Gå til innhold

IKM uke 38


Piasawa

Anbefalte innlegg

Hjelp kor er EL SLIME MITT. Gubben reiser i morgon tidlig. Får barre klaske til men tror det ikkje blir noe denne mnd. SnufsAnonymous poster hash: 54aac...361

Ååååå den anonymen da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hjelp kor er EL SLIME MITT. Gubben reiser i morgon tidlig. Får barre klaske til men tror det ikkje blir noe denne mnd. SnufsAnonymous poster hash: 54aac...361

Ååååå den anonymen da

 

Jeg tenkte også mye på det i begynnelsen av juli, leita hver time men intet. Gravid ble jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hjelp kor er EL SLIME MITT. Gubben reiser i morgon tidlig. Får barre klaske til men tror det ikkje blir noe denne mnd. SnufsAnonymous poster hash: 54aac...361

Ååååå den anonymen da

Er i noen lunde lignende situasjon. Hadde i følge kalenderen EL på mandag, og da reiste gubben på jobb fram til i dag! Tirsdag og onsdag kom EL slimet. Vi la inn siste aksjer søndag kveld, så får vi se om han har noen trege svømmere som vil befrukte meg,Hmm :(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj har hatt uvi siden i går og måtte bare komme meg til lege og få antibiotika.. i Frankrike. Så krysser fingre for at EL har vært og at hompinga rundt holdt. Antibiotikaen skulle visst ikke være skadelig i følge legen og apotekaren :-/ ingen homping på et par dager ivertfall :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hjelp kor er EL SLIME MITT. Gubben reiser i morgon tidlig. Får barre klaske til men tror det ikkje blir noe denne mnd. SnufsAnonymous poster hash: 54aac...361

Ååååå den anonymen da

Er i noen lunde lignende situasjon. Hadde i følge kalenderen EL på mandag, og da reiste gubben på jobb fram til i dag! Tirsdag og onsdag kom EL slimet. Vi la inn siste aksjer søndag kveld, så får vi se om han har noen trege svømmere som vil befrukte meg,Hmm :(

Trege svømmere gir små prinsesser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

Hjelp kor er EL SLIME MITT. Gubben reiser i morgon tidlig. Får barre klaske til men tror det ikkje blir noe denne mnd. SnufsAnonymous poster hash: 54aac...361

Ååååå den anonymen da

Er i noen lunde lignende situasjon. Hadde i følge kalenderen EL på mandag, og da reiste gubben på jobb fram til i dag! Tirsdag og onsdag kom EL slimet. Vi la inn siste aksjer søndag kveld, så får vi se om han har noen trege svømmere som vil befrukte meg,Hmm :(

 

Trege svømmere gir små prinsesser

sier så :)

 

Anonymous poster hash: 80df9...ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Hjelp kor er EL SLIME MITT. Gubben reiser i morgon tidlig. Får barre klaske til men tror det ikkje blir noe denne mnd. SnufsAnonymous poster hash: 54aac...361

Ååååå den anonymen da

Er i noen lunde lignende situasjon. Hadde i følge kalenderen EL på mandag, og da reiste gubben på jobb fram til i dag! Tirsdag og onsdag kom EL slimet. Vi la inn siste aksjer søndag kveld, så får vi se om han har noen trege svømmere som vil befrukte meg,Hmm :(

Trege svømmere gir små prinsesser

sier så :)Anonymous poster hash: 80df9...ef1
Mvh FruMille :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Hjelp kor er EL SLIME MITT. Gubben reiser i morgon tidlig. Får barre klaske til men tror det ikkje blir noe denne mnd. SnufsAnonymous poster hash: 54aac...361

Ååååå den anonymen da

Er i noen lunde lignende situasjon. Hadde i følge kalenderen EL på mandag, og da reiste gubben på jobb fram til i dag! Tirsdag og onsdag kom EL slimet. Vi la inn siste aksjer søndag kveld, så får vi se om han har noen trege svømmere som vil befrukte meg,Hmm :(

Trege svømmere gir små prinsesser

sier så :)Anonymous poster hash: 80df9...ef1
Mvh FruMille :P

Det hadde vert topp har jo barre gutter. Men takker for det jeg får. Får krysse fingrer og tær at det er håp på posetiv test. Men ingen tegn til El slim enda. Snufs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her fikk jeg plutselig el-smerter igjen i går og litt i stad, så begynner å lure på om ikke el har vært likevel. Det ble en runde i høyet i går også, så vi safer uansett framover.

