Gå til innhold

IKM uke 38


Piasawa

Anbefalte innlegg

 

Siden vi skal følges tett av gynekolog denne gangen, ønsket han i gi meg en sprøyte som gjorde at eggløsningsslim skjedde ila. De neste 36 timene.. Så den satt jeg i går ettermiddag.. Så føler ikke jeg kan være med dere på disse spennende dagene med testing og temping har ikke tenkt til å tempe eller ta el. Tester.. Bare kjøre på

Kjør på, det er det som skal til vettu ;) og tvi tvi ikke minst :)

Da er det bare å kjøre på Marihønen - krysser fingrene for at det klaffer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Verken tester eller temper, men kjører på gjør vi Vet ikke tid EL er pga ustabil syklus, men en gang mellom fredag og onsdag vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt, slurpå :) jo flere jo bedre 😉

Jeg tror EL er over for denne gang, men legger inn aksjer i dag og for sikkerhetsskyld 😊 hvordan er det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt, slurpå :) jo flere jo bedre

Jeg tror EL er over for denne gang, men legger inn aksjer i dag og for sikkerhetsskyld hvordan er det med dere andre?

Tror EL bygger seg opp til over helgen. Har siden onsdag fått utslag på testene, men fortsatt ikke like sterk strek som kontrollstreken! forventet EL er mandag, men aksjeleggingen startetallerede sist helg :P mannen reiser avgårde på jobb på mandag, så det holder hardt denne perioden :P

 

Anonymous poster hash: 80df9...ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så kjekt, slurpå :) jo flere jo bedre

Jeg tror EL er over for denne gang, men legger inn aksjer i dag og for sikkerhetsskyld hvordan er det med dere andre?

Tror EL bygger seg opp til over helgen. Har siden onsdag fått utslag på testene, men fortsatt ikke like sterk strek som kontrollstreken! forventet EL er mandag, men aksjeleggingen startetallerede sist helg :P mannen reiser avgårde på jobb på mandag, så det holder hardt denne perioden :PAnonymous poster hash: 80df9...ef1
Ups, huket av på anonym knappen!

FruMille ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper min EL også nærmer seg, har hatt to tydelige streker på EL testene, men ingen smiley enda. Satser på den kommer straks😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her :) litt usikker pga uregelmessig mens men har tegn som tyder på kommende EL.

Pp2 og IKM 16 sept.

Håper ferien gjør susen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere damer, noe skjedde nettopp som aldri har skjedd før. Var på do for ei stund sia, alt normalt. Så var jeg på do nå nettopp før jeg skulle legge meg, og da ble papiret lyserosa på det første tørket, men ikke på det andre. Hva skjer? Utifra appen jeg har skal EL skje på ons/tors. Har bestilt meg ELtester, så tenkte å begynne og teste i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøndermammasnart: enig med hu over her, har også hørt at man skal være ekstra fruktbar når man får lyserødt på papiret, så da er det bare til å hoppe til køys ;) ellers så har jeg hørt at det kan være festeblødning, men dette er kanskje utenkelig siden du ikke har hatt EL enda?! Uansett, Happy humping :)

 

Her er vi forøvrig ferdig med denne periodens aksjeinnlegging. Mannen reiste avgårde på jobb i dag og blir borte hele uken,og EL er i dag! Så vi får krysse fingrene at han har noen trege svømmere, de kan jo tross alt leve så lenge som 5-6 døgn etter leveransen inni der :P

Så nå begynner "õ den store ventetid" mot testing om noen uker, sukk......

 

Hvordan er ståa med dere andre her inne nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått noen positiv EL test, men har hatt to streker hele tiden. Tror kanskje jeg har gått glipp av den om den ikke dukker opp de neste dagene. Men legger nå inn aksjer jevnt å trutt, så får bare håpe på det beste😜 Håper EL kommer i løpet av uken, for neste uke skal jeg ut å reise med jobben.

 

Trøndermammasnart - jeg tror og jeg hadde kastet meg over mannen 🎉😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke fått noen positiv EL test, men har hatt to streker hele tiden. Tror kanskje jeg har gått glipp av den om den ikke dukker opp de neste dagene. Men legger nå inn aksjer jevnt å trutt, så får bare håpe på det beste Håper EL kommer i løpet av uken, for neste uke skal jeg ut å reise med jobben.

Trøndermammasnart - jeg tror og jeg hadde kastet meg over mannen

Jeg har fått samme resultat som deg på EL testene disse dagene, skal teste straks for å se om den blir sterkere, venter som sagt EL i dag. Uansett så er mannen bortreist nå og vi får satse på at han har noen trege men effektive svømmere etter alle aksjene :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har ikke fått noen positiv EL test, men har hatt to streker hele tiden. Tror kanskje jeg har gått glipp av den om den ikke dukker opp de neste dagene. Men legger nå inn aksjer jevnt å trutt, så får bare håpe på det beste Håper EL kommer i løpet av uken, for neste uke skal jeg ut å reise med jobben.

