Gå til innhold

IKM uke 38


Piasawa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får vel oppdatere dere: resultat av gårsdagens blodprøve: hcg mindre enn 2, så jeg er nok ikke gravid. Sannsynligvis hormonkrøll tenker jeg. Sykepleier sa det kunne være vi hadde tatt prøven for tidlig, men jeg tror nok heller det er kødd med hormonene som gjør det :/ tempen min har steget litt de siste to dagene, håper jeg har hatt EL nå da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel oppdatere dere: resultatnakk av gårsdagens blodprøve: hcg mindre enn 2, så jeg er nok ikke gravid. Sannsynligvis hormonkrøll tenker jeg. Sykepleier sa det kunne være vi hadde tatt prøven for tidlig, men jeg tror nok heller det er kødd med hormonene som gjør det :/ tempen min har steget litt de siste to dagene, håper jeg har hatt EL nå da:)

Så irriterende da, snakk om krøll da :( krysser for EL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Får vel oppdatere dere: resultatnakk av gårsdagens blodprøve: hcg mindre enn 2, så jeg er nok ikke gravid. Sannsynligvis hormonkrøll tenker jeg. Sykepleier sa det kunne være vi hadde tatt prøven for tidlig, men jeg tror nok heller det er kødd med hormonene som gjør det :/ tempen min har steget litt de siste to dagene, håper jeg har hatt EL nå da:)

Så irriterende da, snakk om krøll da :( krysser for EL :)

Ja, er ikke så lett å bli klok på:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjipt da, Piasawa :( Men nå må det jo snart bli din tur! Vi får satse på at august blir en fruktbar måned :)

 

Her er tanta også på vei til å forlate åstedet, så da er det bare å stå på, ja! ;)

 

Og mai er jo en deilig tid å få baby på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var urettferdig Piasawa :o Skulle ikke være lovlig med tester som ler deg rett opp i trynet slik!!

Da satser vi på denne pp alle mann, og som Cayenne sier, Mai er en nydelig mnd :D

 

Jeg tok cytotec(?) på tirsdag, og det ser faktisk ut som om det stopper opp, vertfall innen helga.

Blir spennende å se om kroppen min er klar med en gang, men kjenner uansett jeg trenger denne pp å se frem til. Blir som å drukne sorgen på en måte.

 

Så her skal armene brettes opp, og buksa ned, jobbes det som kan jobbes. *Fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var urettferdig Piasawa :o Skulle ikke være lovlig med tester som ler deg rett opp i trynet slik!!

Da satser vi på denne pp alle mann, og som Cayenne sier, Mai er en nydelig mnd :D

 

Jeg tok cytotec(?) på tirsdag, og det ser faktisk ut som om det stopper opp, vertfall innen helga.

Blir spennende å se om kroppen min er klar med en gang, men kjenner uansett jeg trenger denne pp å se frem til. Blir som å drukne sorgen på en måte.

 

Så her skal armene brettes opp, og buksa ned, jobbes det som kan jobbes. *Fnis*

Siden jeg har fått svake streker på føere merker tror jeg dessverre det er mine hormoner som spiller inn, og ikke testene som kødder med meg:/ men men :)

 

Satser på dette blir vår måned jenter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gu så utålmodig jeg er etter EL nå,hehehe :P tanta har så vidt tatt turen og jeg kjenner at det kribler i hele kroppen :) kjenner jeg meg selv rett så blir det masse testing etter EL til helgen igjen, myyye kos, for så å vente på å kan teste før IKM igjen,hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter meg også opp her :)

Er i gang med prøving etter en trøblete tid med 5 sa, ingen barn.. Startet med albyl-e og prednisolon og skal begynner med crinone når positiv gravididetstest :) gleder meg litt til denne gangen siden vi forsøker medisiner, og håper det hjelper :D vi smører oss med tålmodighet fram mot el. Og satser på klaff! Tvi, tvi jenter :D

 

15. September: FruMille/pp3 etter MA/EL ca.01.september/IKM ca.15 september, Marihønen 5 SA

16. September: Øyne/PP 2

17. September: Bellanie/pp1 etter MA.

18. September: Cayenne

19. September: Piasawa/PP21/EL ca 5 september/IKM 19 september, Trøndermammasnart/PP2

20. September:

21. September

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, så kjedelig marihønen. Jeg har en venninne med liknende historie, hun har mistet 4 ganger. Men nå den 5 gangen har hun fått slike medisiner som du nevner, og vips spiren klorer seg fast (hun er i uke 32 nå). Får satse på at spiren sitter den mnd og helt til mai :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for støttende ord :) godt å høre solskinnshistorier oppi dette :) jeg håper iallfall at dette er måneden for flere av oss :) ikke så lenge til eggløsning nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TJOHEI, da er vi inne den fruktbare uka :)

Siden syklus har vært litt tullete etter ma'en så tok jeg en liksågodt en EL test i går enda det er 5 dager til forventet EL, og jaggu meg så var streken begynt å komme godt synlig fram. Så her er det bare til å kjøre på med aksjer :P noen andr testere her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg tar grav tester hver dag :P I går begynte den endelig å vise seg svakere :D Testa på morgen urin i dag, og like svak som i går.

 

Veldig rart å teste, å bli gla for å se at den blir lysere liksom. Skal på sykehuset i ettermiddag for å sjekke etter rester. Var da ekstra gla for at testene bare blir svakere, tyder jo på at alt som skulle ut er ute på en måte og neste kapittel kan starte. Legen min sa på mandag at jeg kan forvente el et par dager eller at hcg var ute av kroppen. Blir spennende å se om jeg er like fruktbar fremdeles ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg tar grav tester hver dag :P I går begynte den endelig å vise seg svakere :D Testa på morgen urin i dag, og like svak som i går.

 

Veldig rart å teste, å bli gla for å se at den blir lysere liksom. Skal på sykehuset i ettermiddag for å sjekke etter rester. Var da ekstra gla for at testene bare blir svakere, tyder jo på at alt som skulle ut er ute på en måte og neste kapittel kan starte. Legen min sa på mandag at jeg kan forvente el et par dager eller at hcg var ute av kroppen. Blir spennende å se om jeg er like fruktbar fremdeles ;)

Hehe, ja tenk å bli glad for at graviditets testene blir svakere, det er jo bare helt motsatt enn normen her inne :P men så bra da Bellanie, vi krysser fingre for at EL din slår til Ila av en uke og at vi begge kan juble over nye positive tester om noen uker :) lykke til i dag!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tester for EL, regner med den dukker opp i løpet av de nærmeste dagene :) men har ingen kontroll på syklusen, så temper og tar en EL test til dagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi skal følges tett av gynekolog denne gangen, ønsket han i gi meg en sprøyte som gjorde at eggløsningsslim skjedde ila. De neste 36 timene.. Så den satt jeg i går ettermiddag.. Så føler ikke jeg kan være med dere på disse spennende dagene med testing og temping😊 har ikke tenkt til å tempe eller ta el. Tester.. Bare kjøre på 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi skal følges tett av gynekolog denne gangen, ønsket han i gi meg en sprøyte som gjorde at eggløsningsslim skjedde ila. De neste 36 timene.. Så den satt jeg i går ettermiddag.. Så føler ikke jeg kan være med dere på disse spennende dagene med testing og temping har ikke tenkt til å tempe eller ta el. Tester.. Bare kjøre på

Kjør på, det er det som skal til vettu ;) og tvi tvi ikke minst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...