 

Ønsker alle en riktig god helg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket ingenting før ca uke 6 i mine graviditeter. Da begynte det med litt kvalme (den ene gangen). Men jeg kjente ikke spesielt godt etter da, trodde liksom ikke det kom til å klaffe i 1. pp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er aksjene komt på plass og el slim merket jeg i 15 tiden i dag. Håper aksjene vil holde. Blir ikkje noko før på søndags kveld. Da er det sikkert forseint men får klaske til da og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ancear: jeg har også fått UVI... Begynte på antibiotika i går, men vi har humpa likevel vi:) ifølge appen skal jeg ha hatt EL i går, og pga dårlig form har jeg ikke sjekka for EL, men vi har humpa både før, under og etter, så håper det klaffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøvde men gjorde for vondt :( er heldigvis over nå - bare et ubehag nederst i magen - som i følge mitt googlesøk er skambenet.. *rødmer*: aldri hørt om det før.. (Til info har jeg ikke gått på norsk skole)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hentet opp denne igjen jeg. Fertility friend tror jeg har hatt EL på tirsdag, jippi! 👍😜

 

Håper jeg ikke har glemt noen! 😳

 

15. September: FruMille/pp3 etter MA/EL ca.01.september/IKM ca.15 september, Marihønen 5 SA

16. September: Øyne/PP 2

17. September: Bellanie/pp1 etter MA. Piasawa/PP21/EL 2 september/IKM 17september,

18. September: Cayenne

19. September: Trøndermammasnart/PP2

20. September:

21. September

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål til dere som har vært gravide før! Kan man oppleve stikkinger i livmor og lysk rett etter EL?

håper det er et tegn FruMille, jeg krysser fingrene 😊 murrer godt her og, og veeeldig ømme pupper. Så lenge jeg hvertfall har hatt EL er jeg superfornøyd! 👍😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

👍

 

15. September: FruMille/pp3 etter MA/EL ca.01.september/IKM ca.15 september, Marihønen 5 SA

16. September: Øyne/PP 2

17. September: Bellanie/pp1 etter MA. Piasawa/PP21/EL 2 september/IKM 17september,

18. September: Cayenne

19. September: Trøndermammasnart/PP2

20. September:Marie2592

21. September

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på og :)

 

15. September: FruMille/pp3 etter MA/EL ca.01.september/IKM ca.15 september, Marihønen 5 SA

16. September: Øyne/PP 2

Ancear/PP2

17. September: Bellanie/pp1 etter MA. Piasawa/PP21/EL 2 september/IKM 17september,

18. September: Cayenne

19. September: Trøndermammasnart/PP2

20. September:Marie2592

21. September

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på 21.september :) 

15. September: FruMille/pp3 etter MA/EL ca.01.september/IKM ca.15 september, Marihønen 5 SA
16. September: Øyne/PP 2 
Ancear/PP2
17. September: Bellanie/pp1 etter MA. Piasawa/PP21/EL 2 september/IKM 17september,
18. September: Cayenne
19. September: Trøndermammasnart/PP2
20. September:Marie2592
21. September: emc4812/pp2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge appen er jeg 3dpo idag, og har IKM på bursdag til kjæresten:) blir spennende å se om TR holder seg borte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå er det 1 uke til IKM her og sist mnd var det denne dagen jeg fikk kjempeblødninger, livredd for at noe slikt skal skje igjen, men det regner jeg med det er en liten sjans for. Det får no være måte på kor tull det skal være etter ma'en :( tror jeg begynner å teste til torsdagen, er da 10 dpo, er så utålmodig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...