Gå til innhold

IKM uke 38


Piasawa

Anbefalte innlegg

 

Jeg bestilte billigtester på nett i dag for første gang:P Vet dere hvor lang tid det tar før de kommer i posten? Er 11 dpo i dag, og håper ikke mensen kommer :P

jeg bestilte også i dag, 15 graviditetstester,hihi :P hvis det er hos billigtester du har bestilt så pleier de å sende samme dag. Jeg fikk Mail om at de allerede var blitt sendt, småbarn de vel til fredag! Men det blir å bruke de neste pp, jeg er over IKM og blendahvite tester så langt :( har så vidt begynt å spotte, så regner med hu fæle er på døra snart :(
hahaha,ikke småbarn men; så de er vel her på fredag ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Jeg bestilte billigtester på nett i dag for første gang:P Vet dere hvor lang tid det tar før de kommer i posten? Er 11 dpo i dag, og håper ikke mensen kommer :P

jeg bestilte også i dag, 15 graviditetstester,hihi :P hvis det er hos billigtester du har bestilt så pleier de å sende samme dag. Jeg fikk Mail om at de allerede var blitt sendt, småbarn de vel til fredag! Men det blir å bruke de neste pp, jeg er over IKM og blendahvite tester så langt :( har så vidt begynt å spotte, så regner med hu fæle er på døra snart :(

 

Fikk akkurat mail nå om at de hadde sendt :P ja kanskje de er her på fredag :) hm er ikke for sent før tr dukker opp:P Er optimistisk jeg se :laugh: jeg begynte å spotte litt, men det har gitt seg helt, så prøver å ha trua, men tviler:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk bestillingen dagen etter når jeg bestilte på morgenen sist ;) de er sjappe!

Kanskje de allerede er her i morra da :) men da er det kanskje for tidlig å teste :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ingen ting tok ein test i dag og er 10 el 11 dpo. Så kan berre vente på tanta rød. Kan si at har ikkje eg noen form for strek på 10 dpo så er mitt løp kjørt.

 

Anonymous poster hash: 54aac...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ingen ting tok ein test i dag og er 10 el 11 dpo. Så kan berre vente på tanta rød. Kan si at har ikkje eg noen form for strek på 10 dpo så er mitt løp kjørt. Anonymous poster hash: 54aac...361

Ja ja den anonymknappen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en blendahvit test mandag (ca 12 dpo), men har aldri fått positiv før ikm, så gir ikke helt opp enda ;) 14 dpo i dag altså, så blir spennende i morgen. Ingen tegn til tanta iallfall...

Heia oss! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har i løpet av dagen blitt utsatt for brun utflod! 😳 har ikke noe mere smerter enn den murringen jeg har hatt i en uke nå, så er ikke såååå bekymret. Men må uansett prøve å jekke ned forventningene litt - tenk om blodprøven er negativ? 😨 Kan jo være jeg er en medisinsk skjeldenhet som utløser falske striper på testene 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i løpet av dagen blitt utsatt for brun utflod! har ikke noe mere smerter enn den murringen jeg har hatt i en uke nå, så er ikke såååå bekymret. Men må uansett prøve å jekke ned forventningene litt - tenk om blodprøven er negativ? Kan jo være jeg er en medisinsk skjeldenhet som utløser falske striper på testene

Blodprøven blir ikkje negativ så lenge det er ein strek men det er den 2 blodprøven som gir svar. Krysser for at alt er normalt at du er overfølsom nedentil. Men det kan vere kjemisk gravid men håper det ikkje er det. Jeg har hatt 5 kjemiske på rad. Her må vi tenke posetift ikkje neg. Krysser fingrer og tær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har i løpet av dagen blitt utsatt for brun utflod! har ikke noe mere smerter enn den murringen jeg har hatt i en uke nå, så er ikke såååå bekymret. Men må uansett prøve å jekke ned forventningene litt - tenk om blodprøven er negativ? Kan jo være jeg er en medisinsk skjeldenhet som utløser falske striper på testene

Blodprøven blir ikkje negativ så lenge det er ein strek men det er den 2 blodprøven som gir svar. Krysser for at alt er normalt at du er overfølsom nedentil. Men det kan vere kjemisk gravid men håper det ikkje er det. Jeg har hatt 5 kjemiske på rad. Her må vi tenke posetift ikkje neg. Krysser fingrer og tær.

