Gå til innhold

IKM uke 38


Piasawa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan får man til å se i galleriet til folk? Hilsen newbie..

Trykke åpå brukernavnet til den du vil se på, da kommer du inn på deres profil. Så er det en fane der, mot høyre, hvor det står galleri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke gravid hvertfall.. 😭 legesekretæren sa at det var en annen som hadde opplevd det samme i går også.. Forstår ikke dette. Hun sa at det var mulig at det var en veldig tidlig SA, men det burde henge noe igjen til prøven uansett.. Merkelige greier.. 😳😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff Piasawa, så leit :(

Ultrasvak strek her i dag litt etter fristen på billigstrimmel - vet det ikke er gyldig, men den var blendahvit i går (og ellers). Noen med erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke gravid hvertfall.. legesekretæren sa at det var en annen som hadde opplevd det samme i går også.. Forstår ikke dette. Hun sa at det var mulig at det var en veldig tidlig SA, men det burde henge noe igjen til prøven uansett.. Merkelige greier..

ånei, så kjedelig piasawa,jeg hadde jo virkelig trua på deg :( men tanta har enda ikke kommet?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff Piasawa, så leit :(

Ultrasvak strek her i dag litt etter fristen på billigstrimmel - vet det ikke er gyldig, men den var blendahvit i går (og ellers). Noen med erfaring?

oooo, så spennende cayenne :) da jeg ble gravid i vinter så fikk jeg svak strek etter tid, fra 11 dpo :) krysser virkelig fingrene for deg xxxxxxx:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke gravid hvertfall.. legesekretæren sa at det var en annen som hadde opplevd det samme i går også.. Forstår ikke dette. Hun sa at det var mulig at det var en veldig tidlig SA, men det burde henge noe igjen til prøven uansett.. Merkelige greier..

 

Å neiiii :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lakt ut bilde på galleriet. Er det noen som ser noe ?

var dessverre litt vanskelige se slurpå :( kanskje det er meg som ikke er helt våken enda ;) krysser fingrene for deg, ofte er det vanskelig å se streken på bildet ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er ikke gravid hvertfall.. legesekretæren sa at det var en annen som hadde opplevd det samme i går også.. Forstår ikke dette. Hun sa at det var mulig at det var en veldig tidlig SA, men det burde henge noe igjen til prøven uansett.. Merkelige greier..

ånei, så kjedelig piasawa,jeg hadde jo virkelig trua på deg :( men tanta har enda ikke kommet?

Nei.. Og tempen er høy og.. Men spotter litt i dag og, så hu dukker vel opp før jeg vet ordet av det! 😡 nå må hu bare komme så jeg kan knaske i meg siste pergokur og bestille oppfølgingstime hos gyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg er ikke gravid hvertfall.. legesekretæren sa at det var en annen som hadde opplevd det samme i går også.. Forstår ikke dette. Hun sa at det var mulig at det var en veldig tidlig SA, men det burde henge noe igjen til prøven uansett.. Merkelige greier..

ånei, så kjedelig piasawa,jeg hadde jo virkelig trua på deg :( men tanta har enda ikke kommet?

Nei.. Og tempen er høy og.. Men spotter litt i dag og, så hu dukker vel opp før jeg vet ordet av det! nå må hu bare komme så jeg kan knaske i meg siste pergokur og bestille oppfølgingstime hos gyn.

enig med deg, nå vil jeg bare at hu skal komme (den jæ...:P),men neida, da lar hu vente på seg,argh.....:(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere om man får blødning etter sånne *hoppe over mensen piller* som man gjør etter p pilleslutt? Jeg måtte ta det forrige måned, for jeg forventet mensen 2 uka i august, men den kom aldri også gifta jeg meg uka etter, så jeg valgte å ta pillene pga jeg ville ikke risikere å få mensen på bryllupsdagen :P

 

Rett etter bryllupet sluttet jeg å ta pillene og i løpet av neste dag fikk jeg mensen, men den var annerledes enn hva jeg pleier. Tenkte hvis det var en blødning så kanskje det ikke var ordentlig mensen.

 

Veldig dumt spørsmål kanskje men xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke gravid hvertfall.. 😭 legesekretæren sa at det var en annen som hadde opplevd det samme i går også.. Forstår ikke dette. Hun sa at det var mulig at det var en veldig tidlig SA, men det burde henge noe igjen til prøven uansett.. Merkelige greier.. 😳😁

Oh no :( :( trokke det er noe på gang her heller gitt, dårlig magefølelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Huff Piasawa, så leit :(

Ultrasvak strek her i dag litt etter fristen på billigstrimmel - vet det ikke er gyldig, men den var blendahvit i går (og ellers). Noen med erfaring?

oooo, så spennende cayenne :) da jeg ble gravid i vinter så fikk jeg svak strek etter tid, fra 11 dpo :) krysser virkelig fingrene for deg xxxxxxx:)

Tusen takk, men holder hodet kaldt enn så lenge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke før jeg får sagt det, så banker det på døren her;tantebesøk,TJOHEI :( :(

Helt greit, vil bare bli feridig med hu,så skal vi hoppe inn i prøvingen igjen :) 4 pp er tingen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker etter har jeg ikke hatt ordentlig tantebesøk siden jeg startet med utredning og pergo i april.. Så denne spottingen er nok "tanta" ja.. Vi møtes vel i neste IKM gruppe FruMille 😜 jeg satser på at PP 22 (!!!) er tingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er begynnt og få dei kjente tegna på tante rød. Så den svake testen er nok tegn til kjemisk.

 

Cayenne det starter med svake tester som ikkje er innafor test beskrivelsen. Da er det barre og HÅPE at den blir sterkere for kvar dag. Krysser for deg, la det klaffe.

 

Det var noe dritt Piasawa håper neste runde blir klaff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt en CB Digital og der sto det stavet pent ut for meg - GRAVID 1-2!! :D ble så glad at jeg begynte å grine! Litt skrekkblandet fryd da, håper virkelig det går bra denne gangen. Masse lykke til videre til dere og takk for all støtte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!!! Gratulerer og lykke til videre! 😊

Slurpå, samme her! No dritt med kjemisk! 😳😁😡 men vi gir ikke opp og prøver igjen! 😄👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis M@rihøn@! :D

Svak strek her innen fristen på billigstrimmel i dag - mannen så den også. Men tror ikke den var noe sterkere enn den i går. Hva tror dere?

 

Og noen som vet om man pleier å få sterkere strek med andre typer tester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis M@rihøn@! :D

Svak strek her innen fristen på billigstrimmel i dag - mannen så den også. Men tror ikke den var noe sterkere enn den i går. Hva tror dere?

Og noen som vet om man pleier å få sterkere strek med andre typer tester?

nei så spennende cayenne :) :) har dessverre ikke andre erfaringer enn fra strimlene fra billigtester og CB! Jeg heier på deg for harde livet!

Her har virkelig heksa gjort inntog for fullt :( #%*#}%} :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk FruMille. :D Synes jeg fortjener en spire nå etter 38 pp'er sånn ca. ;) Det blir to lykkelige og flinke storesøsken på 8 og 10 om dette går veien! :D

 

Og snart er det din tur! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...