Gå til innhold

IKM uke 38


Piasawa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk FruMille. :D Synes jeg fortjener en spire nå etter 38 pp'er sånn ca. ;) Det blir to lykkelige og flinke storesøsken på 8 og 10 om dette går veien! :D

 

Og snart er det din tur! :D

 

OMG😱 cayenne Såååå Fantastisk, dette fortjener du så utrolig❤️❤️❤️❤️❤️

Krysser fingre og tær for at det går bra👍

 

Jeg er faktisk bare innom her på besøk KUN for å se hvordan det går med deg, har jo fullt med deg så lenge i mange IKM uker, så du har vært i mine tanker❤️

 

Status her er st vi kom til uke 17, så i mai mistet vi igjen en liten mini baby pga ny cyste på eggstokken som de ikke hadde sett.

Så var igjennom en stor Kikhullsoperasjon 2 dg etter jeg mistet, noe som var lurt pga at hormonene gjorde cysten ekstra stor, så da fikk de fjernet alt👍

Så nå har vi gått noen runder på om vi klarer å prøve igjen, og har funnet ut at vi skal det, klaffer det så blir det på en måte godt å slutte sirkelen..

Så etter kontroll på Tirsdag starter vi igjen...

 

Jeg kommer ikke til å være her inne, trenger avstand fra forumet og ro...

Men lover å oppdatere og komme tilbake om det klaffer...

 

Masse lykke til og stor klem fra meg❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei Joha, så fryktelig trist at det endte slik igjen! :( Det finnes bare ikke noen rettferdighet :(

Men regner med du får seriøs oppfølging ved neste graviditet?! Dette skal gå bra!!!

 

Uansett - så utrolig koselig at du tenker på meg - og kom tilbake når ting har ordnet seg! :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Stor, varm klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei Joha, så fryktelig trist at det endte slik igjen! :( Det finnes bare ikke noen rettferdighet :(

Men regner med du får seriøs oppfølging ved neste graviditet?! Dette skal gå bra!!!

 

Uansett - så utrolig koselig at du tenker på meg - og kom tilbake når ting har ordnet seg! :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Stor, varm klem :klem:

 

Tuuuusen Takk Cayenne💗💗💗💗💗

Vi er ved godt mot og for første gang på lenge har jeg det veldig bra med alt som har skjedd siden jeg nå føler at alt er på stell der nede etter operasjonen...

Så dette skal gå bra👍👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk FruMille. :D Synes jeg fortjener en spire nå etter 38 pp'er sånn ca. ;) Det blir to lykkelige og flinke storesøsken på 8 og 10 om dette går veien! :D

 

Og snart er det din tur! :D

Gratulerer så masse cayenne! Godt å se at noen av de som har prøvd lenge får det til og - det gir meg håp! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratis M@rihøn@.

 

Krysser fingrene og tærna og håper på det beste. Cayenne. Forstår at du ikkje vil juble enda.

 

Har fortsatt så svake tester og har ingen tro på det. Vil ikkje bli sterkere på fargen. Så vil barre ha tanta på besøk og komme igang igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratis M@rihøn@.

 

Krysser fingrene og tærna og håper på det beste. Cayenne. Forstår at du ikkje vil juble enda.

 

Har fortsatt så svake tester og har ingen tro på det. Vil ikkje bli sterkere på fargen. Så vil barre ha tanta på besøk og komme igang igjen.

Håper du har sen hcg stigning og at tanta glimrer med sitt fravær.. 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske tydelig, men svak strek på Doc Morris i dag. Men spotter litt nå og har mindre ømme pupper, så har ikke helt trua.

 

Krysser fingrene for deg, Slurpå! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske tydelig, men svak strek på Doc Morris i dag. Men spotter litt nå og har mindre ømme pupper, så har ikke helt trua.

Krysser fingrene for deg, Slurpå! :D

Uff håper du har følsomme slimhinner. Krysser fingrer og tær og håper det går bra.

 

Har lakt ut bilde av testen i går men er like svak som den andre. Men har Ikm i dag el i morgon. Bruker og spotte jeg og men ikkje tegn enda. Tror det kommer kjenner ut som den tante rød er på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange som har mensmurringer, Slurpå! Krysser! :duskedame:

 

Blør her nå, så det er over og ut.

Veldig glad vi har to flotte unger, kanskje det får holde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ein test no og nå er det så vittttt eg skimter strek el skugge. Så da er det nok tante på veg.

 

Det var noko dritt Cayenne. Godt ein har barn fra før. Jeg har født 5.

 

Får slå til på neste pp. Får håpe den tanta kommer no slik at jeg kan begynne på ny runde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok test i dag på IKM og det ble negativ:/ og da kommer vel mensen snart. Jeg tenker det samme som deg Slurpå, enten tante eller positiv test :) Jeg krever en av delene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis, M@rihøn@! Husker den deilige følelsen av en positiv test. Magisk!

 

Til dere andre, håpet er ikke ute før kreket har inntatt kåken!

 

Til resten, vi snakkes i neste IKM gruppe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer.

må tro jeg var spent på å se hvordan ståa var her inne etter en deilig helg på fjellet i nydelig høstvær :)

Så utrolig leit å å lese at fæle heksa ankom til dere også cayenne og slurpå :( men dere følger vel med oss andre i uke 42,da skal vi naile hele greia,alle sammen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...