Gå til innhold

IKM uke 38


Piasawa

Anbefalte innlegg

Kanskje ikke et graviditetssymptom, men uvanlig for meg å ha det iallefall 😊 her går alt som ikke er vanlig nå for graviditetssymptom.. Så gale! 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merker ingen ting. Vart aksjer torsdag og el slim fredag til søndag kl 15 var det siste jeg såg el slimet. Så har 0 tro den mnd. Men får følge med og håper her blir mangen posetive tester.

 

FruMille krysser fingrer og tær for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var TR kommet til meg, 5 (!!) dager før tiden.. Jaja! Lykke til, jenter! Håper ikke så mange av oss møtes i neste IKM gruppe

:( så kjipt da marihønen,bedre lykke neste pp :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj d var lenge før og kjipt Marihønen :( fortere inn i neste prøveperiode da!

 

Snart helg og snart vår IKM uke! Krysser fingre og blåser masse graviditetsstøv over gruppa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj d var lenge før og kjipt Marihønen :( fortere inn i neste prøveperiode da!

Snart helg og snart vår IKM uke! Krysser fingre og blåser masse graviditetsstøv over gruppa!

Har tatt i mot, håper det kommer to streker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Jeg ser en strek Piasawa!!!! (Ikke vanskelig å se heller da ;) )

Men nå skal det sies at jeg har redigert bilde for å se den skikkelig selv.. Jeg syntes jeg skimtet noe, tok bilde og redigerte det.. Så den er ikke like synlig "live" som på bilde, men ikke så langt i fra 😊

 

Veldig spent på testen i morgen! 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange dager dpo er du da? Har hørt at strek er strek jeg da :)

Krysser fingrene for i morgen! Tror jeg tester og i morgen tidlig før en jentehelg så jeg kan ta noen glass eller ikke med god samvittighet - da er jeg dpo10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også 10 dpo i morgen, så dagens test er i såfall veldig tidlig - ikke sikkert spira sitter 😨 har opplevd det en gang før, så håper at den klamrer seg godt fast om det er noe der! 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, greit nok at det er redigert, Piasawa, men kan godt hende det faktisk er en strek der^^ Gleder meg til å høre/se (det er et must!!) i morgen. 7 dpo i dag jeg, så får holde testetrangen i sjakk noen dager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Piasawa!

 

Det føles ut som en evighet å vente til onsdag med testinga...

Tør ikke stole på den testen helt enda. Men vi går en spennende helg i møte 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBS OBS, details, næsti details :fnise:

 

IKM er 19. september, EL tror jeg var rundt 4. september. Så var det klart.

I går hadde jeg og sambo sex, og når jeg var på do i morges, var det litt rødt blod på papiret. Aldri opplevd lignende, for det så ikke ut som at det var TR som hadde kommet. For en stund siden (noen uker) hadde jeg litt lyserosa på papiret, men det var heller ikke sånn som det var nå og heller ikke TR ( tror det var spotting). Jeg tenker at det i dag kan være fra en rift? Eller? Håper i alle fall at det ikke er TR, og syns ikke det så ut som det heller. Tok på et truseinnlegg, og nå, to timer senere, er det ikke noe på det.

 

Så, kjære damer, hva kan det være? Er det TR tror dere... :huh::sur::frown: ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...