Gå til innhold

IKM uke 38


Piasawa

Anbefalte innlegg

Første dag på jobb etter sommerferien og jaggu er det ikke to som har struttemage og en som har født - øh jeg var bare borte i 3 uker!?! Kjenner jeg blir grøøønn av misunnelse! 👹 men unner dem jo det selvfølgelig og er kjempe glad på deres vegne! Håper bare gravidhormonene er smittsomme snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I følge appen min fruktbare periode denne måneden fra torsdag til i dag, men pga at jeg har vært forkjøla har ikke mannen vært særlig interessert! Så har bare blitt lagt inn én runde denne perioden.. har ikke den store trua :/ Om ikke jeg får lurt inn noe i kveld, men er redd det er for sent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være M@rihøn@ :) veldig spennende å følge andre prøvere som er i samme IKM gruppe, her heier vi på hverandre :)

 

Ellers så klarte jo så klart ikke testomanen i meg å vente med testingen til i morgen som var planen, så det ble fyrt av en test i morges,9 dpo! Hvis jeg virkelig legger godviljen til (les: virkelig godviljen) så ser jeg antydning til noe der,og det etter tidsfristen , men egentlig anser jeg den som negativ enn så lenge! Får kjøre på med en ny test i morgen og se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det er en strek der FruMille! Heier på deg! 👍 💖

 

Murrer litt her nå, kjennes nesten ut som tanta er rett rundt svingen..😳 er jo bare 8 dpo, så håper det bare er lureri! 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen M@rihøn@!

Og jeg krysser fingrene for deg FruMille:D

Jeg kjenner for min del at jeg har litt trua på denne måneden, uten at jeg har noe ekstra grunn til å tro det. Bare føles som om det er noe som har satt seg. Og det er jo bra å ha trua, selv om TR sikkert kommer denne mnd også:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen M@rihøn@!

Og jeg krysser fingrene for deg FruMille:D

Jeg kjenner for min del at jeg har litt trua på denne måneden, uten at jeg har noe ekstra grunn til å tro det. Bare føles som om det er noe som har satt seg. Og det er jo bra å ha trua, selv om TR sikkert kommer denne mnd også:P

Jeg har også en merkelig følelse denne mnd. Tror plutselig jeg er gravid, føler det på meg lissom men så tror jeg plutselig ikke,hahaha :P time will show :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser det som krysses kan FruMille:D Jg føler puppene mine har forandra seg, de føles og ser rar ut, og syns da det er litt for tidlig at det skal skylles TR? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser det som krysses kan FruMille:D Jg føler puppene mine har forandra seg, de føles og ser rar ut, og syns da det er litt for tidlig at det skal skylles TR? Eller?

takk :)

Det der med symptomer er aldri godt å forstå seg på. Mange som har mange symptomer men som ikke er gravid, ofte er det viljen og hodet som spiller oss et puss. Det eneste bekreftningen man kan få er uteblitt mens og positiv test ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen M@rihøn@!

 

Jeg og heier på deg FruMille så spennende!

 

Her er jeg også på dpo8 - har vært fryktelig oppblåst de 2-3 siste dagene - stikkinger i livmor, lyske, rygg, rompe - ikke så mye vondt i brystet som jeg bruker før mens - kjempe trøtt men sover veldig urolig og våkner minst en gang om natten.. men jeg har latt meg lure såååå mange ganger før at bare det gir meg tålmodighet nok til å vente en uke med å teste meg! Desutten grunnet uvi ble det ikke så veldig mye homping rundt El som jeg hadde håpet på :(
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke trua denne gang, men håpet er der alltid Kjenner ikke noen spesielle symptomer, mulig litt stikkinger, men det er sikkert hjernen som spiller meg et puss.

Tid har dere tenkt å teste?

Krysser fingrene for deg, FruMille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det er antydninger til strek allerede så er vel sjansene gode FruMille? :)

Jeg lurte meg selv trill rundt sist gang og var helt overbevist om at jeg var gravid. Det var jeg så absolutt ikke :P så nå er planen å ignorere alle symptomer som viser seg ;-) jeg temper, så jeg ser det fort dagen før IKM - dersom tempen synker er tr på vei. Satser på at den holder seg høy denne gang, men kjenner jeg ikke har helt trua ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til dere nye :) kjekt å følge hverandre!

Jeg har kjent litt på symptomer, men i går merket jeg litt blod når jeg var på toalettet.. Føler at TR er på vei, men er litt tidlig enda.. Så har få forventninger enda, men gir det litt tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til dere nye :) kjekt å følge hverandre!

Jeg har kjent litt på symptomer, men i går merket jeg litt blod når jeg var på toalettet.. Føler at TR er på vei, men er litt tidlig enda.. Så har få forventninger enda, men gir det litt tid :)

kanskje det er en liten festeblødning??
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Det satser jeg også på! Lykke trenger vi 😊

Tenkte på om det kunne være festeblædninger, men følte det var litt mye for å være det.. Men jeg går jo på blodfortynnende medisiner nå, så om det blør litt mer er deg kanskje ikke så rart 😊 men jeg føler meg ikke så gravid akkurat.. Symptomene jeg har er hetetokter, lukter bedre, litt stikkninger, uvel innimellom.. Og hvis jeg kjenner GODT etter er brystene litt øm 😉 er så kjedelig hvis det jeg kjenner er innbilt, så overbeviser meg selv at det er innbilt 😊 teit, men sånn er det 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruMille - har du bilde av den svake streken? kjekkt med bilder!

ja det er kjekt med bilder, men i dag er det ikke vits i, man ser det knapt! Blir det noe sterkere strek Ila dagene, så skal jeg legge ut bilder :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg krysser det som krysses kan FruMille:D Jg føler puppene mine har forandra seg, de føles og ser rar ut, og syns da det er litt for tidlig at det skal skylles TR? Eller?

takk :)

Det der med symptomer er aldri godt å forstå seg på. Mange som har mange symptomer men som ikke er gravid, ofte er det viljen og hodet som spiller oss et puss. Det eneste bekreftningen man kan få er uteblitt mens og positiv test ;)

 

Du kan så si, så jeg får vel heller bare ignorere alle symptomer og vente og håpe på det beste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Det satser jeg også på! Lykke trenger vi

Tenkte på om det kunne være festeblædninger, men følte det var litt mye for å være det.. Men jeg går jo på blodfortynnende medisiner nå, så om det blør litt mer er deg kanskje ikke så rart men jeg føler meg ikke så gravid akkurat.. Symptomene jeg har er hetetokter, lukter bedre, litt stikkninger, uvel innimellom.. Og hvis jeg kjenner GODT etter er brystene litt øm er så kjedelig hvis det jeg kjenner er innbilt, så overbeviser meg selv at det er innbilt teit, men sånn er det

Serriøst, er hetetokter et tegn? I det siste har det vært helt forferdelig, jeg har plutselig blitt glovarm, så varm at det er ubehagelig. Også går det over etter ei stund. Men det er sikkert ikke graviditetssymptom.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ancear: Jeg er sikker på at UVI er veien å gå for å bli gravid, bare vent:) Plutselig sitter både jeg og du med positiv test, takket være at begge hadde UVI rundt EL :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe håper det - har hererokter selv og våkner nettopp fra en times dupp på sofaen?! Ligner ikke meg men.

Leste på et fransk forum et innlegg hvor en hadde hatt uvi før IKM og hadde blitt forklart at det kunne skyldes hormonene - men litt usannsynlig for oss da det kom så tett til EL ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...