Gå til innhold

IKM uke 38


Piasawa

Anbefalte innlegg

Jeg fikk super svak bt strimmel av alle ting, men cb dig slo ut :) Gleder meg til å lese om gleden din i morgen.

Det går så bra så, gravid er du  :)

 

Hva gjorde du annerledes denne pp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cb digital: ikke gravid.. Men den andre testen er lik den i går, og ser streken. Kanskje det er for lite hcg til at den digitale slår ut? 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk super svak bt strimmel av alle ting, men cb dig slo ut :) Gleder meg til å lese om gleden din i morgen.

Det går så bra så, gravid er du :)

 

Hva gjorde du annerledes denne pp?

Hvilken digital brukte du? Den med ukeindikator? Tror ikke jeg har gjort noe anderledes denne gang 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra! 😄 Nå håper jeg bare den blir sterkere i dagene som kommer og at en digital kan stave det for meg snart! 😍😃

 

Har og IKM i morgen 👍

Endret av Piasawa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er uka her! 2 dager igjen til testing Spennende!

 

Piasawa, godt mulig at digital trenger høyere hcg nivå. Jeg ser iallefall to streker, og det skal vel ikke dukke opp hvis man ikke har en liten spire.

Endret av ØYNE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

I morgen!

Da dukker det sikkert opp en tydeligere strek

Det håper jeg virkelig! Mulig jeg må ta turen innom gyn og ta blodprøve i morgen/i dag just in case 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her forsvant all spenning :( tante rød fant ut at hun skulle komme på besøk - skjønner ingenting av denne syklusen min jeg, har de to siste månedene blitt kortere. Men viser at vi treffer EL med homping da. Har kjøpt meg temp.måler med to decimaler sånn at jeg skal begyne å tempe fom denne pp for å se om jeg har noe EL i det hele tatt.

 

Følger med dere andre her ut uken da og krysser fingre og tær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yey piasawa, sier et forsiktig gratulerer :) jeg fikk slik på billigtest selv men negativ på CB da jeg var gravid i vinter, så jeg ville testet på nytt med CB om et par dager :)

 

Her er det IKM idag og fortsatt blendahvit test,så da er nok løpet kjørt denne mnd :(

Men det blir superspennende å se hvem av dere som får to blå disse dagene, jeg skal heie på sidelinja :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her forsvant all spenning :( tante rød fant ut at hun skulle komme på besøk - skjønner ingenting av denne syklusen min jeg, har de to siste månedene blitt kortere. Men viser at vi treffer EL med homping da. Har kjøpt meg temp.måler med to decimaler sånn at jeg skal begyne å tempe fom denne pp for å se om jeg har noe EL i det hele tatt.

 

Følger med dere andre her ut uken da og krysser fingre og tær :)

argh, så leit ancear, skjønner godt det er kjempe frustrerende!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit Ancaer :( Men: Bedre lykke neste gang, nå er du raskere inn i neste pp :)

 

Piasawa, jeg tror også digitalen vil vise gravid om et par dager, det skal jo ikke være mulig å få så mange svake streker :) Har du prøvd cb med + ? den reagere på på 25, mens dig trenger 50..minst.

 

Jeg testa negativ en torsdag, svak positiv lørdag, og gravid 1-2 uker på søndagen etter jeg hadde holdt meg hele dagen :P Dette var i juli da, og endte i ma for 4 uker si..

 

Det er håp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ancear, så kjedelig med besøk! Men det er sikkert fordi den perfekte spiren er venta neste pp

 

Jeg har IKM en eller annen gang fra lørdag til onsdag, og tenker derfor å vente til onsdag. Jeg har nemlig fobi mot hvite tester

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for sterkere og sterkere strek, Piasawa! :duskedame:

 

Og bedre lykke neste gang til de som har fått tantebesøk! :duskedame:

 

Har ikm en eller annen gang mellom i morgen og torsdag, og har ikke mensmurringer enda. Pleier å få det en uke før. Men har ikke de helt store forventningene, da jeg har vært både skikkelig forkjølet og hatt et magevirus denne måneden. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble så nysgjerrig i sted og tok en EL test og den gav utslag, ikke like sterk strek som kontrollstreken vel og merke men strek var det! Får man alltid strek på EL testenene uansett? Skulle jo ikke tro det når man egentlig venter mensen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm jeg hadde altid en form for strek før EL den måneden jeg kartla når/om jeg hadde EL - men sluttet jo å teste når streken ikke var like sterk lenger etter EL så vanskelig å si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med testene her inne? Piasawa blir testen tydeligere?

Her er det total forvirring! Har ikke fått så veldig konsentrert urin å teste fordi jeg flyr på toalettet i ett sett! Fortsatt svak strek på testene, men ingen positiv digital.. Har nå nettopp begynt å få litt lys rosa utflod, krysser alt jeg har for at det ikke er tanta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...