sender deg en trøsteklem! 💞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så kjedelig trøndermamma vi får alle krysse fingrene for neste periode!

 

Her er det fortsatt blendahvit test, 12 dpo! Men når jeg tenker meg om, så kan det være syklusen min er på 30 dager nå (varierer mellom 28-30) og da er jo jeg bare 10 dpo i dag! Jaja, sånn er det i kveld blir det sosialt samvær med venner så da tenker jeg å ta sjansen på å ta meg et glass eller to er spent på hvem som får 2 blå først av oss her inne, har trua på deg Piasawa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intet nytt her heller FruMille.. Ingen strek som lyste i mot meg i dag. Murrer enda mer i dag, får ikke håpe det er tanta som snart melder sin ankomst.. 😳

Endret av Piasawa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intet nytt her heller FruMille.. Ingen strek som lyste i mot meg i dag. Murrer enda mer i dag, får ikke håpe det er tanta som snart melder sin ankomst..

:( og hvis hun skulle dukke opp hos oss, så kjører vi på i neste pp ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intet nytt her heller FruMille.. Ingen strek som lyste i mot meg i dag. Murrer enda mer i dag, får ikke håpe det er tanta som snart melder sin ankomst.. 😳

Å nei så kjedelig! Krysser fingrene for at tr holder seg langt unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke gitt opp enda, er alltid positiv inntil det motsatte er bevist 😜 er 11 dpo i dag, IKM på torsdag eller onsdag så the night is still young 😜😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mest billigetester, så har jeg bestilt cb på nett også - myyye billigere. Kan f.eks. Få en 2-pk med cb pluss for 139. Men driter egentlig i om det koster peng og, testing er spennende! 😜😄😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare billige tester og har testa en gang før helgen som viste seg å være blendahvit 10 dpo - blir ikke noe mer testing nå før evt tr ikke har kommet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...