Hadde ikke vært overraskende om jeg var overfølsom nei 😜 har overømfintlige slimhinner i øvre luftveier, håper jeg har det down under og 😜👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i løpet av dagen blitt utsatt for brun utflod! har ikke noe mere smerter enn den murringen jeg har hatt i en uke nå, så er ikke såååå bekymret. Men må uansett prøve å jekke ned forventningene litt - tenk om blodprøven er negativ? Kan jo være jeg er en medisinsk skjeldenhet som utløser falske striper på testene

som slurpå sier over her, så kan kjemisk graviditet slå ut på testene, men det må vi ikke tenke på no:bort med negative tanker :)

Hvis det hjelper så er det brun utflod på gang her også :( krysser fingrene for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det! 😃 men hvis ikke har jeg hvertfall klart å slutte å røyke 👍 så noe godt kommer ut av det uansett 😜 men klamrer meg til håpet litt til, slipper ingen jubel løs enda. Hååååååper😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bare så oppgitt jeg!!! Her har jeg innfunnet meg med at jeg ikke er gravid (siden testene så langt sier så),også går jeg bare og venter på den hersens heksa skal dukke opp,men gjør hu det,neeeeida det gjør hun selvsagt ikke! Løper på do i tide og utide,for det kjennes ut som noe renner der nede (ja dere skjønner tegninga),men blir like paff hver gang det ikke er noe der! Nå MÅ hu bare komme Ila natten,jeg gidder rett og slett ikke gå sånn som dette!!! Puh,bare en liten utblåsning, men det er vel fult lovlig vel :P

 

NB: ut fra dette innlegget å dømme,så kan det hvertfall virke som at jeg er skikkelig pms,haha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du er gravid jeg, Fru Mille ;) Veldig vanlig å ikke teste positivt før etter ikm!

nååh, det hadde vært så kjekt hvis du har rett cayenne,men har ikke noe følelse på det! Vi får uansett vente og se om vi får "helse besøk" :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tror du er gravid jeg, Fru Mille ;) Veldig vanlig å ikke teste positivt før etter ikm!

nååh, det hadde vært så kjekt hvis du har rett cayenne,men har ikke noe følelse på det! Vi får uansett vente og se om vi får "helse besøk" :P
hahah,hekse besøk :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Cayenne :) er fullt mulig enda siden TR ikke har kommet ;) Venninna mi fikk for ikke så lenge siden vite at hun er i  5 måned og har så vidt fått svak strek på test :P Dette er jo ganske uvanlig, men det kan ta litt tid før testen slår ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Tror du er gravid jeg, Fru Mille ;) Veldig vanlig å ikke teste positivt før etter ikm!

nååh, det hadde vært så kjekt hvis du har rett cayenne,men har ikke noe følelse på det! Vi får uansett vente og se om vi får "helse besøk" :P
hahah,hekse besøk :P

Hehe, da vil jeg heller ha helse-besøk ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Tror du er gravid jeg, Fru Mille ;) Veldig vanlig å ikke teste positivt før etter ikm!

nååh, det hadde vært så kjekt hvis du har rett cayenne,men har ikke noe følelse på det! Vi får uansett vente og se om vi får "helse besøk" :P
hahah,hekse besøk :P

Hehe, da vil jeg heller ha helse-besøk ja ;)

kunne absolutt trengt det når man er så kokko i huet for tiden ,haha :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Cayenne :) er fullt mulig enda siden TR ikke har kommet ;) Venninna mi fikk for ikke så lenge siden vite at hun er i  5 måned og har så vidt fått svak strek på test :P Dette er jo ganske uvanlig, men det kan ta litt tid før testen slår ut :)

oi, det har jeg ikke hørt om før! Trodde ikke at det skulle være mulig jeg?! Tenker venninna di fikk sjokk da?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke det var mulig jeg heller og syntes dette er veldig rart:/ Ja ho fikk veldig sjokk, men nå gleder hun seg veldig da :) Ho tok mange tester men alle viste negativ, både hjemme og hos legen, så det er jo ikke alle det slår ut på så fort. Men igjen så er jo dette ganske uvanlig da :P men har hørt at det er mange som ikke viser positivt før etter IKM :)

 

Er så irriterende at mensen og graviditetssymptomer er så like :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper tanta holder seg unna og at du er gravid FruMille! kan jo vær at EL var senere enn antatt?

det er det som er ser du, jeg vet at den ikke fant sted mandagen da El testen var negativ da, og dagene etterpå lot jeg være å teste da jeg kjente på puppene at den fant sted, og dette er nå 2 uker siden, så da skulle tanta vært her etterhvert! Jaja, skal selvsagt oppdatere dere i morgen tidlig, nå er det natta her, også får vi se om vi får besøk ila natta ;-) sov godt damer :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...