Gå til innhold

IKM uke 38


Piasawa

Anbefalte innlegg

Gruppen for oss som ikke vil ha tanta på besøk i uke 38

 

15. September

16. September

17. September

18. September

19. September Piasawa/PP21/EL ca 5 september/IKM 19 september

20. September

21. September

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sukk, får vel hive meg på igjen og håpe at syklus stabiliserer seg igjen etter denne mensen!

 

15. September FruMille/pp3 etter MA/EL ca.01.september/IKM ca.15 september

16. September

17. September

18. September

19. September Piasawa/PP21/EL ca 5 september/IKM 19 september

20. September

21. September

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, Piasawa, er du her og?:) Vi fortsetter å følge hverandre:) Slenger meg inn her, etter at TR nettopp er ferdig for denne gang. Er usikker på om syklusen er i orden, men følger den det jeg tror, blir det i denne uka.

 

15. September FruMille/pp3 etter MA/EL ca.01.september/IKM ca.15 september
16. September
17. September
18. September
19. September Piasawa/PP21/EL ca 5 september/IKM 19 september, Trøndermammasnart/PP2
20. September
21. September

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en gjeng! :) denne gang er det vel vår tur jenter?!? :D er veldig spent på denne syklusen, forrige var jo helt på tur. Skal til gyno i løpet av denne syklusen, satser på at han kanskje kan gi meg EL sprøyte så får jeg vel EL hvertfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hopper jeg inn på tirsdagen.

 

15. September FruMille/pp3 etter MA/EL ca.01.september/IKM ca.15 september

16. September Øyne/PP 2

17. September

18. September

19. September Piasawa/PP21/EL ca 5 september/IKM 19 september, Trøndermammasnart/PP2

20. September

21. September

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, da ble det enda en pp... I forrige gikk vi nok glipp av den beste dagen, siden vi ikke var på samme sted, men akkurat det burde gå greit nå i alle fall :) Satser foreløpig på 31 dagers syklus som sist. Heia oss! :duskedame:

 

15. September: FruMille/pp3 etter MA/EL ca.01.september/IKM ca.15 september
16. September: Øyne/PP 2
17. September:
18. September: Cayenne
19. September: Piasawa/PP21/EL ca 5 september/IKM 19 september, Trøndermammasnart/PP2
20. September:
21. September:          

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer forresten å kjøpe Preseed denne gangen, ser mange har hatt suksess med det. Noen som har prøvd dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer forresten å kjøpe Preseed denne gangen, ser mange har hatt suksess med det. Noen som har prøvd dette?

Ka det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er spermvennlig glidemiddel som kan hjelpe sædcellene fram til målet ;) Pleier vanligvis ikke bruke noe, men har hørt om flere som har blitt gravide med en gang de har forsøkt dette. Skal finnes på apoteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt conceive plus glidemiddel som skal hjelpe med det samme. Skal gjøre "klimaet" bedre der bede for svømmerne osv. Har ikke fått prøvd det ut enda, men skal teste det denne syklusen. Pleier vanligvis ikke bruke noe jeg heller, men tenker det er verdt et forsøk;) Her prøves ALT! :) hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æ kjøpte preseed sist måned, og brukte det denne måneden. Og æ e nå gravid<3

(Ikkje det beste glidemiddelet hvis senge økta varer ein stund) Men det funker:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ kjøpte preseed sist måned, og brukte det denne måneden. Og æ e nå gravid<3

(Ikkje det beste glidemiddelet hvis senge økta varer ein stund) Men det funker:D

Er dette noe mannen smører seg inn med før samleie da eller?

Og gratulerer så masse forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det e ein liden tube på 40 g, så den e ikkje så stor. Men nå ska den jo bare brukes sånn ca når man he eggløsning. Det fulgte med noen lange "plastikk sprøyter" som man kan fylle med preseed, og bruke vaginalt. Men det dreid æ i, og brukte den som vanlig glidekrem:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en graviditetstest midt på dagen i dag, mulig det er enda mer sykluskluss enn jeg trodde, men dropper pergo i kveld og tar ny test + ringer gyno i morgen tidlig:http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test-gallery/image.php?galleryid=306101

 

Ville bare dobbelsjekke siden jeg startet på ny runde med pergo uten å hatt skikkelig tante besøk, hadde regnet med den var helt blenda. Mulig det er hormonkrøll som gir en falsk positiv, slipper ingen jubel løs enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en graviditetstest midt på dagen i dag, mulig det er enda mer sykluskluss enn jeg trodde, men dropper pergo i kveld og tar ny test + ringer gyno i morgen tidlig:http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test-gallery/image.php?galleryid=306101

Ville bare dobbelsjekke siden jeg startet på ny runde med pergo uten å hatt skikkelig tante besøk, hadde regnet med den var helt blenda. Mulig det er hormonkrøll som gir en falsk positiv, slipper ingen jubel løs enda.

Oj,den så positiv ut, dog litt svak :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hiver meg på her etter Ma denne uka. Her går vi rett på sak og prøver igjen med en gang!

 

15. September: FruMille/pp3 etter MA/EL ca.01.september/IKM ca.15 september
16. September: Øyne/PP 2
17. September: Bellanie/pp1 etter MA.
18. September: Cayenne
19. September: Piasawa/PP21/EL ca 5 september/IKM 19 september, Trøndermammasnart/PP2
20. September:
21. September

 

Hvordan går det Piasawa? Testa igjen i dag?? :D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testa, men hadde ingen doc morris. De jeg tok var ikke like følsomme, men så fortsatt en svak strek der.. Har akkurat vært hos gyn og tatt blodprøve:) godt når man bare kan stikke innom sånn:)

 

Får svar på blodprøve i morgen tidlig:)

Endret av Piasawa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det:) Hvis det viser høyere hcg enn 3 (lavere enn det var "ikke gravid") ville de jeg skulle komme inn igjen i neste uke for å sjekke om hcg stiger. Det kunne være det var litt for tidlig og mente hun, det er vel ca 12 dager siden siste positive EL test, så mulig jeg har hatt EL for 10-11 dager siden selv om jeg ikke har hatt noen temperatur økning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her! Dette blir 1 pp for oss, skulle egentlig begynne forrige mnd, men syklusen min var helt på bærtur og jeg var selfølgelig ikke hjemme da jeg hadde EL. Mens var derfor en uke for sein nå, å regner med jeg da har ikm fra 13-20 sept. Veldig ustabilt, så jeg har bestilt el tester. Blir spennende, håper å få et lite søsken til gutten vår som blir 3 år i desember. Får lese meg litt opp ang dette med eggløsning, vi prøvde liksom ikke de andre gangene jeg har vært gravid, så dette blir spennende :) :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...