Trøndermammasnart - jeg tror og jeg hadde kastet meg over mannen

Jeg har fått samme resultat som deg på EL testene disse dagene, skal teste straks for å se om den blir sterkere, venter som sagt EL i dag. Uansett så er mannen bortreist nå og vi får satse på at han har noen trege men effektive svømmere etter alle aksjene :P

Krysser fingrene 👍😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg har ikke fått noen positiv EL test, men har hatt to streker hele tiden. Tror kanskje jeg har gått glipp av den om den ikke dukker opp de neste dagene. Men legger nå inn aksjer jevnt å trutt, så får bare håpe på det beste Håper EL kommer i løpet av uken, for neste uke skal jeg ut å reise med jobben.

Trøndermammasnart - jeg tror og jeg hadde kastet meg over mannen

Jeg har fått samme resultat som deg på EL testene disse dagene, skal teste straks for å se om den blir sterkere, venter som sagt EL i dag. Uansett så er mannen bortreist nå og vi får satse på at han har noen trege men effektive svømmere etter alle aksjene :P

Krysser fingrene

OG tærne :P;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil også anbefale å kaste seg i det om man opplever en liten blødning rett før eller under el.

Fikk dette 2 juli, og 10 dager senere var testen positiv :)

 

Men ja, nå er det 14 dager siden beskjeden om ma. Jeg "lekker" rosa aktig slim veldig ofte. Har vært slik si torsdag nå. G testen i dag var såvidt positiv, så satser på at den er helt negativ i morgen. Vil tro det da jeg måtte virkelig anstrenge meg for å se streken i dag :)

 

Nå teller jeg fra første dag i aborten, så kan jo være det blir helt feil uansett, men merker kroppen liksom er tilbake i gamet. Vi har hatt sex ved et par anledninger nå i helga, men det er nå for tidlig uansett, og i og med at jeg enda opplever blodspor er det nok ikke helt tomt enda.

 

Jordmor sa på torsdag sist uke at vi hadde el selv om man hadde hcg i kroppen, så ga litt håp.

Hadde bare g testen vært helt negativ hadde det vært enklere, el testene slår jo også ut på hcg så, litt vanskelig, og seff kan alt være forskjøvet. Håpet er der enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tester ikke denne gangen, men har hatt el-smerter i høyre side i hele dag, så da regner jeg med at el kommer i løpet av de første dagene - right on time. Fikk til to runder på søndag, og satser på i dag også + minimum annenhver dag framover :D Heia oss! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi humper og pumper de dagene vi kan og vil Blir stort sett hver dag. Har hatt noen dager med EL slim og i dag litt vondt på venstre side. Så mulig noe er på gang eller allerede har vært

 

Heia oss ja! Satser på at noen har sluppet gullegget. Forrige IKM gruppe jeg var med i, blr ingen gravide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi humper og pumper de dagene vi kan og vil Blir stort sett hver dag. Har hatt noen dager med EL slim og i dag litt vondt på venstre side. Så mulig noe er på gang eller allerede har vært

 

Heia oss ja! Satser på at noen har sluppet gullegget. Forrige IKM gruppe jeg var med i, blr ingen gravide

Det er bare å stå på, ØYNE ;) Vi har vært sammen i 17 år, så det blir ikke hver dag lenger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vi humper og pumper de dagene vi kan og vil Blir stort sett hver dag. Har hatt noen dager med EL slim og i dag litt vondt på venstre side. Så mulig noe er på gang eller allerede har vært

Heia oss ja! Satser på at noen har sluppet gullegget. Forrige IKM gruppe jeg var med i, blr ingen gravide

Det er bare å stå på, ØYNE ;) Vi har vært sammen i 17 år, så det blir ikke hver dag lenger ;)
Da er det bare å stå på i 13 år til :) Endret av ØYNE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør dere jenter etter seg i disse EL tider? Ligger dere med rumpa høyt, står på hodet?? Jeg eier jo ikke tålmodighet så jeg spretter inn på badet kun kort tid etter hyrdestunden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står ikke på hodet, men ligger ca 20 min.

Skal sies at da jeg ble gravid med mine to barn var det uten noen form for triksing - og det skjedde et par uker etter prevensjonsslutt begge gangene. Mulig jeg lå ti minutter, husker ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger litt - spørs jo når på dagen og om man må stå opp - men som regel mellom 15 og 30 min tenker jeg!

Har hatt EL smerter siden søndag mest i dag - lagt inn aksjer har bare tempet i øret denne måneden men tempen hadde steget i dag.. Skal dykke i ettermiddag så håper det ikke er skadelig - man kan jo ikke slutte å leve heller - og håper heller at trykket presser svømmerne opp mot gullegget :) tjohei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer å ligge maks 5-10 minutter etter hyrdestunden, da føler jeg at jeg må løpe på toaletten :P

 

Anonymous poster hash: 80df9...ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...