Gå til innhold

IKM uke 38


Piasawa

Anbefalte innlegg

Håper bare den digitale kommer etter snart! 😳😨 føler meg ikke helt som vanlig, så tar det som et godt tegn 😜 er helt kokt i hodet og kokvarm i ansiktet, i tillegg til at jeg har et slags "sug" i magen og er supersulten hele tiden 😜 satser på det er en grunn til at jeg føler meg sånn! 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi får bare krysse fingrene piasawa :) tester du igjen i morgen eller?

Her er det heller ikke noe nytt, kjenner fortsatt at noe er på gang, iform av tanta altså! Hu har tydeligvis tenkt å la vente på seg og være forsinket! Tipper hu står på døra Ila natten :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får bare krysse fingrene piasawa :) tester du igjen i morgen eller?

Her er det heller ikke noe nytt, kjenner fortsatt at noe er på gang, iform av tanta altså! Hu har tydeligvis tenkt å la vente på seg og være forsinket! Tipper hu står på døra Ila natten :(

Håper hun holder seg laaangt unna FruMille! 👍😃 jeg tester såklart igjen i morgen tidlig.. Hehe, klarer ikke la være 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortsetter å krysse fingre for dere! Ser to streker Piasawa og så lenge ikke tanta er på besøk er det jo stor håp :)

Håper du ikke får noe natterlig besøk FruMille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk lyse lyyse rosa på papiret i går (beklager detaljer her :P) og borte i dag, så håper det ikke er TR som er på vei :/

Krysser fingrene! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom tanta her. Det er nok i neste pp at den perfekte spiren sitter

Lykke til, til dere andre!

:( vi sees nok neste IKM gruppe, ting på gang her også!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg krysser fingrene for at streken din blir sterkere og sterkere, Piasawa. Jeg blir med i 1. tri neste mnd ;)

 

Jeg er på ingen måte nede i noen kjeller. Tenker at den perfekte spira sitter når det er ment. Ble perfekt forrige gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo vært på do flere ganger i natt, så urinprøven var nesten helt blank. Dermed heller ingen utslag på cb digital i dag.. 😳 tror kanskje jeg skal komme meg til gyn og få tatt blodprøve i dag! 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser fingrene for at streken din blir sterkere og sterkere, Piasawa. Jeg blir med i 1. tri neste mnd ;)

 

Jeg er på ingen måte nede i noen kjeller. Tenker at den perfekte spira sitter når det er ment. Ble perfekt forrige gang :)

Så bra at du klarer å tenke sånn! Skal prøve å tilegne meg den egenskapen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med M@rihøn@! Kjempe god egenskap Øyne!!

TR kommer med to dager angst før og to dager mild depresjon de to første dagene før positiviteten kommer tilbake! men det er hormonelt da... ikke noe jeg kan kontrollere desverre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med M@rihøn@! Kjempe god egenskap Øyne!!

TR kommer med to dager angst før og to dager mild depresjon de to første dagene før positiviteten kommer tilbake! men det er hormonelt da... ikke noe jeg kan kontrollere desverre!

HA :) Akkurat som om jeg skulle sagt det slev! Jeg har funnet roen med at det ikke er noe denne gangen siden testenene er helt hvite fortsatt, men tanta har heller ikke kommet enda! Så får bare vente da, nå vil keg bare bli ferdig med hu!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Enig med M@rihøn@! Kjempe god egenskap Øyne!!

TR kommer med to dager angst før og to dager mild depresjon de to første dagene før positiviteten kommer tilbake! men det er hormonelt da... ikke noe jeg kan kontrollere desverre!

HA :) Akkurat som om jeg skulle sagt det slev! Jeg har funnet roen med at det ikke er noe denne gangen siden testenene er helt hvite fortsatt, men tanta har heller ikke kommet enda! Så får bare vente da, nå vil keg bare bli ferdig med hu!
sagt det selv :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er blodprøven tatt, kan ringe inn i morgen tidlig å sjekke resultat! 👍😊

 

Har hamstret flere tester på apoteket i dag, har ikke tid å vente på noen i posten nå! 😜 synes streken var svak og uklar i morges, men så var prøven litt utvannet og. Nå har det igjen dukket opp lys brun-rosa utflod på forrige do-besøk, nå får ikke tanta lov å komme på besøk til meg - men liker ikke helt dette.. 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet i dag, 9 eller 10 dpo (trooor jeg), men var hvit. Har ikke så mye trua denne måneden, men må jo liksom teste litt allikevel  :P Nå skal jeg "heldigvis" bort et par dager så jeg ikke blir fristet til å teste før tidligst på lørdag. Om ikke TR kommer da.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet i dag, 9 eller 10 dpo (trooor jeg), men var hvit. Har ikke så mye trua denne måneden, men må jo liksom teste litt allikevel  :P Nå skal jeg "heldigvis" bort et par dager så jeg ikke blir fristet til å teste før tidligst på lørdag. Om ikke TR kommer da.... 

Krysser fingrene for at TR ikke kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte billigtester på nett i dag for første gang:P Vet dere hvor lang tid det tar før de kommer i posten? Er 11 dpo i dag, og håper ikke mensen kommer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte billigtester på nett i dag for første gang:P Vet dere hvor lang tid det tar før de kommer i posten? Er 11 dpo i dag, og håper ikke mensen kommer :P

jeg bestilte også i dag, 15 graviditetstester,hihi :P hvis det er hos billigtester du har bestilt så pleier de å sende samme dag. Jeg fikk Mail om at de allerede var blitt sendt, småbarn de vel til fredag! Men det blir å bruke de neste pp, jeg er over IKM og blendahvite tester så langt :( har så vidt begynt å spotte, så regner med hu fæle er på døra snart :(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...